I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trött på allt nu..

Övrigt - Blandat

   

2009-01-15 06:52

Trött på allt nu..

Jo fan, nu har det nått en punkt att jag är trött på allt i mitt liv. Ok, inte allt, det vore att ljuga, men det mesta. Skoltrött som fan, trött på min vardag då den är enkel och grå. Jag är lat, och håller på att schabla bort skolan, vilket får mig att känna mig värdelös. I mean, god damnit .... Allt kommer på löpande band, och det är svårt för mig att kontrollera det. Det gör det inte enklare när man har en farsa som ser minsta i fel, även om man gör rätt så får han det till fel. Men det har jag lärt mig att koppla bort. Jag vet inte längre vad jag vill i mitt liv, alltså vad jag vill jobba som eller sådant. Och eftersom jag inte kommer få ett slutbetyg funderar man väääldigt ofta på om någon ens vill anställa en efter skolan, vilket slutar om ca. 5½ månader. Jag antar väl att de flesta som ens läser detta kommer skriva "Börja gå på gym." osv. Jo, det vore en lösning, men det passar tyvärr inte mig ..


MVH // Tobias

(Inlägget flyttat av greggan 2009-01-15 08:57:48)

*snaark*