era värsta fylleminnen
finns garanterat redan minst 1 sån här tråd men jag tycker inte att det går att få nog av andras pinsamheter så jag kör på en ny..så som titlen säger kom med era pinsamaste och värsta fylleminnen ni har varit med om.. själv kan ja börja med midsommar 2002.. var 16 bast och hade köpt mej en halvliter whiskey.. morsan och min styvfarsa var bjudna på fest hos nåra bekanta så jag tänkte ha en liten tillställning... vid kanske 4 tiden lr något på dan så kommer dom första kompisarna dit och vi börjar dricka..smart som man är när man är 16 år gammal så svepte jag självklart alla mina whiskeygroggar så flaskan var slut på en halvtimme ungefär.. vid det laget sitter vi ute på våran veranda och jag lyckas trilla av stolen och bli hjälpt upp minst 5 ggr inom loppet av några minuter... en av kompisarnas halvsyrra är även med på festen och hon är ruskigt snygg och jag får för mej att vara lite charmör aftonen till ära... resultatet blev att jag knappt kapabel att stå på mina egna ben sludddrar fram något i stil med: du är den vackraste på jorden men själv är jag så jävla ful... konstigt så blev hon inte helt till sej i trosorna av mitt don juan prat men ja fick iallafall en kram och en sjuhelvetes massa gapskratt från mina polare.. efter de så ska jag gå in i vardagsrummet o byta låt på sterion men lyckas på nåt sätt fälla mej själv så jag dyker rätt in i byrån som bara är en hårsmån från o störta i golvet med sterio och allt...kort därefter dyker några andra polare upp på festen och jag börjar sluddrandes förklara för dom hur mycket jag älskar dom och är allmänt patetisk... sen är minnet väldigt svart men har fått återberättat att jag tydligen gick till toaletten med dörren öppen och däckade på toastolen me kallingarna nere och att polarens snygga halvsyrra kom in o såg hela kalaset..efter de så hade en av mina polare hittat mej sovandes i badkaret nerspydd men lyckades få liv i mej så ja tog av mej spytröjjan o tvättade mej litegrann iaf.. sen så börjar jag ropa efter polarens halvsyrra o ville att hon skulle komma in till mej i badrummet vilket hon konstigt nog inte gjorde.. kort därefter ringer morsan hem för att kolla läget o får som svar något i stil med: jaa kan ta vaaara på meeej scchäälv de e ingen faaara vi scchaa dra till stchaan snarrt.. av någon outgrundlig anledning trodde inte min kära mor på att jag hade läget under kontroll utan cyklade hem ifrån festen hon var på för att hitta mej återigen utslagen på toaletten..där gav hon mej en filt o hjäpte mej av me kläderna eftersom att försöka flytta mej till sängen hade varit ett dödfött projekt..iallafall så fattar jag inte att de är morsan utan tror att det är polarens halvsyrra och börjar ropa tack till henne. strax efter det så var min midsommarafton slut o jag vakande upp på toagolvet dagen efter och hade nog en av dom jävligaste baksmällorna jag någonsin haft i hela mitt liv... ångesten ska vi inte heller tala om och mina polare berättade mer än gärna gång på gång om mina bravader den kvällen och jag blir än i dag påmind om den midsommaraftonen titt som tätt.. lördagen den här helgen var väl inte lika katastrofal men långt ifrån städad och under kontroll.. skulle dra och festa med några kompisar i en annan stad där det skulle vara 18 års fest.. till saken hör även att hon som fyllde år är jävligt söt o snygg och hon hade några veckor innan skrivit att hon tycket jag var söt på bilddagboken och jag hade även fått hennes msn fast där svarade hon aldrig när jag skrev till henne så jag antog att det inte fanns något att hämta där utan åkte mest iväg för att få lite omväxling o träffa lite annat folk än dom man jämt festar med här i hemtrakterna.. iallafall så tar jag först bussen till skövde och när jag kommer fram ser jag att det är över en timme tills bussen jag ska med skall gå så jag sätter mej och börjar förfesta för mej själv med mp3n som sällskap medans jag väntar på bussen.. får i mej kanske 5 öl eller något och går och pinkar för och slippa bli pissnödig på bussen..men efter att ha åkt i kanske 10 minuter så kommer pissnödigheten krypandes igen och blir bara värre och värre..bussen sakande även självklart toalett så det fanns verkligen inget annat att göra åt saken än att härda ut.. minutrarna går och känns som timmar och jag börjar kallsvettas och håller krampaktigt i gardinen för skulle jag slappa av så skulle de garanterad bli rena sprinklersystemet i kallsipperna... tillslut är det så illa att jag måste sitta och hålla handen över ballen för att kunna hålla tillbaka trycket (utanpå byxorna då) och självklart så sitter det ju ett gäng fräsha brudar framför mej som garanterat ser hur jag sitter där kallsvettig med ena handen på könet och den andra krampaktigt hållandes i gardinen... när vi alldeles strax är framme så känner jag att inte klarar att hålla mej längre utan går av en hållplats för tidigt o rusar iväg och gör mina bestyr.. självklart så gick ju även dom söta tjejerna av på samma hållplats som jag och såg förmodligen alltihop.. aja nu är ja iallafall inte pinkenödig längre utan börjar bege mej mot förfesten vi skulle mötas på innan vi skulle gå till 18års partajjet... eftersom det var ett tag sedan jag var hos snubben jag skulle till så hade ja glömt bort hur man gick för att hitta till honom så jag fick vela runt ett bra tag innan jag slutligen kom fram..väl där så satte jag mej och hinkade vidare på mina bärs och dum i huvet som jag var tog jag även en grogg som var minst 70-30 o svepte i mej som pluss på ölen även fast jag vet att de oftast slutar i katastrof när jag dricker sprit och särskilt när jag blandar det med öl..strax efter det så drog vi iallafall till 18 års festen och jag var bra på gasen när vi kom dit...möter den snygga tjejen o hon hälsar på mej och jag hälsar tillbaka men säger inte så mycket mer utan går ut till köket tillsammans med polarna jag kom dit med o hinkar vidare eftersom jag ändå tänker att hon inte vill nått (underbart positiv och intelligent inställning jag vet).. väl ute i köket blir jag fullare och fullare och jag och en av polarna lyckas välta ut öl över hela bordet och golvet och när lägenhetsinnehavarn kommer ut i köket och letar efter något i kylen så frågar jag om han letar efter sina tangakallingar eftersom jag tyckte han såg väldigt bögig ut... redan där märker jag att vi börjar bli allt annat än populära på festen och kort därefter brusar jag även upp på nån kille där utan anledning för att jag tyckte han lät otrevlig när han frågade mej något... då gick droppen för han som ägde lägenheten och vi fick lov att avlägsna oss därifrån men innan vi gick så snodde vi 5-6 öl lr nåt ur ett flak som stog i köket.. vi drog tillbaka till stället där vi förfestade och nu följde även den snygga brudens mulligga raggarkompis och någon annan tjomme som ingen kännde med... när vi var tillbaka där så hånglade jag först upp den mulligga raggatjejjen och informerade därefter snubben som hängde med att han hade de fulaste skrattet jag nånsin hade hört men att han inte skulle ta illa upp för det.. där slutar mitt minne för kvällen men jag hade tydligen somnat me brallorna halvvägs nere och gått i sömnen halvvägs ut i köket och vänt o efter de legat o sagt : aj,hjälp i sömnen nästan hela natten.. dagen efter mådde jag verkligen som jag förtjänade och bävade verkligen över bussresan hem som väntade.. blev bjuden på käk av kompisen jag var hos och fast det smakade gott så var jag tvungen att äta långsamt åta helvete för o inte spy rätt över köksbordet.. efter vi hade käkat gick jag förbi en annan kompis och hämtade en väska som jag hade glömt där tidigare och gick därefter till bussen.. bussresan var verkligen en plåga och jag fick sitta och hålla inne spyorna nästan hela tiden..när ja väl var framme igen så återstog återigen över en timmes väntan på min buss och jag kände att jag behövde gå ut på perrongen för att få lite frisk luft.. när jag har kommit ut så känner jag att det väldigt väldigt snart inte kommer gå att hålla emot längre så jag skyndar iväg bort mot en contanier så att jag skulle kunna kallva någorlunda diskret men bara några meter efter brister de och jag lägger världens fontänspya rätt på perrongen och de stog en hel del folk på andra sidan spåret och bevittnade alltihop.. efter att ha tömt halva magsäcken där på perrongen så känner jag mej hungrig igen och går mot donken för att käka lite.. bakfull och trögtänkt som jag är så förstår jag inte att jag tar i fel dörr när den vägrar gå upp utan står o rycker i dom låsta dörrnarna till commersehuset i över 1 minut innan jag kommer på att man går den andra vägen in till mc donalts.. därinne satt ett gäng smågrabbar som glatt berattade för mej att det inte går att gå in genom dom låsta dörrarna med ett obeskrivligt drygt flin på läpparna... jag orkar inte bry mej om de utan beställer en meny och sätter mej och käkar och går sedan till bussen och åker hem... väl hemma igen kikar ja runt på nätet och ser att den snygga tjejen som fyllde 18 hade skrivit till mej på fredagskvällen och undrat om jag skulle komma o gjort flörtsmilys och grejjer... jag förbannar mej själv som satt och bettedde mej som ett jävla drägg i köket istället för att prata med henne på festen men tänkter att det skadar ju aldrig o skriva tillbaka iaf.. såg ja skriver något stil med : hehe japp fast de märkte du nog och jag blev junte så långvarig iofs.. men när ja sedan kollade på hennes sida så såg jag att hon hade raderat mitt inlägg utan att svara på det så att den chansen som jag kanske hade hade sumpade jag ju rätt jävla rejält iallafall..ibland blir man bara så oerhört nöjd på sej själv.. det här blev rätt jävla långt så ja förstår om folk inte orkar läsa igenom smörrjan jag har skrivit men nu har jag iallafall bidragit med 2 oerhört "lyckade" fylleminnen från mitt vilda leverne bland vin kvinnor och sång..
