Bästa komplimangen ni fått

Övrigt - Blandat

Bästa komplimangen ni fått

Jag vill höra lite roliga/bra/konstiga komplimanger och sånt ni fått

Förra helgen tex. när jag frågade en tjej om en cigg sa hon(hon var rätt dragen och jag nykter) "Ja, bara för att du står här och är så söt och ser ut som karlsson på taket" Inte så överdrivet rolig men blev lite paff haha.

Shoot!

PAO!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Jag har fått höra att mina ansiktsdrag är ren poesi. Det tycker jag var fint sagt och det kommer jag leva på tills jag dör.
"du är tredje snyggast på den här ön" (gran canaria)

hmm, bra/dålig..jag vet inte riktigt

"Så det är sant det dom säger om er svarta killar!" nej jag ljög jag är vit och har inte fått några märkvärdiga komplimanger :)
"snygga skor du har"

blä
http://www.tweenerpie.blogspot.com
du är sexig

räckte långt för mig.
speciellt iom att jag inte hörde de förän jag var 22 :-/
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."
Producent

2008-12-18 19:23
"Du är den enda som har fått mig att komma på fyllan"
"Jag tänker alltid på dig när jag kollar på Bridget Jones."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2008-12-18 19:40
"Du glittrar"

fick jag höra ev en flicka på 4 år.

finaste komplimangen ever.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Redaktionen

2008-12-18 19:42
"Du ar den forsta jag kommit av med snoppen"
kimmo kanon
"Vet du? Jag älskar dig även fast du är tjock" - Gudson 4 år. Lätt bästa. Ärligt och fint på en gång.

"emelie, du är jättesnäll!! snäll som en.. ost!!" - Barn på fd jobbet, ca 3 år. : )
jag blev glad iaf.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
"Du skulle bli en underbar mamma."
"Not fuck myself in the head with stupid men"
"emelie, du är jättesnäll!! snäll som en.. ost!!" - Barn på fd jobbet, ca 3 år. : )
jag blev glad iaf.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Får endast höra "Du är den smartaste personen jag känner. Ta vara på det!". Men man skall väl inte klaga hehe
*snaark*
"Du är den mest fantatiska person jag träffat i mitt liv, har aldrig mött någon som dig...du är den enda som jag skulle kunna tänka mig att vara med om jag inte vore gift...." - Från söt mamma till en 6 åring med galen irländsk man

Needles to say, I was scared shitless...hur reagerar man på nått sånt?

Redaktionen

2008-12-18 20:17
6 aring..?
kimmo kanon
Producent

2008-12-18 20:30
Kom på en till haha

En tjej bakant kläcker ur sig på fyllan om att hon brukade fantisera om mig när hon hade sex med sin förra pojkvänn för några år sen.

Då vart man lite små paff :P
Gift med barn? eller MILF kanske gör det enklare att förstå?

"Du är jävligt knullbar. Alltså, jag raggar inte på dig eller försöker få dig i säng eller så, men skulle du lägga dig framför mig skulle jag ju såklart inte tveka."
"Du är inte så ful som alla säger"
Vi är överallt!
"Du är inte så ful som alla säger" hahaha!

En kompis till mig sa till en annan kompis "asså, du är inte så jävla ful längre"
PAO!
"Du är inte så ful som alla säger" hahaha!

En kompis till mig sa till en annan kompis "asså, du är inte så jävla ful längre"

Hahaha, bra komplimanger.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Alltså hm. Jag har några bra men dom var bara dom bästa jag fått när jag faktiskt trodde dom bettyde nåt. Sen när det visat sig att dom som stått för dom varit svin i slutändan mot mig då... ja. Då förlorar dom lite sin betydelse.

Så då är en av dom bästa komplimangerna jag fått från en killkompis som kom fram till att han tyckte så mycket om mig som vän att jag var helt avsexualiserad för honom.

=)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com
Toastare

2008-12-19 00:02

Oscar 4 år: "Jimmy, jag tycker att du är gulligast i världen", min grannes barnbarn.
Caroline 7 år: "Hejdå Jimmy jag kommer aaaldrig glömma dig!", enda barnet i ett sällskap jag hade där jag jobbar.
www.twitter.com/jimmypistol232
"..och sedan är du underbart vacker"

var många komplimanger i den meningen, men den frasen har fastnat. slutet av en kärleksförklaring för ett par år sedan. när jag fick höra precis det så dog jag lite. kanske för att man aldrig innan fått någon så fin komplimang om sitt utseende över en fika vid nyktert tillstånd en helt vanlig vardag mitt i vintern. otippat. känns så jävla sorgligt att jag inte kände likadant för honom, för tror fan aldrig att man kommer hitta någon som uppskattar en så pass mycket som både kan visa det och säga det i ord igen.
Delam tange barat
En av dom bästa är nog när jag och en kompis spelade lite basket i bar överkropp när vi var små och ett gäng alkisar sitter på en bänk bredvid och säger att jag kommer bli nåt om jag tar vara på min kropp när jag blir äldre. En annan rolig kommentar är när jag kommer ner till gymet i Farstahallen och tränar lite och dom vuxna killarna frågar om jag är Stallones stuntman, haha. Kolla på mig idag.. en lat jävla datamupp. Fyfan!

