Varför bygger alla butiker chipshyllorna till taket!?
Jag var precis nere på affären och skulle köpa en påse chips. Stog ett bra tag och funderade på vad jag ville ha, tills jag fick syn på dem. JORDNÖTSRINGAR! Perfekt. Bara det att dom var längst jävla upp, och det fanns inga påsar längst ut heller så inte nog med att man ska behöva vara 2 meter lång ska man behöva ha 5 meter långa armar. Förberedde mig på att försöka hoppa för att få tag i en påse, men såklart ska det komma en annan människa och gå förbi precis då. Nåväl, hann avbryta mitt hopp och ställde mig lite bekvämt och låtsade som ingenting. Nästa försök, trodde lilla fröken som gick förbi hade gått därifrån men nej hon skulle också ha chips verkar det som. *vänta vänta vänta* Men hon går inte därifrån!! Hon bara står där och kollar på chipsen precis som jag! :( Stog kvar ett tag men gav till slut in för den pinsamma tystnaden som uppstod, gick därifrån och plockade ihop lite lösgodis för 10,50 som jag egentligen inte ville ha. Nu sitter jag här och är ledsen och besviken och kan inte sluta tänka på hur lätt den här incidenten hade kunnat undvikas om inte alla jävla butiker jag någonsin varit inne i insisterat på att bygga chipshyllorna ända till taket.
hehehehe men jissus... då ber man om hjälp..som sagt men jag håller med. på farmors ica står mina favvochips (olw) högst upp, och estrella längst ned....tror på en kupp. eller att vi fatsos ska får motionera lite för att få tag på de hela.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Liten affär, 5 minuter innan stängning, enda personalen jag såg var ett kassabiträda på 1.60 kanske, inte mycket hjälp. Min poäng var att det är väl ändå otroligt onödvändigt att bygga chipshyllorna så jävla höga när ingen når längst upp i alla fall?
Bara klättra upp på hyllorna!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag tror att det hela är en konspiration mot dig. Någon i din närhet vill dig ont och/eller att du ska sluta äta så mycket onyttigheter, så han eller hon har tagit kontakt med alla butiker i Sverige och bett dem att bygga höga chipshyllor. Hon som stod och kollade på chipsen bredvid dig var nog också invigen i det hela.
This is horrible, and yet, strangely erotic
Det är något jag har funderat på sedan jag kom hem faktiskt. Men vem skulle vilja göra så mot mig? Ingen jag kan komma på.
Det är säkert den du misstänker minst men som står dig närmast, som din mamma, flickvän eller hund.
This is horrible, and yet, strangely erotic
haha det där är så sjukt störande då dom har chipspåsarna högst upp. Oftast brukar det vara just den sorten som man vill ha som står där högst upp.
Live Hard, Die Young
tänk om du hade velat ha ostbågar istället? then you wouldnt be making this tråd .. why did you want jordnötsringar damn it?! THIS IS DITT FEL!
Get Random!
hahahaha..sorry. men dagens garv alltså. svengelska på sin bästa nivå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men herregud.. Det är ju bara att välta hela jävla hyllan, greppa påsen och springa ut ur butiken dirr? L2P!
hahah L2P
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Måste vara en hint? Sluta att äta chips :S
skulle tro att chips tar ganska stor plats o det är enkelt att bygga på höjden så slipper man ha allt inne på lagret..o när chipslådorna blir tomma så byter man ut mot den som låg högst upp på hyllan.
Moderator
2008-12-27 12:27
Det är för att ni korta tjockisar ska lida. Jag är lång och smal och har fan aldrig problem med att nå precis vilka chips/salta knapriga godsaker jag vill ha.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
OT kanske men... finns det verkligen folk som föredrar OLW före Estrella? Ni handlar säkert på Konsum istället för ICA också? Röstar på socialdemokraterna?! Nej det här fungerar inte...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
...hm. fattar inte mobbingen av mig. men ja. olw gör grymmare dillchips.
Moderator
2008-12-27 12:46
Sen OLW började med sin solrosoljagrej köper jag dem framför estrella. Innan gjorde jag aldrig det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
peterpan Såvida jag vet så ska Peter Pa flyga? De som ligger högst uppe är ju för flygekorrar som er :s
what?? men som kontrast sa; man kan ju aldrig köpa OLW de smakar ju plast jämfört med estrella.
Peppis Har inget med personen i sig att göra, jag läste "OLW" bara.. och det är EJ okej gott folk.mellon Precis... ska man glo på film eller nåt hos nån så langar denne personen fram chips så blir man glad först, tills man ser att det är OLW.. :( Nu känner jag iofs inte så många kommunister så det är lugnt men...
olw gör sourcream and cheese och dillchips som är mkt grymmare än estrella. men smaken är ju som baken..
jag köper även lidls bbq chips. so shoot me .
LIDL har jag besökt EN gång och jag mår fortfarande dåligt av det... fy fan vilken hemsk butik. Som 10 Konsum i en butik...
vet inte riktigt...vad...de har..med..saken o göra.men sure.
Kontrast, Ja men eller hur, fimpad extas typ! OLWs sourcream är ju vääärst! sjukt dåliga! Hejja Hemköp!
chips e sjuuukt överskattat, gott ibland men oftast känner man ju sig bara äcklig efteråt
Mabuhay!
ha ha! I wouldnt know, jag håller mig till nr 1 :P men jo så e det nog
Mabuhay!
chips e sjuuukt överskattat, gott ibland men oftast känner man ju sig bara äcklig efteråt lite som analsex Hahahaha
Live Hard, Die Young
Jävligt bra liknelse här ovan må jag lova. I den lokala butiken hos mig är chipsen inte högt staplade. You have to pick your fights, young padawan.
hahaha, analsexinlägget va ju det bästa på länge.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag fick tag i en påse jordnötsringar idag. Gick till en annan butik och där hade de jordnötsringarna i mitten. Hade jag varit sugen på cheezeballs däremot, ja då hade det varit värre. Jag är inte kort och tjock förresten. Jag är lång och lagom!
hahah skulle itne förvåna mig om du var sugen på cheeseballs istället bara för att dom ska vara svåra att komma åt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Jag har inte kollat i tråden men baserat på rubriken så är mitt svar: för att alla tjockisar ska få hoppa, kämpa och svettas lite innan dom får äta chirre!!!