Dom som inte syns här är 4 par vita uppies, ett par Air Tech Challange(Lila och vita) , ett par Ice Cream samt ett par Air Max Light. Sen har det till kommit åtta nya par som jag inte har kort på. Lägger kanske upp dom senare.
Shout out till mi garl och alkor vars ide till förvaring jag snodde:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom gröna Air Max 1.orna från Skull Pack släppet finns också där bredvid Saint Patrics.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar st. patricks AM90orna, de är chill. För övrigt är det jävligt bussigt av dig att sätta tjejens skor högst upp, hon ser ju inte ut att nå dit.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
erorone diggar de orange / svarta new balance o är nyfiken på de blå i bakgrunden! kan vi få lite fler bilder?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Gillar förvaringen Bootlegger! Är det mina gamla St. patricks 90 jag ser? :)
st pattys 90:orna är feta... har pillat på dom otaliga gånger när man varit ute å jagat...
Ni andra vettiga människor i den här tråden som samlar sneakers, har ni vänner som är intresserade av det här? Jag känner ingen som är i närheten av intresserad av sneakers. Det känns konstigt på nåt sätt, att man skulle kunna glida runt i heat utan att någon omkring en inser det, naturligtvis uppskattar de flesta omkring mig att jag har olika sneakers på mig varje dag men mer än så är det ju inte.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
asså, min dam är ju minst lika intresserad som jag är... å mysmannen här i tråden räknar jag som en av mina närmsta vänner... sen är det ju några omkring en som är halvt om halvt insatta i svängen... sen har jag en arbetskamrat som är inne på å samla skor me, men han samlar bara OG, å det är i "casual"-svängen han håller sig... gamla trimm-trabs och stefan edberg å sånt... så det han ser som heat, fattar inte jag, å det jag ser som heat fattar inte han...
Poo mer än gärna! tänker du på blå NB ? eller Westmills ? för westmills e nog det mest intressanta i samlngen, 250 par å ca 20 i europa som enbart såldes på shelta gjorda av nån målare i L.A. dom blå NB e iaf från NYC.
candide håller precis med dig.. sjukt tråkigt! avis på apmannens jobbarkompis en sån skulle jag vilja ha oxå!! erorone jo de va faktiskt nb:orna jag va nyfiken på
Bootlegger: Fett, grym förvaring också ;) Jag har en storebror som jag har fått minst lika intresserad som mig men eftersom jag flyttade ifrån min gamla stad träffas vi inte lika mycket längre, lite tråkigt. Min tjej och en kompis är lite halvt om halvt intresserad också.Mest så att de tycker sneakers är snygga men de har inte det intresset som jag har. Men, som för candide, de flesta kompisar tycker väl bara det är skoj att jag har på mig olika skor varje dag men det är ingen jag kan sitta och snacka sneakers med förutom min bror.
Forumssignatur...<br>
jag bär mina sneakers mest för min egen skull, på kneget fattar ingen direkt grejjen, min flickvän reflekterar ibland över mina senaste inköp o ger mig feedback, en polare har kläd o skoaffär o fattar grejjen men är mest inne på punk&skate så där e de mest Vans o Vision som gäller - de flesta andra polarna e inga addicts på sneakers direkt utan snackar mest om sina senaste golfklubbor eller den nya bilen he he...
låt nu inte den här tråden dö... utan fortsätt posta era uppställda sko-cluster här!
det finns inte så bra på bilden, men dom vita cortezen är farliga
är det dubletter av cortezen? det var inte enorma mängder skor, men det var jävligt bra grejer det du hade!
aa det är dubletter, ska minst ha tre par tills i vår tänkte jag. det är inte alla, men dom här var inte med på kortet jag postade innan
man blandar ihop bilderna ju... men ok... det var du som posta med hylla å flickvän! jaja... men där står bra grejer i hyllan med ju! helvita cortez är hett alltså... jag har svårt för modellen personligen, beroende på att min fot är lite bredare än "tha average bear"... men dom är snygga...
Apeman, vad ska man säga? Respekt! Dock måste jag fråga hur små fötter har du? Dina skor ser ju pretty much runda ut..
HMOR
mina fötter har den imponerande storleken US9-US9.5, så dom är ungefär lika runda som poo:s och mysmannens dojjor...
Hehe ok det var ju definitivt inget märkvärdigt, då drar jag mig tillbaka med uppmiuntrande ord till dina snygga skor!
