I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

22 year old virgin

Övrigt - Blandat

2008-12-03 16:14
Jo men tänk såhär då så många ja har träffat och inte haft sex med medans många andra i tråden och överallt har sex med folk dom träffar och passar med....

Ja men bara för att du träffar någon behöver det ju inte betyda att ni måste ha sex. Vill du ens ha sex med alla du träffar, eller tror du att det måste det för att det förväntas av dig? Att du är så osäker kanske beror på att du på ett omedvetet plan vet att du inte är redo för att knulla runt som alla andra i din omgivning tycks vara...

2008-12-03 16:19
Nej klart alla i min omgivning inte knullar runt med alla, men imellanåt händer det ju liksom att folk träffas och har sex haha(What would i know) Men jag känner liksom att jag inte kan mä att ta det till nästa nivå på något sätt för tror bara det kommer bli pannkaka utav det.

2008-12-03 16:27
pinsam
Nu är inte självförtroende på något sätt en garanti för ett lyckat knull. Folk som är för självsäkra tenderar ofta att vara ganska dåliga "lyssnare" och uppfattar inte eller skiter i signaler som visar att det hela inte är så uppskattat från partnerns sida så att säga. Har du lite dåligt självförtroende har du bättre förutsättning att ta in information från partnern.

Sen är ju inte sex frikopplat från allting annat. Om du och en tjej har bra vibbar från varann när ni snackar osv kommer ni förmodligen att ha det när ni knullar också. Det är vibbarna som är huvudingrediensen så att säga..

Jag tror faktiskt att det är så enkelt.. Rocco Siffredi har säkert lagt över 300-400 tjejer men jag tror att de flesta tjejer som hade fått hem nån som knullar som honom hade lämnat in en polisanmälan dagen efter och knappast frågat om han ville stanna på frukost..

Graffare

2008-12-03 16:29
Soul_Almighty P31

Måste ändå fråga, vad är det för kille som är 33 år och oskuld?

Jag känner i och för sig en snubbe som är 26 år och oskuld, men å andra sidan är han mer intresserad av fysik och matematik än tjejer haha.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2008-12-03 16:29
pinsam: men vad är det som gör att du vill ta det till nästa nivå? om du bara låter det bero och tar det för vad det är ska du snart märka att det går av sig själv. nu känns det bara som du har fått en fix tanke om att du inte är där du borde, bara för att du håller på och jämför dig med alla andra.sluta med det.

2008-12-03 16:43
Blir nästan lite irriterad på dig, du har ju helt hakat upp dig på att man ska ha en massa sex i din ålder. Kanske elakt men tycker inte du verkar känslomässigt mogen för sex, alla knullar inte runt som kaniner bara för att dom är unga? Vänta tills du hittar en tjej du känner dig dragen till och som du vill ha sex med o tänk inte så förbannat mycke, sex är för de mesta inte bra för någon de första gångerna, inte så bra som de blir med tiden iaf, lev med de. Du nojar ju bara
Leker live eller?

2008-12-03 16:47
Vill du inte ha sex så har du inte sex, jag har defintivt inte sex med varje tjej jag tar hem från krogar osv. Det är väll inget att göra en sån big deal av bara för att folk i dom omgivning knullar som kaniner!

2008-12-03 16:55
pinsam

Oroa dig inte. Bättre att ha sex med få än med många. För en kille som har en lista på 100-150 tjejer ser ju knappast som seriös utan enbart ute efter en sak. Satsa på ett förhållande för en tjej kommer förstå dig. Och med ett förhållande kommer sexet också ;)

2008-12-03 16:56
jag vill säga det som alla andra redan har sagt, att det kommer gå bra. Och om det inte går bra så är det skitsamma. Då går det bättre nästa gång och du får mer och mer självförtroende. Självklart behöver du inte ha ett förhållande för att ha sex, det kanske t.o.m. känns som mindre press att ha sex med någon man vet att man inte ska träffa igen. Då är det ju skitsamma vad hon tycker.

Det värsta du kan göra är att tänka såhär: det kommer gå dåligt, det kommer gå dåligt. För då kommer du uppfatta det som dåligt hur det än går.
Lycka till!

2008-12-03 17:21
Nattugglan: Ja du, vad ska man säga... Han har lite svårt att ta kontakt på med det andra könet. Jag börjar misstänka att han är gay, men ändå... Så länge han är glad så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2008-12-03 17:35
Soul_Almighty P31

Haha, men är det utseendet eller beteendet?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2008-12-03 17:50
Jag föredrar att du är ärlig, kanske lägger upp det lite snyggt under förspelet. Om hon dissar dig då är hon inte tillräckligt mogen att ens få ha sex med dig! Jag tror att det flesta tjejerna i din ålder har förståelse och diggar nog att du inte vart med stans alla tjejer. Hon får väl helt enkelt lära dig!