en död moderat är en bra moderat
fan vilket detaljerat minne du har. jag hade kunnat sammanfatta båda historierna med max 20 meningar. men ändå go läsning så d e lugnt
Bebakshid Jamshid!
det var säkert balla grejer du skrev synd att det blev en bok istället för en sammanfattning!
MRsalesman, kan va vi som missuppfattat det också kan vara titeln på hans novell...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha fy fan va gött! jag har nog några sådana där bok-långa minnen också. ska jobba på en sammanfattning om ja får tid. //yde - haha de va go läsning
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Moderator
2009-01-26 22:04
Haha riktigt kul läsning ändå , kommer väl med nått när jag orkar sammanfatta :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
hehe ja vet att det blev rena jävla romanen som säkerligen bara några få orkar plöjja sej igenom men hade inget o göra förut o blev inspirerad av en tråd på flashback... aja nu ere nån annans tur o komma med lite underhållande läsning :P
Snor en liter vodka hemifrån. Är 14 år. Dricker på fjortisfest runt kl 22.00 . Folk vill smaka, säger "den ääär miiiiin".22.30 dricker jag ur flaskan som det vore vatten. Börjar rabbla upp "A-B-C...eeöööhhh..vad kommer sen" för folk, går även fram till dåvarande drömtjej och drar något med stilen; "ska vi knöööllah??".23.00 lägger mina organ av.23.01 ringer någon sin mamma -> ringer ambulans. Folk ser att jag svettas och bestämmer sig för att lägga mig på balkongen (januari). Folk ser inte att jag kallsvettas. Folk får panik och "flyr" från festen (inklusive mina 2,dåvarande, bästa polare).23.15-23.20 ambulansen kommer, lägger mig på bår, in i ambulansen.23.25 Mamma ringer mig på mobilen, får inget svar. Ringer min kompis och frågar vart jag är, han svarar "han är påväg till sjukhuset".23.40-23.45 Anländer till sjukhuset, mamma möter upp. Får nyinköpta WE-tröjjan uppklippt, av med allt, magpumpas, mamma gråter. Någon timme senare vaknar jag upp med en massa slangar i mig o skit. Ser att mamma sitter och gråter ovanför mig, jag tittar på henne och säger; "hööörru, morsan, det här är inget vi kan glömma, detta är allvarligt fan" hon svarar; "jaja, sov nu" jag svarar tillbaka; "öh, ååååkeeej" (däckar direkt). Får reda på dagen efter att jag hade närmare 4 promille i mig och höll på att dö. Vid möte med soss dagen efter pratades och diskuterades detta och jag kommer ihåg att jag fick frågan; "så hur mycket dricker du? varje helg? vardagar också?". När jag svarade; "det här var första gången jag drack", tappade alla hakan i bordet. Det är nog mitt värsta fylleminne :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, verkar som det var ett trevligt kalas iallafall.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
När jag drack lite väl mycket sprit och spydde.
Ojojoj, fin tråd, låt se. Jag är lite (ö)känd för att bli odräglig på fyllan, ska se vad jag kan bjuda på. Jo det var ungefär ett år sedan och en gammal tjejkompis till mig hade precis flyttat hem till bygden från Linköping, o hennes föräldrar var bortresta över helgen eller något sådant. Jag förfestade hemma tillsammans med två kumpaner, o söp ner oss rejält redan innan vi skulle till festen. Väl på festen, anklagade jag tydligen upprepade gånger (enligt mina vänner) en av de manliga deltagarna på festen för att vara en våldtäktsman, varpå han ville slåss, men jag snabbt kontrade med att jag skulle skära halsen av honom om han inte höll käften. (Jag är väldigt liten, snäll och fredlig i vanliga fall) Nu började jag bli riktigt packad iallafall och började stöta på tjejen som hade festen trots att hennes pojkvän var i samma hus (fast annat rum just då) Jag försökte övertyga henne om att jag hade saknat henne otroligt mycket sen hon flyttade till Lkpg och att jag alltid varit lite kär i henne (fast det var lögn). Uppenbarligen fungerade mitt smoothtalk för lite grovhångel på hennes rum fick jag iallafall och när vi höll på som bäst kom hennes FULA lillasyster in, så det blev inget mer just där. Mina vänner tyckte att festen var tråkig och värdelös, men vid den här tidpunkten hade jag nog ganska kraftigt med promille i kroppen och tyckte tillställningen var lajbans. Jag följde iallafall med tjejkompisens fula lillasyster ut och rökte och av någon konstig anledning försökte jag övertyga henne om att också hon skulle hångla med mig, något hångel blev det inte, utan bara en snabb kyss. Tio minuter senare eller liknande så kom min tjejkompis fram till mig o frågade vad fan jag höll på med och om jag var cp eller liknande som först var på henne och sen hennes syster. Jag tyckte att fina stämningen hade förstörts så jag lastade min ryggsäck(som jag hade med mig min nu uppdruckna alkohol i) med tjejkompisen och hennes pojkväns öl och sprit. Men precis när jag skulle gå ut genom dörren så stoppades jag av tjejkompisen som undrade om hon fick titta igenom min väska, det fick hon givetvis inte men det gjorde hon ändå. Ganska förbannad slängde hon ut mig och mina vänner från festen. Lyckligtvis hade Pelle snott med sig en flaska gin o en vodka, så vi kunde fortsätta förfesten ett bra tag till. Jag kan tillägga att min relation med min tjejkompis inte är lika bra som den var förrut om man säger så.... Fast när jag tänker efter var det här nog inte ett av dom värsta fylleminnena utan ett av dom bästa.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Har en del sjyst minnen, men det jag kommer ihåg som roligast var när jag själv satt och drack på taket till en gammal industri. Full som ett ägg försökte jag ta mig ner, men slutade med att jag trillade 8 meter ner, igenom en markis (yes, det var lika filmiskt som det låter). Kunde gå hem på fyllan, men morgonen efter var knäna stora som fotbollar, kläderna sönder och ansiktet mul. Kul. :)
Om man ska snacka pinsamma minnen så lackade jag på en kille på krogen när jag precis hade träffat min nuvarande kvinna och började slåss över någon bullshit sak, jag är verkligen inte en slagsmåls kille heller... och det var typ i vuxen ålder, sjukt pinsamt för både henne och mig. Annars mer festligt var när jag "cyklade" ner för en stentrappa på typ 10 steg med en stulen trehjuling klockan 11-12 på dagen, nedanför stod två ambulansvårdare och hängde utanför ett lunch ställe, funderade på att byta jobb när dom såg mig skulle jag tro... dom var riktigt trevliga dock.
Rock out with your cock out!
two_grand: Hahahaha! "Ah men vad fan, mitt i lunchen. Kolla!"
Jag har legat på en gräsmatta utanför en krog och spytt på mig själv 15 år gammal. Samma år kastade jag mig också på ett glasbord på en hemmafest, som givetvis gick i kras. 2004 var mitt år.
