I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mediaprojekt : Ingen går säker.

Övrigt - Blandat

   

2008-12-04 18:00

Mediaprojekt : Ingen går säker.

Hejsan whoa-medlemmar!

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägget men jag ska försöka göra det så klart och tydligt som möjligt. Är det någonting ni undrar över sedan så fråga på!

Jag är en snubbe på 21 år ifrån Göteborg som under en längre tid har velat starta en grupp av killar och tjejer för att göra ett mediaprojekt som jag har valt att kalla "Ingen går säker". Namnet har inte något som helst med göteborgs-crewet IGS att göra. Vad det hela handlar om är att vi kommer att filma en serie av program där vi gör olika roliga saker. Se detta ungefär som ett "Jackass med en slice av ursäkta röran (vi bygger om)" fast vi tar ingenting ifrån vad de båda redan har gjort. Utan vi kommer på egna inslag i våra program.

Programen kommer inte heller innehålla några stunt eller äckliga moment. Utan det kommer bara vara ren och skär humor rakt igenom. Somliga kommer säkert hata det vi gör, men fler kommer förmodlingen älska det vi gjort.

Jag har redan några idéer om olika moment i första programet men jag behöver medarbetare. Detta är inte på något sätt att hitta nya vänner eller något (även fast ifall detta går vägen så kanske vi förblir det ändå) utan detta är mest ett projekt till alla där ute som brinner för media och tycker om humor och känner att detta vore roligt. Jag är inte världens bästa redigerare men jag håller på å lär mig olika program just nu som t.ex pinnacle studios studio vegas , och movie maker (fast MM suger dock). Så vad jag behöver är helt enkelt följande:

Redigerare (2) : Ni kommer ha hand om alla inslag vi filmat, och vi jobbar tillsammans så att allas åsikter om hur allting ska se ut och vara kommer fram så att det inte blir någon diktatur ;)

Inslagsproducenter(2) : Ni kommer att vara på plats i bakgrunden tillsammans med fotograf samt personen som står i fokus för inslaget.

Onlineredaktör (2) : Ni kommer att utveckla hemsidan,uppdatera den och sköta om den. Kostar det pengar att fixa det så betalar jag naturligtvis vad det kostar.

Fotografer (3) : Ni har hand om att på bästa möjliga sätt få med vad som sker i inslaget. Jag ser helst att någon som inte har parkinson eller epilepsi anmäler sig till detta projekt ;) no offense.

Känner DU att just DU skulle vilja ta en roll i detta team så tveka inte utan skicka ett PM med IGS som rubrik eller ett mejl till [email protected]

Och ni kommer inte behöva vara oroliga för böter eller liknande, skulle detta ske så betalar jag dem så detta är inget ni behöver tänka på. Jag tänkte att ifall detta nu går som jag vill och vi blir ett gäng, så vore det ju förbannat jävla stelt ifall vi var nyktra allihopa och skulle börja köra igång detta projektet. Så jag tänkte att man kunde dra på en krogrunda å lära känna varandra litegranna. Och som sagt alla är välkommna, killar tjejer utlänningar bögar judar,katoliker ,jehovas vittnen, ingen blir oseriöst omhändertagen. Ifall du väljer att skicka ett PM berätta lite gärna om varför du vill vara med samt var du bor (du behöver inte nämna adress eller nåt utan mest vilken stad) samt ifall du har tillgång till en videokamera , helst digital.

Jag ser helst att det är en åldergrupp mellan 17-24 år som anmäler sig.


Tills dess.....

If you could reason with religious people there would be no more religious people.