2008-12-03 18:09
Nattugglan: Inget iofs, bara misstänker det för att han är oskuld hahaha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-03 18:16
pinsam

Förstår hur du känner. Var lite så själv, rädd för att prestera dåligt (vilket jag såklart gjort också).
Det enda du kan göra egentligen är att släppa hämningarna. Jag vet att det är svårt att sluta tänka på en sak när man haft det på hjärnan väldigt länge. Men försök bara.

Låter ju som att du kunnat få lite one night stands men backar i slutändan för du är rädd?
Men det är ingen som förväntar sig att du ska vara kung på sex vid ett one night stand. Om det är en tjej som vill ha något speciellt så kommer hon säkert säga det eller leda dig till det och då lär du dig något. Vill hon ha något men inte säger det är det hennes förlust. Men du får ändå mer erfarenhet, bygger på självförtroendet och att vågar mer.

Träffar du en tjej som det kanske blir något mer seriöst med kommer ni säkerligen att lära er tillsammans.

2008-12-03 20:03
du, jag ska säga dig en sak, det handlar inte om hur många gånger du har gjort det, ...

När jag förlorade oskulden gick det hur bra som helst,några gånger efter det gick det skit bra, nu i mitt seriösa förhållande där sex ingår i mitt vardag...
är jag skit dålig :S?..så var inte rädd, bara kör på , h itta någon tjej som du tycker om , och som du litar på , och så kommer det bli bra:)

2008-12-03 20:09
pinsam

skulle det kännas bättre om tjejen också var oskuld då?

2008-12-03 20:11
Dhalism sa det, tror det ar mycket brudar som uppskattar att du "horat" runder..
Tror dem ser dig lite "gulligare", och har sakert inget emot att fa "lara" upp dig. visst det ar lite nervost och sa, men det hor till nar man inte varit med "leverpastejsfabriken" sa lange ;)

one night stand ar kanske inte vad du letar efter. tror du letar efter en odmjuk tjej som kan ge dig lite guidens pa din resa :) hoppas pa det basta.

happy hunting
-ò_ó-

2008-12-03 20:21
att du INTE "horat" runder.*
-ò_ó-

2008-12-03 22:59
läst igenom tråden lite.. anyway,
det är sjukt jobbigt att inte ha haft sex när 'alla' andra haft det (för det är ju så man börjar tänka, hur mkt sex alla måste ha och hur dålig man är för att man inte haft det själv)
jag minns hur jag tänkte innan jag hamnade i ett förhållande för något år sedan, kände mig så något extremt oerfaren och obekväm. det blev nästan till en besatthet, kändes som att jag var sämst i världen.
tycker inte att det är omoget att tänka kring det så mkt som man gör i en sådan situation, (som någon tidigare skrev), bara jävligt normalt.

och då kommer det ju inte funka om du bara spänner på någon random brud, som någon skrev innan så är det ju bra med en tjej som du funkar bra ihop med. hon lär göra dig mindre osäker på saken, och om hon är soft så tycker hon som mlk just skrev, att det är gulligt och att det inte är så mkt mer med det.

försök att inte känna en press, känner du dig trygg med personen borde det ju gå som det ska. de första gångerna är inte de bästa, bra sex kräver massor av erfarenhet.

(och det är bra mer sexigt med en kille som är oskuld än någon som spänt på halva stan.)

hoppas du får till det snart. ;)

2008-12-03 23:04
Varför spelar det någon roll att du bara haft sex en gång i ditt liv?
Fattar inte varför folk tänker så mycket på prestation. Jag tänker så att så länge de e någon som jag gillar, o så länge hon o jag gillar det så gör vi de igen tills de blir bra, om de inte redan va bra lixom.
orka bry sig.. Om man hittar någon bra person så spelar det ändå ingen roll.. O om man hittar någon som bryr sig om det så är det enligt mig inte en person jag skulle vilja va med. =)

2008-12-03 23:12
Om du vill ha ett förhållande är det nog bara ett plus i kanten att du inte legat med hela stan..
Tänk själv vad skulle du föredra: En tjej som hade legat med 30 pers eller en tjej som hade legat med 1 ? Jag vet vad jag skulle föredra iaf .. och så tänker säkerligen tjejer också..
my name is xelly smelly

2008-12-04 01:33
köp en barbara och träna på ! ;)

massa snack om onenightstands, känner en snubbe som kom till just över en sån fyllegrejj
// be the change you wanna see in the world