HAHA, jag har en massa skeva historier också. kan dra 1 raggade på en brud för kanske, 2-3 år sen. & allt gick bra, kände att jag kunde haffa henne enkelt. Tills hon bjöd upp mig & mina polare på en hemma fest en lördagkväll. jaja skitsamma tänkte vi & drar dit. Men vad vi inte visste var att hennes polares polare var/är helt jävla borta i pannan. Försökte snacka med folket, men det gick inte. 1 kille stog och stirra in i väggen i typ 2 timmar, en annan slog sina knogar ihopa i kanske 30 min. 1 satt och böla. o.s.v o.s.v Sket i vilket & drack upp våra öl, sen kommer dom in med 2 helt nya flak. mega nöjda blev vi & tog det ena flaket ner i väskan & började dricka på det andra. 1 timme senare kommer hon in som lämnade flaken & undrade var dom var. (ena flaket upp druckit & andra i väskan) va spelade förvånade och sa att vi inte visste. men det var deras sista flak & då flippade alla på festen ut. hela festen började slåss mot oss, (tur som det va var det ett par jävla fjollor om inte kan slåss för shit) så vi är typ 4 stycken mot 8-9 stycken, bara till att börja veva & slog sönder dörrar & speglar. kommer till sist ut på gatan med mina polare PLUS bruden jag raggade på. Sa förlåt till henne om detta som har hänt, hon säger att det är Ok & dom där uppe är dumma i huet. Vi ska precis gå hem till vår polare för efterjög, nä då öppnar dom fönsterna på glänt & står och skriker horungar & visar fingret mellan persienerna(?) Ja ni vet ju själv när man är packad och man blir sur, så jag och min ena polare ställer oss och skriker rasister. (detta var då ett blatte hood) 5-10 fönster öppnas på hela gatan & 4-5 utlänningar kommer och hjälper oss sparka ner dörren. Medans bruden står och skriker att jag ska komma till henne så springer jag in i trappan och ska slåss mera. går typ 5 min, pallar inte längre & sticker ut för att se att bruden har stuckit med mina polare (förutom han ena som va med mig där framme). går mot min polare & ser dom typ 500 meter framför oss, börjar springa mot dom & kommer ifatt till slut. nä men då kommer polisen & tar oss. Det va slut med den bruden där ja
hansomknarkar P20, Hahaha hade gett mycket för att vara där,
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Vaknade upp i en säng, visste inte vart jag var överhuvudtaget. tänkte att "eh fan, slagga säkert hos någon polare". gick upp och kikade runt vem jag kan ha varit hos, såg ut som en riktig jävla kvart men det var ingen hemma. misstänkte att lägenhetsägaren var nere och köpte pizza, så jag kikade i kylen och där stod det några öl så jag snikte till mig 1, och satte mig i soffan. tiden gick, gissar på några timmar. dörren öppnas och det kommer in 3 påtända negrer och jag blev riktigt rädd. sa att jag hade bråttom och skulle gå hem, då flinade dom till men något mer svar fick jag inte. kom ut och kände inte igen mig, frågade en förbigående tant vart jag var (lite genant sådär), hade hamnat i gävle. YES LINNEA, good work! kan säga att luckorna inte ännu öppnat sig än..
Skulle faktiskt bajsa på toan, så decka jag precis när jag skulle bajsa, satt där 1 timma innan folk börja virka upp låset, så börja folk dra upp mej o grejjer, fyfan! pooMAN
Hm.. Sommaren 2007, tog två glas vitt på en uteservering med en tjejkompis och sen gick vi vidare till en bar där våra kompisar hade spelning. Tog två glas öl, efter andra glaset kommer jag knappt ihåg nånting. Toksvarta minnesluckor, det jag minns är att jag ligger inne på en toa och kräks, sen att jag går därifrån och spyr på vägen samtidigt, vänder tillbaka och ska försöka gå in igen och blir inte insläppt, går igen, spyr, står nere i tunnelbanan och spyr i en golvbrunn, sitter på nattbussen till Haninge där jag bodde på den tiden, somnar, vaknar av att jag spyr, tar mig hem. Vaknar nästa morgon och mår pyton och kan inte ens stå upp. KRYPER omkring i lägenheten till typ 4-tiden och får i mig en avokado. Sen var det bra. Drogad, nån?
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Inflyttnigsfest hemma hos en polare för många år sen. Jag och en annan snubbe hade wisheky-race av någon sjuk anledning? Jag blev typ onyktrast av alla (som vanligt på den tiden) och minns inte så mycket mera. Men vi skulle iaf ner på stan, vi var på något ställe. Fråga mig inte vilket, sen ska vi dra till ett annat. Vi står på stan och dividerar om vart vi ska gå, jag som är ap-rak ber en polare bitch-slappa mig så att jag nyktrar till. Jag menar, dom gör ju så på tv och film, det skulle funka. Men han vägra, lika bra det. Några timmar senare, minns inget ännu, så är jag hemma hos en annan polare. Han och hans tjej ber mig sova där med tanke på vilket tillstånd jag var i. Jag vägrade så klart och skulle hem, så var det bara. Raggla hem, vet inte vilken väg jag tog ens. Minns bara att jag halka till i en skogsbacka och somna där, vakna en timme senare och gick hem sista biten. Kommer hem och märker att jag är lerig från top till tå. Det var den kvällen det, sen fick jag skyla mig själv när jag mådde som jag mådde dagen efter :)
typ när jag vaknade en morgon med tydliga bitmärken på bröstkorgen och på armarna och julgranar ritade på hela överkroppen med en silverpenna...insåg att jag spenderat kvällen innan med att bli matad med ogudaktiga mängder efedrin inne på krogen av en psykiskt instabil pundartjej, sen tog vi taxin hem till mig och petade i oss lite e för att sedan ha oskyddat (naturligtvis..) sex, det är här bitmärkena kommer in i bilden. senare under natten flippade hon ur totalt och började babbla om att det var någon utanför min dörr och att hon hörde röster osv. needless to say så mådde jag skit dagen efter såväl fysiskt som psykiskt med AT å det grövsta...hansomknarkar P20 jag tycker ärligt talat inte att det där låter särskilt illa, låter snarare som något som skulle blivit en jävligt rolig historia och händelse bara några dagar efter att det inträffat...eller t.o.m dagen efter förutsatt att du inte spenderade den dagen i en cell :)
hansomknarkar P20 - känner igen mig där som fan i princip samma sak har hänt mig hahaha.
Demento P22 nää, det mest pinsamma så att säga är ju att man fucka ur sig framför bruden så. Änglalik P18 hahaha, man gillar det Har en till ganska skev historia. Min polare fyller 18 & han bjuder på fest med gratis sprit och allt. klart som fan häller man i sig ett par 15, 50/50 rom & cola, samt öl & vin. Skit packad släpper dom loss oss på stan bland krogerna, vi dricker som helvete. har dock inte så stort minne, detta jag berättar har jag hört. därför det blir lite pinsamt jaja skitsamma, iaf. Vi blir askalas. ut från krogen & ska till pölsemannen. Men bli stannad utanför krogen av några brudar. Blir sur på dom & skriker dra åt helvete blabla, massa fula ord. Då kommer där en massa killar som säger att jag ska hålla käften, lyckas då däcka en av dom & mina polare drar ner mig på marken & säger jag ska vara lugn, jag reser mig då upp efter 2 min kanske. då står där ganska mycket folk runt om mig & jag ställer mig och skriker, VI MOT ER!! kom igen då era horungar, jag tar er. & det va inga snälla pojkar jag skrek det till, plus en massa brudar.... OOHH ångest jaja, mina polare får iväg mig bort till pölsemannen, står och handlar en korv så glider där upp en massa brats så jag ställer mig och skriker: SVIN MODERATER ÄR NI ALLIHOPA ALLIHOPA ALLIHOPA! SVIN MODERATER, dra åt helvete kuk moderater o.s.v o.s.v glider fram en lirare till mig i skinnjacka & backslick & säger att det är efterfest hos mig, så slår då till han i ansiktet och säger är du dum i huet eller. så kommer 2 av hans polare & hoppar på mig bakifrån & då skriker jag skit högt: ATTACK!! HJÄLP MIG DÅ! men ingen ville tydligen hjälpa mig, så vi slåss i typ 10 sek sen kommer snuten, dom springer och jag får lov att gå hem och lägga mig. det va då min historia, ganska pinsam. men ha en liten om min polare här också Påvägen hem, springer där 2 brudar & skriker på mig. & säger att min polare ( som jag delade lägenhet med då ) hade sneat & börjat slåss där uppe & kastat ut alla. så alla va i ren panik utanför mig & när jag går upp så ligger han och sover. hahahaha det var väl allt från mig för tillfället. hojtar senare ikväll kanske
flensmormor du gillar det
En historia som min kompis fick uppleva efter en studenfest på en Onsdag. ----- - Hello, wake up! -huh? - Are you from Denmark, Norway och Sweden? Where are you going? - What? uhmm....Nej vafan, jag e från Åmål... - Jaha, okay. Ska du t Oslo? - Va? ehh, aa, jo.... det ska jag.... Klockan är 05:15, natten mellan onsdag och torsdagen den 4:e september, och jag sitter i en Säfflebuss utan att jag har en jävla aning om vad jag gör i den. 15min senare rullar vi in på Gallerian i Oslo å jag kliver av, ranglig som Bambi på hal is. HUR FAN HAMNADE JAG HÄR?! Kvällen startade med förfest hemma hos Klara&tove på Herrhagen med bl.a zetha, patrik, erik å kanske 10,15 andra. Trevligt å kul, tjötade med lite nytt fölk å blev full. Vidare till Glada Ankan runt 23:00 och möts på balkongen upp av en del annat folk. Diskuterar Springsteens kommersiallitet och att alla Tingvallabrudar är utseendefixerade samt saknar självförtroende nog att gå sin egen väg. Dansar lite med nån, bjuder en sam-kille på heineken å hare gött. Seeeeeeeen äre luddigt.... Oslo är jag alltså i och vad fan ska jag göra nu? jag stapplar Karl-Johans paradgata upp, köper en kaffe&muffin på deli dé luca och avnjuter läckerheterna på Akkers brygge. Ringer syrran och går hem till henne å snackar en stund. Sedan stan å BK för att sedan sätta mig på en buss hem igen, 12:00. Klockan 13:20 knackar någon på axeln. -Hej, hur är det? kommer du från oslo? vad har du gjort där? - Va? Joo....det är fint. Lite trött bara. Jag gjorde faktiskt ingening i Oslo. Åt frukost och tjötade med syrran.. - Men du måste väll haft en ärende? När kom du dit? -För några timmar sen, och nej, jag hade inget ärende.råkade bli så bara.. - Är du alkhol eller drogpåverkad? -VA? nej...inte nu längre. - Ta med dig jackan och följ mig ut, sa polisen. Och där stod jag, utanför bussen i spöregn, med händerna över huvet, en bolmande röklukt om mig och påsar under ögonen. Dom hittade naturligtvis ingenting, iom att jag inte grejar med sånn skit. Men jag kunde inte sluta le iaf, för ju komiskt som fan. Kommer in i på gympan 15.45 med en chipspåse, alla skrattar då ryktet har nått före tanken. Och nu sitter jag här, i badkaret, 18.26, och njuter av negerbollar och ett händelserikt dygn. Visst, man kan se det hela tragiskt. Men jag ser bara det komiska och det äventyr och den historia jag kommer kunna återberätta. ....
