I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flytta till Afrika men vart?

Övrigt - Blandat

2009-01-17 18:58

Flytta till Afrika men vart?

Är de någon som vet några lugna länder i Afrika där man kan flytta. alltså inget krig, man kan leva där, finns mat, ingen större rasism mot vita.

Red Motion Music

2011-05-08 23:21
Helt klart Eritrea! Befolkningen är trevlig och hjälpsam. Billig levnadsstandard (har du pengar här så lär du kunna leva gott där) och fin natur.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2011-05-08 23:30
Trondheim är soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-05-09 11:35
Norge >< Afrika?
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Admin

2011-05-09 13:50
Okej, det här är en uppad tråd men BountyBoos svar är lite komiskt idag:

De flesta stor-städer i Nordafrika...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-05-09 20:17
botswana är ett lungt och fint land! jag kommer därifrån och när jag åkte till sverige igen funderade jag på att bosätta mig i botswana pågrund av att det är så bra och lungt där samt att det är nära till sydafrika
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-09 23:21
Libyen verkar livat..? Biljetterna är säkert billiga nu med :)

2011-05-11 18:02
Junior-Maze
Skickade ett mail i din inbox....Checkitout

Im not givin out NO GAME to these suckaz on this site.

2011-05-11 18:11

letty F20

Jag har funderat på att åka nån annan stans än Ghana (varit där 5 ggr nu)

funderar på att åka till cape verde men kan typ två ord på portugisiska so i dunno

Berätta gärna mer om Botswana, vad käkar ni där? tha Music. Uteliv. Vilket språk?
all that good stuff m.m,..alla vill åka till sydafrika verkar det som. like thats da shiznit

tell me more...

Holla Back
Skivsamlare

2011-05-13 13:22
Lamu en ö utanför kenya, galet nice där, inga bilar, inge kriminalitet, soft folk o mycket weed om du gillar sånt
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.