HMOR
Jag tycker att alla borde ha 10-10.5 så att vi kunde köra byten med varandra, hehe.
Måste finnas fler som kan lägga upp sina samlingar!!!!
Apeman
Måste finnas fler som kan lägga upp sina samlingar!!!! nä du har knäckt alla...;)
metodmannen ey! där är fler som tagit mod till sig och lagt upp efter mig än vad det var som la upp innan mig, så kom igen nu! mer bilder tack!
Jag säger då det att det finns mycket fint i denna tråd. Ska slänga upp en bild på mina, men inge märkvärdiga saker är det då inte.
Can't break necks in boxes
väl värt att nämna att jag har ett par av de här på väg hem också:
Puma olympic LA
sköna grejer yet! whosa... nu är det din tur... ;)
Min förra post på min samling inkluderade ju inte alla mina skor, det har inte blivit så många sen dess iofs men jag slänger upp en uppdaterad bild som jag tog idag när jag hade tråkigt.
Vad som tillkommit på de här bilderna jämfört med förra är väl mina Ueno x Court Force, Pattys Pumas, Pink Elephant Pumps, CG Spizzies, extra par Dooms, OG Maroons och ett par gula clydes.
yetschooled va haru för storlek? o vad är de för några längst ner till höger?
är det ett par lakers där i mitten yet eller är de mer brun gula? props för en fet tysk samling oxå!
poo P31 7uk clyde och 7,5uk suede men följer det inte helt strikt ^^ längst ner till höger är JD clyde 91 och stämmer bra det är lakers i mitten, färgen har bleknat rätt mycket på dom, men för 50$ känndes dom rätt givna(också av jack). Har samlat sedan sensommarn ungefär så jag känner jag har kommit en god bit på jakten efter mina favoriter. Sen definitivt props till dig också hehe, du är ju lite av en legend ;)
Riktigt nice yet_schooled!! Och kul med en update ifrån dig med candide. :)
Forumssignatur...<br>
jo 50 bucks är de flesta 90 tals suedes värda helt klart!! vilken storlek är dina jd clydes?? de ser rätt jäla mint ut om man får säga så.. ebay?
om det finns någon som har ett par svarta gazeller strlk 44-44,5 till övers så är jag jävligt villig att betala pengar för dom :D
RATED R!
Slänger upp ett par bilder jag också.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./
^^Grymt färgglad samling, det gillar jag.
alltid trevligt med ett tillskott! Vad är det för nårra gröna på andra bilden längst ut på kanten på andra raden?
ape e det itne dem där sky som släpptes för några månaders sen med celtics kit?
erorone vaddå sky? det är ju en nike skor? sky e väl ändå puma? den har swoochar på sidorna... så, jag tycker det ser ut som en af1:a, eller nått i den stilen... frågan är vilken det är... känner inte igen den... taikaviitta funkar inte alla bilderna eller? ser bara två par på sista bilden?
ape de va samma par på andra bilden oxå.. o första bilden fanns ingen adress alls på.. men de va grymma båda paren tycker jag!
Nope förstår inte heller varför dom första in funkar, men det är bara dom 2 paren jag har hunnit införskaffa denna månad. Har ett par vita henri lloyd men det är mer slit å släng dojjor. Dessa används bara ibland och vid fint väder.
Kändes lite fel att posta i denna tråd, passar mer in i "Dessa skor äger jag"
Apeman Dom gröna är ett par AF25 från Be True To Your School packet, har för mig att det är University of Florida modellen.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./
apeman jag va helt ute å snöa där, tänkte på den där guld gröna historian dom släppte men självfallet va de nike nu när galme erorone ser med skärpta ögon
Orphic P29 fet kollektion
Tackar!
Jag väntar fortfarande på senaste tillskottet som jag beställde från nike id för ett par veckor sedan.
Riktigt jobbigt att behöva vänta 4-6 veckor på att dom tillverkar dom.
Det är första gången jag använder Nike iD, är det någon som vet om dom brukar hålla sina utsatta leveranstider?
Orphic P29 nice, hur mycket kostar det att göra IDs?
Dom gick på 1940 tror jag, vet inte om det var värt det men jag fick panik och var tvungen att göra ett par när jag fick chansen. Dom var tydligen limiterade till 24 stycken om dagen när jag gjorde dom.
aha oki. Vill också göra fast air force ones. Haha, hoppas de blir fina då. Kul och vänta lite ändå. Så kommer de när man minst anar det.