<3
Har inte så mycket minnen av mina bravader men dom är pinsamma. Hade fest en kväll då morsan skulle komma hem för tidigt men ung och dum som man var då, 16, så körde vi på endå. Vi hade köpt ett helt arsenal av sprit, vin, öl och roliga drinkmixar. Festen startade stadigt och det var bara trevligt folk som strömmade in genom dörren. Jag hade väl lyckats hälla i mig 1 liter vin och 6 bärs när en polare kommer fram till mig med en älskvärd vadka absolut och ett paket juice. Vi parkerade oss i mitt rum och började bara dricka, det är här då allt är svart och minnet har svikit en för det resterande av berättelsen är inget jag kommer ihåg. Nånting måste ha hänt för jag började tjuta som en 3 åring utan lördagsgodis och nämner hela tiden att jag är olyckligt kär (vet inte vem) och att min kärlek inte är besvarad. Efter ett ständigt tjatade om min olyckliga kärlek så faller jag bara omkull i min fylla och ligger där på golvet och upprepar orden, jag måste skita.... jag måste skita.... Mina kompisar sätter mig på toan då och jag får sätta igång brunögats aktiviteter samtidigt som jag nu yttrar; jag måste spy.. så då får någon stå med en plastkasse när jag sitter och skiter och låta mig spy, men jag spyr inte. kompisen frågar om jag ska spy då och jag säger bara ja hela tiden men inget händer. Tillslut orkar dom inte med mig längre så dom hängde plastkassen runt mina öron och låter mig sitta där.. Nästa sekund vaknar jag i min säng och undrar vad fan som har hänt. Jag öppnar en öl och går ut i vardagsrummet där polarna ligger och sover och märker att jag har ta mig fan missat hela festen och klockan är nu 09:00 nästa dag. fylla 2: Den här fyllan är nästan liika pinsam och tar plats i barcelona. Vi hade precis anlänt och lyckats få lite sömn i den lägenheten för att kicka igång den första kvällen i barcelona. Oändliga mängder alkohol införskaffades, inte bara för kvällen utan för nästan hela första veckan. Med andra ord det vara bara att välja och vräka. Vi tar oss ut fett osugna på att parta och dansa och bestämmer oss för att sätta oss på den närmsta puben. Bara några meter utanför så ligger en krog där vi fortsätter att dricka och konversera med annat onyktert folk. Här försvinner minnet. Jag hade satt mig ner vid 60-talister från skottland och börjat prata religon och annat trivialt skit. Jag vet inte hur det här hände men tydligen så hade jag suttit precis innan stägning och hånglat upp en skotte-tant som bara hade halva uppsättningen av tänder kvar. Mina kompisar är inte nådiga utan dom låter mig sitta där med alldeles för lite blod i alkoholomloppet för att förstå vad jag gör. Tillslut så plockar dom med sig mig för att gå hem och sova men dom skulle käka först. Jag kunde knappt stå upp på mina egna ben så jag hängde över två av kompisarna när vi staplade oss till närmsta kebabstånd. Det var bara en av mina kompisar som var full som en kastrull, inte lika full som jag men tillräckligt för att alla hämningar hade försvunnit. Vi beställde en meny 4, kabab med bröd och pommes. Det var så det såg ut på bilden iaf men när vi får käket så är det den mest fjuttiga kebaben jag någonsin sett. Här kommer minnet tillbaka. Jag och min kamrat som var dräggigt fulla skriker på snubben som serverar oss och frågar var fan våra pommes och läsk är. vi får bara svaret no pommes frittes no drink. Jag ser bara rött och slänger kebaben på marken och spyr på sidan av hans kebab stånd. Ledd hem så vaknar min kompis och tittar sig runt och ser bara 1 av oss 4 liggandes i sängen, Han ställer sig upp och går till min säng och ser mig istället ligga på golvet med en kfc hink på huvudet... fråga mig inte varför... Han väcker mig och frågar vart den 4e av oss är, jag har fan ingen anning men känner mig totalt vedervärdig och måste spy. så jag går till toalletten där jag hittar den 4e av oss ligga med huvudet på toalett ringen helt nerspydd. jag väcker honom och säger att nu är det min tur så han slänger av sig alla kläder och lägger dom i dushen och går och lägger sig. Nu sitter jag där på toan och bajsar ut lera och vill verkligen spy men det går inte. !!! jag får en brilljant ide och stoppar huvudet mellan benen och luktar på min gödsel vips så var toa golvet nerspytt. Fyfan mycket hände den första kvällen en kompis pissa på sig i sängen en annan i hallen När städtanten kom för att städa i lägenheten skjutsade vi iväg henne och sa att en hund hade brutit sig in i vår lägenhet. Lyckad resa med andra ord.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
bakelse hahaha er utlandsresa låter ju tillome värre än den som ja o 2 polare gjorde till sunny beach i september förra året :D första kvällen som vi är där så går vi till en resturang o käkar lite o tar typ 2-3 öl var lr nåt och efter börjar vi festa på vår ballkong...blir bra på gasen och drar iväg till en krog där min ena polare tappar bort plånkan och min andra spyr rätt över honom när dom sitter vid baren..för min del var faktikst den kvällen skandalfri vad ja minns minns men min ena polare säger att han har ett osäkert och svagt minne av att vi kom ihop oss me några på vägen hem till hotellet vilket jag absolut inte minns i sånna fall.. Kväll 2 ser ut ungefär likadan och vi drar oss ut på stan framåt kvällskvisten och är bra sviriga..vi hittar ett ställe där inkastaren bjuder oss på varsinn shot o sen går vi loss på happy houren.. när vi går vidare för att dra till något annat ställe så garvar mina polare åt något och jag får för mej att det är åt mej o blir skitsur och stormar iväg till en affär och köper en öl och sen kommer polarna ikapp mej.. vi inser nu att vi inte har den blekaste aning om vart vi är någonstans så vi frågar någon förbipaserande om vägen till vårt hotell och han garvar åt oss och säger nåt med att de e far away och sen förstår vi inte resten han säger.. efter ett tag träffar vi på ett gäng bulgariska snubbar i vår egen ålder och frågar dom efter vägen och dom säger att dom kan leda oss till hotellet och vi börjar gå.. dom frågar oss även om vi vill köpa en spliff och det vill vi gärna... först ska dom ha typ 200 spänn eftersom som dom kan garantera oss att det här ett riktigt jävla feta grejjer men vi lyckas pruta ner den till en hundring. vi är nu på flower street som är en av dom horrikaste gatorna på sunny beach och det dröjjer inte länge fören en hora kommer fram till mej o frågar om jag vill ha en avsugning för typ 40 svenska spänn lr va det kan ha blitt.. i skicket jag är i så är jag väldigt nära på att gå med på de när min polare kommer och rycker bort mej och då brister det för mej totalt och jag blir rosenrasande och puttas och gapar om att han är avundsjuk..efter den lilla fadäsen så var vi snart framme vid hotellet och gick till stranden och rökte spliffen som självklart visade sej inenhålla oregano lr något liknade o sen gav vi upp för kvällen o gick hem o deckade Kväll 3 så går vi mot en annan del av stan som vi inte har varit i förut och sätter oss på ett lite lugnare ställe och köper varsin drink och jag lyckas ju självklart spilla ut min över hela bordet.. när vi ser oss omkring så märker vi att det typ bara är pensionärer och famlijer där så vi passar inte in särskilt bra men vi stannar ett tag till ändå eftersom det lungt och soft och bjuds på livemusik...tydligen måste vi betett oss väldigt illa därinne även fast vi tyckte att vi var hur lugna och städade som helst för när en familj går förbi vårat bord så håller mamman för ögonen på minstingen i familjen vilket knappast tyder på att så var fallet nu har vi fått nog av stället och går till ett annat och tar några öl medans vi väntar på att Den Glade Viking som är en nordisk nattklubb ska öppna..därinne blir jag pinkenödig o går mot toan och efter att jag är klar så ska ja ju tvätta händerna men råkar på nått sätt ha sönder tvålgrejjen så de skvätter över mej o sedan fortsätter att forsa ut över golvet.. jag tar papper och börjar gnugga mot skrevet där tvålen självklart träffade när dörren till toan öppnas och jag får en förskräckt blick av en kärring som snabbt stänger igen dörren...tydligen har jag inte bara lyckats förstöra tvålautomaten utan även gått in på damtoan och förmodligen såg det ut som om jag tillfredställde mej själv därinne dessutom.. strax därefter öppnar glade viking och som vanligt missbrukar jag happy houren totalt och sveper i mej ett oräkneligt antal drinkar därinne och det dröjjer inte länge innan jag dansar på bardisken och kastar av mej både skjorta o tshirt.. därefter sviker minnet mej totalt men när de va stängnigsdags hittade mina polare mej sovandes utanför toaletten fortfarande i bar överkropp... när jag har vaknat till frågar jag en i personalen om han har sett min tshirt o skjorta men de har han inte utan ger mej ett tight tjejlinne som det står den glade viking staff på som jag får ta på mej istället.. i denna läckra utstyrsel så drar vi till ett ställe brevid hotelelt där jag iförd mitt sexiga linne och en sombrero jag har lånat av någon därinne däckar vid bardisken och drar med mej flera stolar i fallet.. efter det var kvällen slut för min del och jag minsn inte ens när vi gick hem..
