I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tappat mitt leg!

Övrigt - Blandat

   

2008-11-29 22:11

Tappat mitt leg!

Tappade det igår när jag var ute, fast jag kommer inte ihåg vart eller hur jag har tappat det..

Och det är så typiskt för jag ska på The Game nästa söndag där det är 18 års gräns och jag hinner ju inte få ett ID Kort tills dess.. Men jag ska bara in för nu har jag köpt biljetter o sånt så min fråga är om jag kan ta med mig ett giltigt pass o visa? Kommer jag in med det? Jag var väldigt ung när jag tog mitt pass så jag ser ju lite annorlundare ut, men godkänns ett pass?

Och sen min andra fråga, är det jätte viktigt att göra en anmälan om att jag har tappat det? Och räcker det o ringa till handelsbanken o be dom spärra det eller vad dom nu ska göra utan o behöva ringa till polisen?

Jag orkar verkligen inte ringa runt, men har hört att om nån hittar det så kan han/hon köpa grejer som står på mig? Så jag vet inte..

Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob