I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

my girl gotta girlfriend?

Övrigt - Blandat

   

2008-11-18 22:30

my girl gotta girlfriend?

Jag kanske är jätte löjlig, men jag vet fan inte..

Jag har vart tillsammans med min tjej i snart 3 år och allt har gått relativt bra.
Alla relationer har ju tjaffs mer eller mindre ibland, inge mer med det.

Sen ett halvår tillbaka så har min flickvän börjat hänga med en tjej ur sitt "tjej gäng"
extra mycket, dom brukar oftast göra allt tillsammans allihopa, men nu är hon mest bara med (vi kan kalla henne..) Linda.

Inte nå konstigt med det tyckte jag, man har väll sina "perioder" med vänner..

Nu på senaste berättar hon att hon ofta går och tar en fika med Linda efter skolan osv.
Kul för henne! Trevligt! Inget mer med det liksom.
Fast jag börjar tycka att det känns lite konstigt, och jag ska berätta varför..

Jag har festat med min flickvän & linda och alla andra tjej vännerna ett flertal gånger.
På dessa fester har jag fått höra mycket skvaller och tjejsnack, då jag oftast är ensam kille, i stort sätt..

På så vis, så vet jag att Linda har haft sex med en tjej förut, hon berättade det i någon form av alkohol-lek vi körde.

Detta har jag inte tänkt så mycket mer på förens nu, när dom helt plötsligt är väldigt goda vänner.

Under våra 3 år tillsammans, så har hon aldrig någonsin åkt och vart med en tjej kompis, för att sedan stanna där över natten.. Det har hon dock gjort nu ett flertal ggr med Linda.
Och dom sover aldrig hos henne, utan bara hos Linda.

Min flickvän har skämtat med mig flera ggr om att hon är bi, men mest på skämt när något liknande bara ha råkat komme på tal.

Dock så har hon alltid haft sen jag träffa henne, "läggning" på ett community som : "Inte säker"

Kanske de åxå, bara för skojskull, vilket hon sa till mig då med.
Alla dessa småsaker ploppar upp desto mer jag "gräver i det".

Även när vi har haft sex, så har vi båda involverat en till person i fantasin, och alltid en tjej, som hon väljer.. Jag tror det är för att få mig att gå igång, men som sagt under omständigheterna så blir jag fan osäker..

En till sak jag kom på i skrivandes stund, är sättet hon smsar på när hon är med Linda.
Hon skriver väldigt söta saker till mig, och avslutar med saker som "kyss" och
"pussas" vilket hon aldrig gör i vanliga fall?
Känns som hon har dåligt samvete, eller inbillar jag mig?

När jag är med henne så smsar hon flertal ggr med linda, inget hemligt så hon gömmer telefon eller nått, men dom verkar ha lika bra kontakt och lika ofta som jag med henne..

jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller säga till henne? Jag har på känn att något är fel..

jajjamensan