kväll 4 är vi rätt sena och kommer inte iväg fån förfestandet på hotellet fören 12 på natten och dricker som vanligt alldeles för många drinkar och det dröjjer inte länge innan iaf jag är totalt inne i dimman..vi lyckas totalt svina ner 2 bord där och sen går jag mot dansgolvet och får kontakt me en tjej där som jag börjar dansa med men tydligen imponerade inte minna moves för det dröjjer inte länge innan hon ber mej fara åt helvete för jag inte kan dansa..efter det minns jag typ inget mer av kvällen men jag har fått berättat för mej att jag flera ggr under kvällen tappade brallorna och även la mej ner och skulle sova på gatan så att polarna fick rycka upp mej.. sen gick vi tydligen hem till hotellet o där stupade jag med brallorna nere och somnade mitt i gången och mina 2 kamrater fick för sej att vara lustiga o knacka på grannens dörr medans jag låg utslagen och byxlös utanför...grannen reagerade inte på deras lilla skämt men det gjorde därimot väktarna på hotellet som hade sett alltihop på skärmen så dom tog in mej till rummet och vi fick en tillsägelse om att vara tysta vilket vi lovade...men max 5 minuter därefter så ryker jag och min ena polare ihop och gapar o skriker som idioter på varann och jag puttar honom i golvet så de blir en jäkla duns och sedan märker vi att minibarsluckan är sönderbruten.. någon minut efter knackar der på dörren och från ha varit gap, skrik och dunsar i rummet så blir det knäpptyst o vi försäkrar för vakterna att vi inte alls har varit högljudda utan har legat och sovit...svaret vi får är ett väldigt bryskt: whats this!? av en av vakterna när han håller upp minibarsdörren och får en sista varnig att vara tysta vilket vi faktikst håller o sen somnar vi.. ångesten nästa morgon är ett faktum och det blir inte bättre av att städerskan hittar 3 krossade flaskor på balkongen och vi får en lapp ifrån receptionen om de lilla ståhejjet natten innan...innan vi har läst lappen är jag övertygad om att vi är vräkta från hotellet men det visar sej som tur är bara att vi ska ersätta dörren till minibaren som kostar ungefär 100 spänn..denna kväll blir väldigt lung för en gångs skull och rätt tidigt går vi hem o sover utan att ens vara särsklit fulla.. Nästa kväll beger vi oss till En annan nordisk klubb som heter grabbarna grus parkerar oss där eftersom dom har väldigt bra priser på det mesta,framförallt shottar vilket jag som vanligt missbrukar och det dröjjer inte länge innan jag har lyckats spy ner hela ställets toalett... vi träffar även på en finne där som är ute och reser jorden runt och han är i väldigt fint skick om man säger så...inga öl som säljs där duger åt honom,och han vägrar först betala för sej och berättar att han har vart med i krig och kan ta för sej ifall de blir bråk.. sen förklarar han för oss att han är rasist och hatar ryssar mer än allt i världen men att han brukar åka dit och köpa horor ibland...sen ska han bjuda oss på öl som det slutar med att vi själva får betala o kort därefter försvinner denna fina typ därifrån.. jag ser en riktigt söt tjej brevid mej o börjar snacka med henne...det visar sej att hon är från scottland men det är väl i stort sett allt jag förstår av samtalet... efter att 3 ggr ha frågat vad hon heter utan och höra vad hon säger lägger jag ner mitt charmör försök och kort därefter drar vi till ett annat ställe där jag jag ska beställa en shot av nått slag men får en 6a ren vodka ist som bartendern vägrar låta mej byta... går ut på stranden och sveper shoten under påhejjanden av nåra engelsmän o känner att det lika snabbt är på väg upp igen så ja rusar ner till strandkanten o spyr som en tok just som ett par är ute och går en romantisk månskens promenad där...dom påpekar för mej att det här inte är rätt ställe att tömma magsäcken på medans jag ragglar tillbaks till baren.. vi är kvar till stängningsdags o sen går vi till stradnen igen o min polare ställer sej o pinkar när det komemr 3 biffar o kräver pengar av oss för att man inte får pinka på stranden..eftersom ingen av oss är särskilt stor lr stark och absolut inte var i skick för att bråka så var det väl tur att vi inte fick för oss att fightas med biffarna för då hade vi förmodligen vaknat upp på sjukhus men av nån jävla anledning så vare bara jag som inte lyckades gömma plånkan o fick offra mina sista spänn jag hade med ut för polarens pisseri..lackade sedan ur på honom och stormade iväg själv till vi möttes på nån bar där han bjöd på en öl och sedan fick vi båda den brilljanta iden o gå till flower street och införskaffa oss lite kärlek men som tur är så somnar vi på hotellrummet innan vi han göra det...
dom 2 återstående kvällarna hände det faktikst inget anmärkningsvärt så dom skiter jag i att berätta om men jag kan ju säga att vi minst saft var slitna efter resan o våran jaktlycka me det andra könet ska vi väl inte ens tala om hur "nöjjda" vi var med..fast även om resan förmodligen låter som ett totalt misslyckande så hade vi jävligt kul därnere och det är ju trots allt det som är det viktigaste.. antar att folk förmodligen somnar innan dom har plöjjt igenom mitt lilla äventyr och att de kanske inte alls är kul för utomstående att läsa men det är alltisd skojj o dela med sej lite av sina bravader..
flensmormor SJUKT! skulle fått panik... en hjältehistoria: Någon dag innan jag börjar gymnasiet ska gänget till en av de omtalade "tjärnfesterna" som hålls medan ungdomar fortfarande kan hålla sig ute och dricka på kvällarna i små gäng som sedan blir ett enda stort gäng. De som drar dit är de som går på skolan elelr ska börja där, så jag tänkte att nu kan man träffa lite skönt folk. Jag känner att kvällen är min och sveper okänd mängd smuggelsprit, troligtvis det mesta rent, och är på topp... Väl framme vid tjärnet är det kanske 30 pers där, vi trodde det skulle vara 100...jag sätter mig på en bänk och försöker typ sjunka igenom den så att ingen ska se hur jävla dåligt jag mår. Tar mig några klunkar sprit till. Inser att folket som är där står i en ring runt mig och frågar hur det är med mig, tyvärr tillräckligt nyktra för att känna igen mig eller komma ihåg mig. minneslucka med små bilder av mig liggandes på olika bänkar med oräkneliga spyor och folk som pekar. vet fan itne vart polarna var men dom lämnade mig liggandes ensam på trottoaren utanför skolan i min spya för de hade bråttom hem. De ringde en av mina dåvarande bästa vänner som låg och sov, han sprang 3 km och fann mig där, fick mig på benen och följde mig de 7 kilometrarna hem. Vet inte hur många gånger jag pissade, spydde och stannade men fan, sådär gör en riktig kompis!! (Kan tilläggas att en av mina nya klasskamrater den första dagen i skolan säger: "men det är ju du som spydde ner dig i lördags!")