Men jag kan nog påstå att jag kommer ihåg dom (få) komplimanger jag fått, från både manligt och kvinnligt håll, så vi alla borde ge varandra komplimanger oftare! Iofs ska det kanske inte ges till vardags för då kanske det tappar sin speciella touch.

"vill du gifta dig med mig?"

8-årig flicka på IKEA-varuhus i Kållered
Bebakshid Jamshid!
Fredrik

Needles to say, I was scared shitless...hur reagerar man på nått sånt?

Needles Haha

Och för att hålla mig till ämnet: Får ofta höra att jag klär mig bra.
"Som klockrenh säger."
- oneoo
Från en tjej: "Du är den snyggaste personen som jag har träffat, ska vi ha sex?"

Från Kille: "Om jag fick välja en person att vara så skulle jag välja dig"
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Det kommer en homosexuell kille på en båt och går förbi några rundor när jag står med tjejen. Efter ett tag säger han hej till min flickvän, sedan vänder han sig mot mig och säger
"du är jättesöt". Fine, inget emot homosexuella, men kändes väl liiite skumt att få en sån komplimang.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
" Fin skjorta, är den ny?"

Tack mamma.

"Du rappar jävligt mycket bättre än Mange Schmit"
Svensk hiphop har gått åt helvette när DJs tror att "lite av det bruna" betyder "spela mer Timbuk"
"du ser ut som en knarkare men du är faktiskt rätt smart ändå" (en roommate när vi åkte bräda i cham.) "du skulle vara söt även om du hade bajs i hela ansiktet" (min man i helgen..tar det som en ..komplimang) "du vet så mycket om sånt som ingen bryr sig om"
(en polare när jag berättat nått jätteintressant om flodhästars beteende)

jag är discoverys ansikte utåt
"snygg tröja" , jag tror seriöst de är den finaste komplimangen jag fått, vilket är lite sorgligt men jag är glad ändå.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
"Du är för bra för det här laget , du måste upp i A-laget"

när jag kom till laget i spanien
vi är överallt!
eastendboy: nej det finns det inte alls.
Jag har fått en låt skriven om mig, så hela den e som en stor komplimang ungefär :)
JMD, Jag Måste Dansa!
"va snygg du har blivit" ... första jag tänkte på: Va jag ful förr?

"du skulle bli en bra pappa"
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
vad söt du är, vill du gå hem till mig och knulla
http://duckdown82.tumblr.com/
Att jag är dejtbar för att jag har bra musiksmak.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
alltså klädkomplimanger borde ju bara funka om man själv har gjort kläderna, som att glida fram till nån på en restaurang och ba hey, fräsig risotto!
No cake for the impurity!
"Jag ska gifta mig med dig. Du är fan ideal."

Ja, det sket sig med den tjejen. Tack.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
en tjej sa följande till mig "direkt när jag träffade dig förstod jag att du är för bra för denna stan"

har även fått höra av en tjej följande "om du inte ligger med någon i kväll är det något som är fel för du är såå fin"

så glaaaaaaaad man blir :)

"Du är helt skakad!"

En tackar o bockar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En kille i jack-kön på nå festligheter luktar på mitt hår och utbrister:
"Du luktar som en hippie-affär"

<3
One chapter a day
Simba

erkänn det var din mamma..

alltså klädkomplimanger borde ju bara funka om man själv har gjort kläderna, som att glida fram till nån på en restaurang och ba hey, fräsig risotto!

Hahahahahahaa!

What I said, yo!
jag har fått "kan jag få hångla lite med dig, för jag har slagit vad med mina kompisar om att jag skulle kunna göra det". jag är fortfarande osäker på om det är en komplimang för att hennes kompisar inte trodde att hon skulle få hångla med en så snygg kille eller en utmaning om hon skulle våga hångla upp fulaste killen på dansgolvet. eller så var det bara en dålig raggreplik
http://www.kommandot.se/wp/
"Allting du gör i ditt liv.. från och med att du vaknar till att du går och sover är perfekt"

Sjuk överdrift, men jag vart ändå helt tagen.
Ch1ll P17

haha, nej det var din mamma.. ;)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.