2008-12-04 01:42
Har du sex med nåt random fem-i-tre-ragg spelar det ingen roll om det är kasst, har du sex med någon du är i ett förhållande med är det ändå en process innan ni vet vad ni gillar och hur ni fungerar tillsammans. Alltså kommer det inte spela någon roll.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2008-12-04 02:07
asså vad är grejen , do your thing.... va fan asså, om du vill knulla nån brud på krogen go 4 it om inte skit i det, vadå vara rädd för att allt ska bli "pankaka" bryr du dig på riktigt alltså??? om du är full en tjej är kåt och vill ha dig, KÖR PÅ om det går åt helvete OCH?????? va fan kör på öva upp dig så blir du bättre, det är endå inte som att en tjej som du haffar på krogen dygnrak är något att ha i det långa loppet, kör på öva upp dig sen hittar du nån skön och då har du förhoppningsvis blivit någorlunda så hon gillar det :P

men om du vill att det ska fungera för båda helt säker släng i dig några eva + ge till henne så kommer ni båda bli kära :P

This is some Cody Vernon shit
Groupie

2008-12-04 02:27
min polare är 23 år och oskuld och garvar åt det.
Vettifan varför egn.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-12-04 08:23
Ellilicious F24 Ja antagligen skulle det väl vara det.

Exhale Thank you!, låter som du vart i samma sits som jag innnan, och klart att det inte är omoget att tänka så? Det är såpass vanlig och naturlig grej i våran ålder som man liksom missar, klart man kommer att ha det i bakhuvudet.

Ah sjukt jobbigt är det ialla fall!

2008-12-04 14:46
inte alls omoget.
och lynguistic said it, gäller att hitta en bra person.

2008-12-04 15:02
Se till o bli avriden under hela akten så är problemet löst, haha.
Då lär du väl slippa prestationsångesten?
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Rappare

2008-12-04 15:05
Chaplyn
Ja, för när man blir avriden ligger man ju bara där som en död fisk.

2008-12-04 15:09
Det är väl från person till person kanske, haha. Men läste bara de tidigare inläggen där han var orolig över hur han ska prestera. Men hmm...

"Pinsam" - Ja tror du måste sluta jämföra dig med andra. Hooka upp med nån trevlig hona o låt det gå av sig själv. Om hon nu inte skulle respektera "ditt problem" eller vad man ska säga, så kan hon väl dra åt helvete?
http://myspace.com/BoodaBlezzin

2008-12-04 15:16
Är den enda i mitt kompisgäng som inte raggar upp en brud på krogen så fort jag är ute, har inte haft sex på säkert 1 år nu. Men bryr jag mig? Nej, doc är det inte pga att jag skämms eller nått utan för att jag inte gillar one night stands, vill ha lite kännsla i det hela. Sex är ingen tävling.

Kanske tala om för bruden hur det ligger till, hon hjälper dig nog mer än gärna =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2008-12-04 18:27
därför du ska ha en lösfitta....den skrattar inte åt dig , du kan köra hur jävla hårt du vill. du kan slå den, skrika åt den..FÖRNEDRA DEN!

eller iofs..hittar du en skön tjej kanske hon går me på allt =)
vi är överallt!

2008-12-04 18:56
Det överlägset bästa man kan göra är att förklara läget för tjejen ifråga, säga som det är helt enkelt. Jag lovar att nervositeten och pressen kommer rinna av dig så fort du fått det sagt. Och om hon inte förstår så finns det ju ingen anledning till att ha sex med henne, rätta mig om jag har fel..
va?

2008-12-04 19:22
dra över en milf, det kan aldrig bli fel
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-12-04 20:04
häll i dig en karta knullpiller. sen står alla dörrar öppna. och din kompis kommer för evigt att tacka dig ;)
RATED R!

2008-12-04 20:04
word på revolutionären btw! inget är bättre än en rejält kåt morsa.
RATED R!
Producent

2008-12-04 20:12
jävla konstig uppfattning om att man måste ha sex innan en viss ålder
man kanske inte alltid är lika på hugget som andra, inte lika besatt av att få sex osv.
jag hade sex först när jag var 21, förlorade oskulden vid 25!

2008-12-04 20:18
jag hade sex först när jag var 21, förlorade oskulden vid 25!

va?

Producent

2008-12-04 20:19
chomperzchompa F22
alltså icke-vaginal sex vid 21 om du fattar?

2008-12-04 22:13
kolla mycket porr så lär du dej knulla som en man.

ehh?