Plats: Sunny Beach Dryck: 1 flaska Smirnoff vodka green apple Väder: +25-30 Tidpunkt: 5 dagar efter studentexamen. (studentresa) En flaska Smirnoff green apple senare låg jag på toaletten på restaurangen, nerbajsad och nerspydd. Snyggaste tjejen som var med på studentresan kommer in och hjälper mig upp. Sedan blir jag hjälpt till hotellrummet och spyr på några ställen: 1: ett av borden på restaurangen 2: utanför restaurangen 3: taxin 4: hotell lobbyn 5: hotell hissen 6: badkaret på hotellrummet Det var en fin kväll.
Bebakshid Jamshid!
minneslucka med små bilder av mig liggandes på olika bänkar med oräkneliga spyor och folk som pekar. vet fan itne vart polarna var men dom lämnade mig liggandes ensam på trottoaren utanför skolan i min spya för de hade bråttom hem. Inte för att vara sån... men når man det stadiet får man skylla sig själv och klara sig själv.
Rock out with your cock out!
klockan var vell runt 23:30 och en homie ringer att det är fest nere i hamnen och att en annan homie hade tagit sin moppe och hämtade mig, drog på mig kläder och taggade sedan ut till skolan där polaren stod med moppen. Hoppade upp så drog vi ner den fina sommarnatten, när vi kom ner dit möttes jag utav 2 utav mina polare som hojtade till och sen satte vi oss och tjötade och han presenterade mig för olika snubbar och bjöd senare på bärs ! det var inget mer med det utan att vi satt där och fulade oss och hade trevligt tills vi gick ner i båten som stod där och fortsatte och festade. bruden osm ägde båten hade tagit fram sprit och besmyckade bordet med det, jag tänkte bara "YES!" sedan fick jag mer.. hade redan hunnit klunka i mig 4 bärs och 2 cider som smakade röven.. Menmen ! Med Festmode ON så var det bara att vara social och dricka på (inte smart) så jag klunkade lite sprit och polarn kastade senare över en xider till mig som jag öppnade snabbt med tänderna och svepte på inte många sekunder.. polarn utbrast även när jag drack "fan han e dum i huvet !? hur klara han dricka så mkt eller" "han dricker ju sprit utan att ens röra minen - och skakade på huvudet" hahaha ! jag hade dragit på charmmode ON och försökte tjöta med en brud som dessvärre gick åt helvete.. haha hon hade fuckyoumode ON ! haha, åtmindstonde när jag var framme och var social :/ Aja, glömde berätta att en snubbe hade bett om att få en öl (som han inte fick heller hehe) av min polare.. som sedan försökte få en cigg ! då taggade jag o polarn och vi skulle slå honom (åtmindstonde jag) "han satt uppe på båten och drack med sina polare" jag försökte få tag i hans huvud och sedan knäa honom, men polarn stod ivägen.. blev dock flyförbannad och tog bordet (där natutligtvis all jävla uppdrcuekn dricka och skit stod) och flippade bordet (därav fick jag namnet tableflipper !!! haha) jag vände rätt på bordet igen !? dock jag hade glömt min tröja nere under däck och min polare ville att jag skulle dra men faaaan vad jag ville ha min tröja ! han hämtade den sen och abd mig dra, sen kommer bruden som äge båten ohh fy fan ! aldrig sett en brud vara så jävla arg i mina dar asså stod o whinade järnet, men jag drog hem och pratade med mig själv och spelade in olika filmklipp osv när jag pratade med mig om hur vädret var och hur husen var och hur trädgårdarna så¨g ut hahaha ! sen kom jaghem, tog en macka o la mig ! vajknade sedan upp och kände mig lite halvkass och tänkte mest "vad fan haha" det var ju skoj.. men ganksa pinsamt ! sry för grammatikfel och stavningsfel men orkar verkligen inte skriva bra ! aja peyz !
Då får man väll ta och skriva ihop några rader om de få sakerna man gjort.1. Hade varit på PDOL= Piteå Dansar Och Ler, sen stor festival som vi har här i stan. Som vanligt så började kvällen med fullast vinner och alla satt och sög i sig, även fast man var lite smått orolig och funderade om vakterna skulle släppa in en. Självklart så hör det ju spänningen till att sedan göra sjuka saker men det här är nog en av det roligare. Vi drev omkring på området, in och ut ur några öltält och kvällen slutade med efterfest på campingen där alla tältare var. Runt 5 på morgonen började ögonen rulla och jag känner att john blund jagar mig så det är bäst att skynda hem. Två kompisar följde med och vi hade roligt på vägen, försökte snacka norska med folk osv. Hur som helst så går vi efter en väg och jag känner att jag måste fan i mig skita, smart som man är så slår jag mig ner mitt på vägen för att göra mina behov, och rakt framför mig så ser jag den perfekta pappers skylten. "Extra pris på rosor", det blev min räddning. Självklart så hade en fram sin telefon och filmade, vilket inte var lika trevligt dagen efter menmen. Vi vandrade vidare och runt 6 på morgonen ringer morsan och frågar om jag har kommit hem, vilket jag svarar att vi snart är hemma och hon frågar om vi ska komma förbi och käkar innan vi traskar vidare hem och sover. Väl inne fortfarande trött och full så åt vi och vi får då frågan "Vad har ni gjort ikväll?" självklart så lägger sig mina kompisar ner på golvet och i stort sett dör i skratt, själv så får man väll ett skamset uttryck i ansiktet och skäms lite efteråt. Sedan får jag frågan "Vad har du nu gjort för sjukt?" Vilket det bästa av allt är som jag inte själv förstår men ut skjuter jag orden "Äääh! It was just some shit on the street". Sedan bar det hem och fick mig ett skratt när jag dagen senare ser på mobilen vad jag gjort. 2. Fest hos en kompis som bor i ett riktigt grymt hus, man var väll i riktigt taggad och vi var runt 15 personer som skulle äta god mat, dricka och sedan basta osv. Det börjar med att man häller i sig det mesta av all alkohol man hade, och sedan var man i god form inför maten. Väl efter maten så fortsatt drickandet och allt blev bara bättre, jag fumlar runt i huset och kommer på att jag är sjukt sugen på att bada jacuzzi så jag klär av mig och kastar mig ned i ned, ovetande och icke tänkande på att efterrätta ej var fram dukad ännu. Men jag mådde riktigt bra ensam i jacuzzin, sedan var det någon som kom förbi och frågade om det var skönt och om jag inte skulle ha nå efterrätt men självklart så var man kungen och satt kvar och njöt. Det är nu allting börjar svartna... Jag kommer ihåg att det kommer lite mer folk ner och sen har jag några minnesbilder att jag sitter med 9stycken i den här jävla jacuzzin. Jag vaknar upp dagen efter, tittar mig omkring och undrar varför det inte låter någonting. Det tog inte länge förrens jag förstod att det faktiskt var morgon och jag missat det mesta, men jag sätter mig upp och tar av mig täcket. Nog fan ser man då att man är helt jävla naken... Så jag tar på mig en morgonrock(han som bodde i husets) och sedan begav jag mig på en runda runt för att hitta min kompis. Efter ett tag hittade jag han i ett annat rum, efter en hel del knuffade så vaknade han upp och berättade att jag slocknade runt 10 och han hade försökt väcka mig klockan 4, då han kom hem. Det hade ialf varit omöjligt då han nästan hoppat på mig men ändå inte fått upp mig. Sedan berättade han att det slutade för mig med att jag låg naken i duschen (som låg 1 meter från jacuzzin där runt 14 hade varit) och spydde över mig själv medan en person hade stått och duschat av mig. Det var ju några år sedan dom här sakerna hända, och har mer saker men orkar inte skriva just nu :)
..!.._{-,..,-}_..!..
