era fulaste raggningsrepliker som fått en tjej på fall

Övrigt - Blandat

era fulaste raggningsrepliker som fått en tjej på fall

droppar mina två:

1. tjejen, jag vill inte skryta med lärde spiderman att klättra (från ingenstans bara så där) - hon garva i 5 min typ.

2. tjejen, vet vad hur mkt en späckhuggare väger? hm..öh. - tillräckligt mycket för att bryta isen! hon satte sin drink i halsen (typ). jag hoppades verkligen att det inte skulle vara en nördig tjej som skulle fråga: "menar du fullvuxen eller?" - då hade det nog inte gått hem.

DROPPA!

what's good for the goose is still good for the gander.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Skivsamlare

2008-12-15 23:49
Saker som inte går hem är ialf alla dessa jävla psykologitester som en hel drös går runt och kör. Fyfan vad dem inte går hem.

Moderator

2008-12-15 23:50
krossad_anka

Exempel tack, så man vet vilka man inte ska köra med ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
haha, va? har jag missat nåt?
Skivsamlare

2008-12-15 23:53
Squirtle: Hmm finns många, kommer inte i håg alla. Minns typ en. Man ska föreställa sig en låda i en öken och säga hur stor/liten lådan är. Och om lådan är stor så har man ett stort ego och har man en liten så har man ett litet.

- Du är ful och jag hatar dig.
- Va?!
- Jag sa, har du lust att prata med mig?!
krossad_anka:
Får man ligga efter att ha dragit nån sån dynga måste man antingen vara jävligt snygg, rik eller känd. :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-12-15 23:55
3rdsoul: word!

ankan

haha, vad träffar du för psykopater?
Skivsamlare

2008-12-15 23:57
revolutionären: det undrar jag med... i helgen var det någon som frågade vad mitt drömjobb var enbart för att se hur girisk jag var.

jeppehehe P18

lol på den hörru =)
Blunted in stockholm
Moderator

2008-12-16 00:01
3rdsoul

Hehe, eller hur. Säger man något i den stilen borde man vara glad om man inte blir bitchslappad :)

krossad_anka

Om man vänder på det; vilka repliker går hem? Det kanske är dags att öva in lite nya moves framför spegeln.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare

2008-12-16 00:03
Squirtle: Inga repliker går hem. Allt handlar om utseende vid första intrycket. Ärligt. Därefter kommer personlighet.

Amen to that. Repliker är lamt i största allmänhet.
Hej! Vill du knulla?
Rocka kamelen en gång
krossad_anka

hahaha, kuben... mycket välkänd teknik från mystery metoden. många larvar sig med stulna grejer i brist på eget helt enkelt.

det finns tyvärr ingen replik som ger dig en tjej. efter repliken kommer konversation, och failar du där så spelar det ingen roll hur spontan/smart/rolig öppningsreplik du kom med.

"tja pa dig, om du satter dig i mitt knä kan vi prata om forsta sak som kommer upp"

Funkar varenda gang
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Minns typ en. Man ska föreställa sig en låda i en öken och säga hur stor/liten lådan är. Och om lådan är stor så har man ett stort ego och har man en liten så har man ett litet.

Rätt svar på den är:
"Men hur vet jag att det finns en låda överhuvudtaget? Tänk om alla pratar om den här lådan och säger att den finns, och tillslut tror jag själv på det? Det finns ingen låda separat från öknen den är i."
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
använder man fortfarande raggningsrepliker? det visste jag inte!

Konsertbesökare

2008-12-16 08:44
min favvis; Tjena kexet, här står du och smular. <3
So there you have it...
jag och min polare satt och tog en öl och pratade lite så kommer en riktigt ful jävel fram, man ser på honom att han är lite nervös och har övat i huvudet vad han skulle säga, kommer och stör oss utan att fråga om det är ok att han sätter sig och börjar svamla om att han har sett pirater och blablabla svävar ut i det blå, jag lyssnade bara med ena örat. Vart vill man komma med det? Vilken reaktion hade han önskat sig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han var väl osäker. och lite skum.
jag är så jävla snäll så jag försöker alltid undvika att vara otrevlig, men vissa människor fattar helt enkelt inte.

det fulaste är väl när snubbar kommer och frågar obscena frågor. Så egentligen allting som går under att man inte visar någorlunda respekt för den man raggar på
jag får hålla med mellon

"tjena kexet står du här och smular" är klockren. förutsatt att den sägs av rätt person. en slemmig 45 åring med hårfästet på glid klarar inte riktigt av den repliken...

tycker inte om du ton angående hårdfästen på glid :P

För övrig är nog den ända "öppnaren" som funkat för mig typ, "tjabba, snygg tröja".
bästaste är ju att dansa upp dom, då kan man hinna halvvägs hem innan man kommer på att man inte vet vad hon heter.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
"tjena fina skor du har , sväljer du ?"
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Dom där Psykologiska sakerna har ju dom flesta tagit från " The Game ", boken.
Går ut på att folk ska lära sig ragga..