2008-12-04 22:43
måste prova ett pilller....jävlar va sweet o köra i flera timmar....
eller så e d bara jävligt jobbigt
vi är överallt!
Producent

2008-12-04 22:46
haha lät iofs skumt d jag sa sist, jag mena icke-vaginal-penetrings-sex ^^

2008-12-04 23:14
xlnt P26
haha ok

2008-12-04 23:48
Att bli av med oskulden är ingen tävling som så många säger. Satsa på att skaffa en brud istället! Tror många tjejer faktiskt uppskattar att man inte varit i 211 hål innan. Så inled ett förhållande, resten kommer. Du behöver ju inte känna feta pressen över dig för att "alla" i din omgivning gjort det. Hittar du en bra tjej, klart som fan hon fattar att du inte har de största kunskaperna i sängen. Själv tycker jag inte att sex är en så stor grej, med vad man ser och hör så verkar det vara det för de flesta andra. Så var det iaf i min gamla skola i årsk. 7-9, jag har haft sex med si och så många blabla. Ingen bryr sig om hur många tjejer eller killar någon haft sex med, inte jag iaf. Folk som gillar att skryta med det tycker jag bara är patetiska.. Invänta rätt tillfälle istället.

Har en polare som hoppade i säng med min tjejs kompis i somras (han var 20 och blev av med oskulden då). Och någon månad senare träffade han en tjej som han nu är tillsammans med. Han ångrade som fan att han hoppade i säng med den första tjejen han fick chansen med. Så, man måste inte ha sex med den första bästa. Känn efter själv istället om det verkligen känns rätt, inte bara känna en fet press att "alla har gjort det".
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-05 00:49
pinsam

Jaha fan da, synd att du inte träffat på en sån tjej då, fast skulle kunna presenterna dig för en :)

2008-12-05 01:56
Alltså.. tycker folk överskattar att ha tjejer över huvud taget..
"Att bli av med oskulden är ingen tävling som så många säger. Satsa på att skaffa en brud istället! "
Shit alltså.. Det handlar väl inte om att satsa på att skaffa en tjej, för mig handlar det om att umgås med folk man gillar väldigt mycket, o om de e en tjej som man gillar väldigt mycket så e de väl bättre för då kanske man träffar någon tjej man kanske kan skaffa familj med o ha lite mer intimitet med långt in i framtiden..
Jag går iaf ut o träffar folk för att ha en trevlig stund just nu, det är mitt mål med varje person jag träffar, jag går int ut för att "träffa en brud" eller "ha sex" eller något sådant. Va bara dig själv så kommer du kanske träffa människor du tycker om.. =) be happy and enjoy life.

2008-12-05 03:12
Lynguistic

Kanske att jag formulerade mig dåligt eller att jag bara inte hängde med ditt inlägg där.
men men, det jag menade var, börja ett förhållande så kommer sexet sen. Varför ha en onenight-stand och sen ut och leta nya tjejer som någon desperat finlandsbåtsåkare.
Vet inte om jag fattade något av ditt, är för trött för att läsa nu haha. Men alla har väl sina uppfattningar, jag tycker iaf att man bör ha sex med en person man inlett något med och inte bara haffa någon full sate på en krog och gå hem för att knulla och sen aldrig mer ses.
Sen fattar jag inte vad det är så överskattat med att ha en flickvän? Hellre att jag har sex med en person jag verkligen känner än att dra hem någon jag inte vet ett skit om bara för att få ha sex.
Aja, babblar fan bort mig snart här. Såå tare lungt, sexet kommer förr eller senare!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-05 03:19
Oralsex = Vägen till alla tjejers hjärta.

sant så sant.

...

För att komma on topic. Tänk dig själv som 15 åring, oskuld och vill inget annat än att knulla en brud, se det som ett "manlighetstest" eller vad du vill. Sex är överskattat av media. knulla så mkt du vill, finns det någon som ser det som en synd numera? drar brudar till krogen för att ha kul att dansa för att sen åka hem och sova ensam? Mjee.. tror faktiskt inte det.
bla.

2008-12-05 05:01
skyll ba på att du e jävligt packad ;E

2008-12-05 07:28
Jag ska inte komma in här i tråden och påstå att det är busenkelt med sex, klart det är svårt i början, särskilt när man ska öva in sej på damer som förmodligen har en del erfarenhet. Men iofs inget jag kan veta eller svara exakt på, då jag hade sex tidigt i mina dagar.

Men jag har alltid känt mej med i matchen och vetat vad jag ska göra, alla killar har väl för fan checkat mycket porrfilm? Härma och forska i hur dom gör i filmerna? Nu snackar jag alltså om porrfilmer där dom har vanligt medel sex ungefär. Det är inte så svårt som det låter.

Porrfilm, den bästa genvägen till sexkunskap vad fan! Stå på dej!

Gillar du inte mitt förslag så har jag en annan idé också.

Har du någon bra tjejkompis? Fråga henne isf om trix och knep? I bästa fall kanske du har en så generös tjejkompis som till och med kan visa? ;) Då har du inget att skämmas över heller!
Fucka ur!