Inte alls mitt värsta utan ett av de bästa, men tyckte de va onödigt att skapa en ny tråd.... läs om ni vill I somras (sorry för ev fel osv.. ) Jag vaknade vid 1 och bestämde mig för att åka till rålis för att åka skateboard, de va under den perioden bussarna strejkade så jag cyklade dit med skateboarden. Jag kommer dit och åker typ en timme tills jag blev för varm och trött och satte mig och tog de lugnt. Då kommer en kille, kalle som också han åkte bräda, fram och frågar om jag vill spela lite yatzy (stavning?) och dricka öl med han och hans tjejkompis, Emma … Jag svarar så klart ja! Någon yatzy blev det inte men vi drack några öl och jag blev lite rund så där lagom. Efter de drog vi till en bar i närheten, jag som nyss hade fyllt 18 tyckte de lät skit bra! här spelade vi lite yatzy... Vi drack ännu mer för att sedan dra till en restaurang för att äta middag eftersom klockan är typ 7 nu. Btw Kalle och Emma är 82or och jag har alltså aldrig träffat dem förut,, Kalle hade nyss kommit hem från 3 år i Norge och hade ett barn på 7 år. Men i alla fall vi käkade middag vid restaurangen vid fridhemsplan sen tog vi alla taxi till lilla Essingen där några av Kalles storebrors ännu äldre kompisar satt och rökte braj vid en brygga och grillade, jag och Kalle badade och drack sen massa vin som dom så snällt bjöd oss på… sen drog vi hem till en av de roliga typerna från grillningen för att lyssna på djungelmusik… Kalle snodde ett par kalsonger och förklarade för Emma att naken är lugnt att vara kring kompisar och tog sedan på sig sina baxade kalsonger. Sen åkte vi tillbaka till fridhemsplan till nivå22 och drack ännu mer bira och jag blev jätte full.. Vi spelade yatzy igen och jag vann så klart! Efter de skulle vi dra till en fest till en kompis till mig, vi åkte ner i tunnelbanan där kalle började åka på sin bräda eftersom vi fortfarande hade med oss dom. Då tar en sån cp vakt hans bräda och slänger ut den på gatan,, Kalle blir sur som fan och blir nerbrottad av en förstärkning på 5 cp vakter till… i alla fall så kommer polisen och kör Kalle till fyllecellen där han fick sitta till 7 på morgonen (han skickade sms dagen efter) Jag sa då hej då till Emma för att sedan gå tillbaka där allt började för att hämta min cykel. Men glad som jag var tyckte ja inte kvällen kunde sluta på detta sätt, så 100 meter från porten ser jag en grupp tjejer som sitter och pratar och full som jag var stannar jag så klart och pratar med dem, dom va ju jätte trevliga så pratar med dom till klockan e typ 4 på morgonen då tjejerna bestämde sig får att gå hem, en av dom ville inte de så hon och jag stannade ute, vi drog till 711 och köpte kaffe (hon va också väldigt full) sen drog vi och badade i en typ pol som ligger i en park vid hornstull, vi strular lite…. tror jag.. Sen e vi kalla som skit så jag säger att vi ska gå hem till mig och basta lite :D haha visst gjorde vi de, hade mys där, duschade, och sen va klockan 6 något, hon kunde inte ta sig hem och sov därför över, vi hade inte sex men de förtäljer heller inte historien …men sen vaknar vi vid 12 och jag har ingen aning om va hon hette,, illa men hon va tvungen att dra eftersom hennes plan till Bulgarien gick om 6 timmar. Roligast med den här dagen/kvällen/natten är att det var en av de absolut roligaste jag haft, allt va radom med personer jag aldrig träffat förut, träffade faktiskt inte en enda jag sätt förut… sommar minnen man kommer ihåg..
HAHA, vilka skeva historier. Jag har fan en massa. bästa tråden LÄTT! älskar sånt här, fylleri och sånt. kan berätta en till. Min polare har/hade några polare som hyrde ett fet jävla hus på stranden i ystad. & vi va ju bjuuuudna, självklart sticker vi dit & skulle stanna där i 3 dagar. så jag ladda på mig 1 ½ flak & ½ vodka. sen hade polaren 2 flak, den andra 2 vodka & den andra 1 vodka och någon shot. (svart shot & vit sån grädde så det blandas) Hur som helst. kommer dit & hälsar på folket. ganska mycket folk i huset & så, skit trevligt. inomhuspool, bowlingbana,biljardbord. Ja ALLT!!!! Glider in, öppnar ölen & slänger upp drick spelet. Festen börjar med att VI som kom dit började festa & sen följde alla på. Nu, en av dom pinsamma grejorna som hände mig än så länge var att en brud som göra sån navel shot eller vafan det heter på mig, men jag brukar inte raka min raggar sträng så hon & ALLA andra klagade på hår i munnen & ville inte göra det på mig längre, jag satt mest bara och garvade. Satt där och blev aspackad på mina öl & bestämde oss för att bada, skit kul. men vattnet va helt jävla grumligt så man blev helt sjuk på det, men det berättar jag mer om sen. Går in och bastar blabla folk knullar där & där, jag står och skevar mig, juckar i luften mot dom & kastar biljard bollar mot dom. Senare framot kvällen blir vi mega packade drack upp hela flaket plus vodkan, alla andra hade druckit upp sin dricka & vi hade bara den shot grejen kvar. Äter upp alla nudlar i huset, röker inomhus & brudar skriker på mig om att jag är ett jävla svin & låser mig ute ( MITT I YSTAD ) jag bara skrattar och hoppar in genom fönstret. det mest pinsamma var att jag stog och skrek; VIKTOR!! HAN SPYR ALDRIG!! VIKTOR HAN SPYR ALDRIG. nähä, vaknade på morgonen nästa dag mår SKIT dåligt av det grumliga vattnet, går in på toan & spyr fyfan. Så hör man brudarna utanför skrattar & säger: hahaha, va det inte du som aldrig spydde. skiter i dom & går ut och sätter mig på balkongen bland folket & min jävla stol går sönder framför alla som skrattar och jag ligger som en död get pallar inget alls. får pröjsa fucking 200 kr för skiten?! helt sjukt. allt sluta med att vi stack efter en timme vi varit där. ( på morgonen då ) för där va fet tråkigt. kan knappt röra mig, går på bussen & dom jävla busschaffisarna i ystad är ju rent sjuka i huet när dom kör. trillade nog 7 gånger i bussen så alla skrattade. alla luktade bara spya & bakfylla. & min polare är MEGA bajsig HAHAHA detta är mega pinsamt för han, för han skulle skita där hos dom på morgonen, bara att pappret tog slut & dom stog i kö för att komma in, och alla vet hur bakis skitarna luktar. Jag la ju på toan där uppe & spydde & han fick torka sig med en handduk & gömma den, öppna dörren & säga att det luktade så när han kom in. HAHAHAHA brudarna kollade bara på han typ; äckeeeel. strunt i det, nu är vi iaf på tågstation & han måste skita igen, går in på toan på station. bara att där är ingen ring så man kan sitta ner, hahaha nähä? då sätter han sig på huk typ & missar hela jävla toan med sitt jävla sprut bajs, fotar det sen råkar skicka bilden till alla som hade bluetooth på, på tåget. vi bara satt och asgarva åt hans dumma hue. bästa tråden 09 forever!
Jag var sexton. Skitfull. På hemmafest. På toaletten. Ser en hightech våg som mäter kroppsfett, bmi, muskelmassa och grejer. Tar av mig alla kläder utom underkläder. (ALLA vet att man väger mindre utan kläder) Precis när jag knappat in min längd, kön och ålder på vågen öppnar någon dörren. Jag har glömt låsa och halva festen ser mig stående i bara underkläder, ensam, i badrummet. Det tog lång tid att förklara mig den gången.
Dumhetskomplex_, du låter bara dum i huvudet.
När jag var fjorton söp jag till det ganska rejält och jag och min kompis fick för oss att sno hans fars bil. Vi körde ner till stan och allt gick allmänt smärtfritt, vi backade in i en betonggris men brydde oss inte nämnvärt då vi var mer inriktade på att köpa cigaretter. Vi satte oss i bilen efter framgångsrikt tobaksinhandlande och gasade på utav bara satan och undvek precis krock med glad gubbe. Min kompis steg ur bilen och gick fram till gubbens bil, jag blev livrädd och trodde att han skulle börja veva. Det visade sig iaf att han bara ville skaka hand och be om ursäkt. Vi kom hem igen och min vän råkade köra in i alla cyklar som stod på uppfarten, skillat som få. Efter ännu mera alkoholförtäring bestämde vi oss för att dra ut och köra igen. Vi hann så långt som att lägga i backen innan en arg granne med yrket polis stannade oss. Min kompis bad om ursäkt till och uppmanade mig att gå in i huset medan de pratade med varandra. Jag lydde men var arg på grannen (?) så jag försökte springa ut och skälla, jag blev stoppad i dörren av en tjejkompis. Min kompis som hade navigerat fordonet kom ingråtandes men ville inte prata med mig. Då lackade jag och sprang ut bakvägen utan skor. Jag siktade mot stan och började traska. Mitt i vägen (inte på trottoaren) mötte jag en piketbuss full av poliser som frågade om jag inte kunde stanna ett slag, de ville ju bara prata med mig. "Jag vill inte prata!" skrek jag och började kubba som en idiot. Jag hörde hur de sprang efter mig men vände inte på huvudet utan kutade på som in i helvete. Jag hörde hur någon av dem tappade någonting och stannade. Jag hoppade fort som fan ner i en buske och bad Fader Vår. Gömstället var överdrivet tydligt men de körde faktiskt bara förbi. Jag hittade ett bra järnrör att försvara mig med ifall liknande skulle inträffa igen. På vägen ner mot stan slog jag sönder lite fönsterrutor, var jäkligt nära på att slå sönder lite badgäster också men de cyklade så fort. En kompis kom förbi och tog mitt järnrör. Väl nere i stan träffade jag på min storebror som stod och suckade åt mig. Han uppmanade mig att stå still medan han hämtade min andra storebror inifrån krogen så att de kunde köra (!) hem mig. Jag struntade i detta och drog ut första bästa olåsta cykel ur ett cykelställ. Nu skulle jag tillbaks till festen. Jag tänkte att det vore en god idé att cykla mellan de vita linjerna på gatan, men vurpade och skrapade upp hela armen. Jag lyckades till slut hitta tillbaks till festen som konstigt nog var död, jag gick och lade mig.