Men en som jag tycker är bra och som man helst ska droppa till en riktigt snygg tjej är:

- Du, tro inte att du kommer undan bara för att du är ful!
Highfive anyone, anyone?
tjena chipset, ska vi hem och dippa?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Konsertbesökare

2008-12-16 14:25
Frozen; ja lagom charmig kille med glimten i ögat och jag smular sönder ;)
So there you have it...
vara dig sjalv tror jag funkar bast ;D finns alltid nagon som lar gilla dig (nastan alltid).

men finns ju nagra schyssta
"din farsa maste vara tjuv, for han har stulit dom vackraste stjarnorna och satt i dina ogon"
"Gaaaaaaah va snygga klader du har pa dig, dom hade gjort sig superb pa mitt sovrums golv"
"jag har glomt bort mitt hemnummer, jag kan fa ditt?"

tjo

-ò_ó-
en som måste provas är ju:
"Jag vet att jag inte är den snyggaste killen här, men jag är den ända som pratar med dig"
Jag är inte kräsen, varför är du det?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Haha. Skulle aldrig falla för en raggningsreplik. Så länge killen är charmig eller har något som man direkt blir intresserad av så spelar det ju ingen roll vad han säger...
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com
Så länge killen är charmig eller har något som man direkt blir intresserad av så spelar det ju ingen roll vad han säger...

"hej, jag är med i svenska motståndsrörelsen, vad heter du?"
http://soundcloud.com/mega-drive
"Nej sluta, jag är för full!"
Skulle den här fungera tjejer?

Någon går förbi, och jag säger "Ursäkta, vad heter du? :)"
Hon svarar "blabla"
Jag vänder mig till min kompis och säger "jag sa ju det!"

Målet med detta är att få tjejen intresserad och fråga "vadå sa ju det?"

Inte riktigt en raggningsreplik då..

AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
kör folk verkligen med raggningsrepliker och får ngn annan reaktion än
a) nervöst fnitter
b) tjejen/snubben vänder sig och går
?
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."
Peppis, det brukar oftast bli alternativ A: nervöst fnitter.

AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Poet

2008-12-16 18:20
tjena smulan, står du här och kexar?
"life's a garden, dig it."
mellon
hah.. den är nice =)

cry me a river!
--> thcrew
haha balloo =)
cry me a river!
--> thcrew
"tjena kexet står du här och smular"

- den fällde jag till 9:ans snyggaste fjortisbrud i min skola. Hon såg ut att vara 20 bast och hade säkerligen minst XXXD tuttstorlek (vet inte hur man mäter bröst^^). Detta hände när jag gick i sjuan. Resultatet blev:

"USCH:S"
Blunted in stockholm
det kanske hade mer med dig att göra än repliken i fråga? ;)
cry me a river!
--> thcrew
Konsertbesökare

2008-12-16 19:06
som sagt. man måste ha det rätta charmiga och den rätta glimten i ögat ;)
So there you have it...
Gussti: Jag vill inte vara den som är den, men nu tänker jag vara det iaf.

Om denna bruden nu var så jävla snygg, med si och så stora bröst, OCH såg ut som om hon var 20. Då fick hon garanterat 20-åriga killar också. Så varför trodde du att du kunde konkurera, när du var typ 13?

Det var inte replikens fel, det var nog ditt.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
hahahaha in your FACE!
BAHA!
vi käka korv vid mojjen på sveavägen o tre tjejer gick förbi, o den ena berätta för sin polare att hon ville ha pengar till en korv, vilket ja hörde o brast ut "ja har pengar, du kan få min korv"... and she did!

nog d sunkigaste ja sagt till nån trorja
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello
mellon F23

Helt och hållet, vi är på samma spår!

Lite kul att folk trodde att jag fällde den seriöst? Trodde folk skulle uppskatta lite humor såhär på kvällskvisten. :)

För övrigt var hon tillsammans med en 20-årig schtekare från Lidingö..
Blunted in stockholm
"Min pappa är rik, vill du hångla?"
Live Hard, Die Young
du är ful jag är full kan jag få dig omkull? :(
tråkigast idag, men rim är alltid trevliga.
cry me a river!
--> thcrew