Den vackraste manniskan

Övrigt - Blandat

Den vackraste manniskan

Hejsan!

Idag blev jag lite nyfiken pa mellandagsrean pa topstreetwear.com och efter att ha garvat ihjal mig at deras jeans sag jag den vackraste kvinnan jag sett pa valdigt valdigt lange. Kanske nagonsin.

Vacker

Jag tror inte den bilden gar att lanka till direkt sa det fick bli en lank till sidan, men ni ser ju! VILKEN KVINNA.

Nu till saken, vet ni vem detta ar?
Jag har inte tankt att stalka sonder henne med blommor utanfor hennes dorr, jag tankte mest att ni kanske kan uppmarksamma henne om att hon ar gudomligt vacker.

Och for att gora en trad av det hela sa vill jag att ni postar folk som ni tycker ar slaende vackra.

Inte bara "hey kolla finingen" utan folk som ar sa snygga att dom hoppar in i eran skalle och bor dar i nagon timme. Men ja, min fraga ar viktigare. Har du turen att befinna dig i hennes liv sa lat henne veta att hon kan svepa undan fotter.

Fridens!

du vill ligga med mig men det går inte
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Skivsamlare

2008-12-06 14:40
Gillar att hon har en normal kroppsform och inte är pinnsmal som alla andra modeller!
Du hittade ett fynd haha. Hon är fanimig lika jävla otroligt snygg på alla jävla plagg hon skyltar. Haha sinnes.

You go bwoi!
Go get 'er wit dem flowers haha.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
vad står det på hennes tatuering?
((MAAD))
Tycker hon ser rätt vanlig ut faktiskt. Väldigt söt, men inget särskilt. Säkert bättre i verkligheten.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Esperanza ..tycker ja det står på gaddningen, damn hon va fin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja det star Esperanza.
jävligt söt
http://duckdown82.tumblr.com/
Tawny Cypress

Nicole Ari Parker

Vanessa Williams

Tupac

medoria

Mycket fina manniskor!
Men jag maste bara papeka att Tawny Cypress ser ut som Ken.
åderpåle: tycker du? hm. aldrig ens slagit mig.
Skivsamlare

2008-12-06 15:14
medoria tänder på stora läppar!
Each to his own och så vidare, men trådskaparens flicka var väl inte särskilt vacker? Tror skönhet har mycket att göra med utstrålning, dvs. är man självsäker och har bra hållning så kan man ses som vacker.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
krossad: moahaha. ja. eller på en blandning av afroamerikan och indian.
Negative
Det är väl olika från människa till människa. Vissa tycker väl hon är vacker o andra inte. Du kan ju inte klarställa ett "beslut" om hon nu är vacker eller ej haha.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Min kära vän emelie är fan en av de vackrare kvinnorna jag vet, ska återkomma med en bild när jag hittar en som gör henne rättvisa.
Åderpåles kvinna var riktigt fin. Kändisar är ofta så tråkiga och intetsägande för mig, förutom denna damen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åder har bäst smak när det gälelr tjejer! hon var GRYMT cute!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Chaplyn
Nu sa jag kanske att hon inte var vacker, men det var inte det jag menade med "inte särskilt". Jag menade att hon inte var "speciell". Åderpåle verkar ju vara som besatt, och det vore ju trevligt om det fanns en anledning till detta. :)
Snara, är din kompis i hemlighet Laleh?
"it's been a tough fight worth fighting
as we all drive along
betting on another day."
snara

tycker faktiskt att hon paminde lite om dig. blinkblink

och laleh ar den kandisen jag kan komma pa att jag haft en minicrush pa.
Inbillade mig att hon var tillganglig for hon spelade in jalla jalla har i stan. haha
bazooka: Hon skulle återkomma med en bild på sin polare. :)
Kändisar är ofta så tråkiga och intetsägande för mig, förutom denna damen
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
tack måne nu slipper jag.

ådepåle din don juan
Hangaround

2008-12-06 16:18

I am Dave! Yognaut! And I have the balls!
and
I'll keep it Murray till I'm burried
Moderator

2008-12-06 16:23
Hör av dig till Top Streetwear och fråga om du kan få hennes kontaktuppgifter. Har du tur får du det och har du mer tur blir hon glad och charmad av det och vips har du en date.
Simple as one two three.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Nu ska ni få se på jävulskap: Shannyn Sossamon. Dear lord!

Men var är bilden...
as we all drive along
betting on another day."
as we all drive along
betting on another day."
Håller med Bazooka

Men hur tusan får man upp en bild, jag klistrar in länken, markerar den och trycker på "bild" men då dyker det inte upp nån bild i inlägget.
as we all drive along
betting on another day."
Dieallot
Vem är det? :o
Antagligen världens vackraste människa!

Samaire Armstrong och Olivia Wilde, verkar som att folk här inne har bra smak :)
vikktorius

Hon hade kunnat vara vacker om jag inte hade kunnat föreställa mig hur hon ser ut i äldre dagar!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Haha va? Samaire kommer alltid vara vacker.. SÅ DET SÅ! Hon har ju utstrålningen så det räcker och blir över...
Äntligen lyckades jag, vet inte varför, men nu gick det. Åhhh...

as we all drive along
betting on another day."
Nicole Ari Parker - Soul food
Vanessa Williams - är gammal men vilken snygging.

Black chicks with big lips!

OT:
Ingen som vet vem tjejen är som trådskaparen söker?
Jag har ingen personlighet
Jag satt faktiskt och tittade på topstreetwear här om dagen och fick syn på henne. Hon är sjukt vacker.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Är det inte längre skillnad på kvinna och.... tjej?
Jag skyller allt på Emma!
Här är mina vackraste kvinnor, inte i rangordning...

Cat Power (Min förebild för hur jag ska se ut som 36-åring)

Norah Jones

Katie Melua

Din första kvinnobild var ju bara sjukt tråkig. Hon ser hemskt lame, grå och tråkig ut.
Norah Jones däremot. Där får man hålla i hatten.
jaquil, klart hon ser grå ut...bilden är i svartvitt...duh!
Här är min lesbiska dröm igen

Varför blir ni inte alla, oavsett kön och sexualitet, blixtförälskade i Shannyn när ni ser min rök-bild på henne? Kolla på henne! Hon är världens snyggaste kvinna men bryr sig inte så mycket om det och hon är hur kul som helst att hänga med. Det ser man ju. Gah!
as we all drive along
betting on another day."
Bounty, på den där senaste bilden förstår jag mer vad du ser hos henne. På de första tänker jag mer på modeblogg och Elin Kling, kanske har med luggen att göra. Men på den där andra - yowza yowza.
as we all drive along
betting on another day."
oh, melua ar nice.

ALLA GILLAR BRUDAR. ingen som tappar haken av nagon mer man an tupac?
åderpåle: jag skulle kunna ge exempel på fler män men känner att jag gjort mitt i den här tråden.
är det en man på bilden ovan?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Richard Ashcroft är inte bara en fantastisk sångare utan en tjusig karl också:

as we all drive along
betting on another day."
BountyBoo F28

Haha, ja doh!
Nä men du förstod vad jag menade?
Den senaste var dock hemskt söt, ögonen dödar!