Det blev längre än jag trodde.
jag får en brilljant ide och stoppar huvudet mellan benen och luktar på min gödsel vips så var toa golvet nerspytt. fin tråd, och detta kan för övrigt vara det skabbigaste jag någonsin har hört haha
SKU - SKU - SKULASON!
jo asså ett av de värre fylleminnena jag har är från nyår 2007-2008. jag och några vänner beger oss till nån håla för att förfesta med några brudar, vilket vi gör, och efter detta tar vi en kareokee taxi in till stan. allt är okej, folk är fulla och klockan är väl kanske runt halv 10. jag har kommit över en sån där gigantisk champange flaska som jag glatt viftar runt med och jag gör entré hos en polare som har nån form av röjjar fest hemma i sin lägenhet. festen fortsätter och fylleriet blir bara värre och värre och jag har för vana att bli väldigt otrevlig när jag är ordentligt full. detta tråkiga faktum ledde tilla tt jag staplar runt och kladdar på det tjoltyg som fanns till hand, med en riktigt stinkande andedräkt levererar jag komentarer som "dig ska jag fan knulla i kväll!" och dyl. till i stort sett alla brudar jag kom i kontakt med. Inte särskilt populärt, men mina vänner är vana så det hela fortsätter ( mitt minne börjar här svepas in i dimma). Dock råkar jag (medvetet eller ej) välta något eller någon och ägaren till lägenheten (som jag känner jävligt bra) gör klart för mig att jag ska sticka därifrån för jag bara pajjar allting. Jag tittar på honnom med en riktigt fylleblick och lägger en loska på golvet, vilket får honnom att leverera mig 2 slag i ansiktet. full som ajg är ramlar jag in i inredningen och förstör nån lampa och lite annat skit och det hela skapar någon form av chaos. i rent raseri kastar jag omkull bord och vitrinskåp och rusar ner för trappan för att börja banak på bilar och skyltfönster. inte så smart, men jag gjorde det, inag poliser dock som tur var. Jag glider vidare ensam och lite blåslagen in i vimlet av fyllon. här har jag inte en aning vad som hände, men jag har något minne av att jag bråkade med någon, rent munhugg, och att jag sen ramlade och spräckte hela läppen. Jag träffar nån tjejpolare som blir lite allmänt hysterisk, men mer kommer jag inte ihåg förens vid halv 3 när jag får för mig att ta bussen till Åhus för att min polare bor där helt enkelt och jag tänkte åka dit och chilla eller nått. Jag åker bussen och träffar nåns lillebror som ajg börjar jiddra med för att sen decka i sätet. bussen hinner åka förbi det ställe jag tänkte gå av på, men jag vaknar i tid för att hoppa av på tillbaka vägen. jag går hem till min polare, öppnar dörren, in i hans rum och deckar i hans säng (notera att snubben inte är hemma och att hans mamma och två småsystrar sover lugnt i detta hus). jag vaknar dagen efter, bakfull och blodig och endast ett linne på överkroppen, även detta indränkt i blod från alla ¨håll. jag går upp och ut i köket men hittar ingen i närheten så jag går upp till busshållsplattsen för att börja åka hemåt. Nyårsdagen kl 8 på morgonen är förjävla kall och de som stog och väntade på bussen lär ha gapat när jag kommer stapplande, sönderslagen med intorkat blod endast iförd ett par byxor och ett linne med blodfäckar. där står jag och huttrar lite och försöker vara social. när jag kommer in till stan går jag och köper en apelsin som jag snart märker är en blodapelsin, och n'är jag står och glufsar i mig denna möter jag en polare som hade för avsikt att röka en spliff. jag hänger med, röker och han ger mig halva för att han ska vidare. så där gick jag, rakti igenom hela Kristianstad, i blodigt linne och ansikte, ätandes en uppsliten blodapelsin och med en joint i handen och hälsade människor med "GOTT NYTT ÅR". till slut kom jag hem och där tar det hela slut.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
anfii : tack :)
Har en hel del dåliga fylleminnen (det mesta har blivit återberättat till mig då jag själv inte minns nåt) Men här är ett som jag kommer ihåg. Var ute med ett par polare + några jag inte känner så bra på krogen. Vi börjar på ett litet ölhak för att senare gå tilll nån dancehallklubb. På ölhaket beställer vi in en stor jävla sejdel med egen tapp på typ (minns inte riktigt) Hursomhelst, jag kände inte folk så bra så jag drack mest i snabb takt och lyssnade på konversationen. När det är dags å dra/ställa sig upp är jag så helt plötsligt jäävligt tankad. Anstränger mig som fan för att verka salongsfull men är igentligen helt packad. När vi kommer fram till klubben vi ska till så känner jag mig jävligt nöjd över hur bra jag lyckas dölja (tror jag) min totala fylla, Bara för att på än gång bli stoppad av dörrvakten a la "du har nog druckit lite för mycket, gå hem istället" Va! Alla andra har hunnit gå in presis innan så jag börjar självklart jiddra som fan, vakten säger att jag har väldigt röda ögon, jag säger att jag är allergisk mot gräs. (menar pollen) Jag tror då att vakten kommer tro att jag menar weed, så börjar noja och förklara att jag inte är allergisk mot gräs som man kan röka osv... Ja ni förstår. Det slutar med att jag säger nåt liknade "nu ska jag fan hem och hämta UZI'n" Vakterna får frispel och haffar mig omgående. När de står och diskuterar vad de ska göra här näst och jag står och ser uppgiven ut, lyckas jag slita mig låss och göra en Ben Johnson ner för gatan och runt hörnet. Haffar nattbussen till Sollentuna, somnar på bussen, blir väckt på slutstationen (typ 6 stopp efter mitt), bruden ringer och blir nojig som fan när jag säger att jag inte har en aning om vart jag är "men jag ser vatten"... Hon går ut med sina polare som har tjejkväll där hemma och börjar leta... ja, jag brukar ofta bli på mind om detta, särskilt det där med UZI'n för vakterna hade tydligen nojjat upp sig som fan och frågat ut alla i sällskapet jag kom med om jag hade nån uzi osv...
STHLM GROOVE COLLECTIVE
haha "nä nu ska jag fan hem och hämta UZI´n"
stop bröd!
Jag kommer inte på något för tillfället men ska försöka tänka lite...
men jag har en polare som som man skulle kunna beskriva som Dr Jekyll & Mr Hyde. Riktigt lugn när han är nykter sen på fyllan då blir han så jävla körd och slänger i sig habbar och gör allt möjligt skit! Ska be honom dra några historier, men jag kan dra upp lite saker han har lyckats med!
* Han och en kompis var rätt snygga på masssa alkohol och roppar sen träffade dom några killar som gick med en kanot någonstans i stan, osäker på vart, men så hade dom sagt till de 2 killarna som bar kanoten, Vi åker ner för rulltrappan till tunnelbannan råååå! Så gjorde dom det och alla slog sig rätt kraftigt
* En blöt natt märkte han när han väl var hemma att han hade tappat sina hem nycklar, det löste han genom att ta en spade och slå sönder fönstret till badrummet klättrar in, farsan vaknar och dom börjar slåss
* En gång träffade jag honom dagen efter Valborg och då frågade jag honom
- Vad gjorde du igår?
- Jag var skiiiifull på M&G (sunkhak)
- Fan va segt att vara där på Valborg
- Vaaah, Valborg är väll idag ?
Då hade han däckat natten till Valborg och sovit hela Valborg.
* En dag i sommras i somras så åkte jag och 2 polare bil till Täby Centrum, klockan var 1 och han var redan rätt full och han hade tappat bort sina skor så där gick han i täby centrum barfota med lortiga fötter och drack bärs där inne, ganska pinsamt. Vi bestämmde att vi skulle ses på ett utställe där vi bor senare. Han kommer till stället skitfull, fortfarande barfota fast med nu helt kolsvarta fötter, sen har han spräkt läppen och fått en tredje munngipa som han sa, han fick inte komma in så då drog han själv in till stan och skulle försöka komma in på nån krog där men så vart det inte, så han drog och käkade på 7-Eleven. Sen när han skulle åka med tåget hem så hade han inget att åka på. så då stannade dom tåget i Mörby för att vänta på att han skulle betala, han vart skitsur var konduktören en krok och drog därifrån för folk ringde polisen, han var nojjig och sprang som fan och gömmde sig i en buske under en bro och sen däckar han i busken.
* 4 år sen ungefär ringde han min kompis och saa med sin sladdriga fylleröst, koooom och träffa mig jag är påå Gäästis (ölhak) sen när vi kom dit fick vi se följande,
Haha sen är det folk på uteserveringen
han skulle kunna skriva en bok om sitt liv, händer något sånt här varannan gång han dricker ungefär! haha :)
// be the change you wanna see in the world
Ok att man kan få någon överdriven fylla ibland av misstag. Men flera dagar i rad?? Ser inte det roliga i grejen.. Sen är det rätt vidrigt också
One chapter a day
maran bland det äckligaste jag gjort också.Esshå P20 Han låter helfestlig!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.