Moderator
2009-01-29 14:13
Idéer till projektarbete!!!??
Tjena, jag skulle behöva några förslag till något som jag och min grupp kan tillverka i verkstaden på skolan som ska vara som en "produkt" i vårat "företag" vi ska låtsas göra i skolan. Vi har tillgång till svarar, fräsar, svetsar, slipmaskiner. ja allt som man behöver till metall. komigen nu spåna fram lite idéer whoa :D. vi har 2 timmar i veckan på oss att arbete med det. i ca 6 veckor.
//TW
Gör pennställ. Många pennställ.
My heart lives in my vagina.
Pelletrbrännare, Coola bord
..!.._{-,..,-}_..!..
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Moderator
2009-01-30 11:12
elitz P20 a jag läste igenom där lite, men han frågade ju inte specifikt efter det jag gör. jag hittade inte så jätte många förslag där på saker som man använder fräsar, svarar svetsar osv osv till. asså det jag är ute efter är t.ex. exempel på saker i klass med en ljusstake typ, i edn storleken, men just den idén har redan en annan grupp i klassen tagit :P och det står helt still i huvudet på mig, har suttit och googlat men hittade inget. så hoppades att folk kunde komma men en del BRA förslag som man kan tillverka i metall som inte är allt för avancerat, men inte amatör lätt heller
//TW
Gör teleskops batonger/metall bollträ dom är ju sjukt dyra på netaffärerna, gör dem å sälj billigt.
The News called it crack, i called it diet coke..
Moderator
2009-01-30 11:42
Hubbelito P29 bra att nån kommer med idéer :D men jag tror inte det e så smidigt att göra nån utav dom i nån av dom vanligare stålen vi använder. men tack för idéerna :D visst vi har ju t.ex. titan på skolan, men vet ej ifall vi får använda det :P
//TW
Moderator
2009-01-31 10:38
komigeen jag måste ha veta vad för produkt jag ska tillverka nångång den kommande veckan. BrainStooooorm Whoa!
//TW
Vad vare för fel på Hbbelitos förslag, i ursprungliga inlägget så är du väl ute efter idéer för fiktiva produkter till fiktivt företag? Att ni sen framställer saker i sämre material än slutgiltiga produkten kallas för prototyp som inte alls måste överensstämma med specerna. Typ Gangsteraccessoarer Inc. erbjuder marknadens effektivaste tillbehör till konkurrenskraftiga priser: Knogjärn Teleskopbatonger Metallslagträn Signetringar med utstickande farliga mojänger. Jadu^^ Eller ta och kopiera en gammal idé från skate världen, en skateboard i lättmetall.
Moderator
2009-01-31 15:33
Kaneida Fick en idé i huvvet när du skrev knogjärn =) fick direkt upp en bild hur de ska se ut och hur man kan tillverka det. ska snacka med dom andra som jag arbetar med o se vad dom säger, jag tycker det låter som ett bra förslag :D
//TW
hahah hörde ni om den där bruden som simulerade ett självmord typ som arbete. vart ett jävla hallå.
RATED R!
Moderator
2009-01-31 18:27
Teddybjörn P21 VAAA hahaha skojjar du? då kan man fan inte vara frisk
//TW
eller hon på konstfack som spelade psyksjuk och vart intagen.. frågan är ju då om hon spelade eller om hon faktiskt hör hemma på st. göran!
Tu m'emmerdes!
Moderator
2009-01-31 19:57
kreamteam P24 hahahaha det där är ju nått man skulle kunna slå vad med polarna om :D haha fyfan va kul o lyckas bli intagen även om man är helt frisk
//TW
kreamteam hahahahaah aaa men det va det puckot ja mena :D:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
RATED R!
sånt jävla orginalspån
RATED R!
Moderator
2009-02-01 01:09
aja till topic igen, kom med lite fler idéer till något i metall som jag kan ha som produkt i projekt arbetet =)
//TW
Tyckte de va en smart grej med bollträ o gangstashit.. för de är ju de svenska ungdomen vill ha, dom vill ju inte ha en jävla osthyvel/ inget illa menat hightower.
The News called it crack, i called it diet coke..
Producent
2009-02-01 14:28
Bygg en Tesla Coil som jag gjorde!
Glashållare för båtar ... :P Min brorsas polare vann något pris för det när dom gjorde såna, stod i tidningen eller ngt sånt ;o
bla.
något så man kan ta ut kärnan på en mango
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Moderator
2009-02-01 23:01
hedde med glashållare, asså menar du sånna som finns i vissa bilar som man kan ställa en läskburk i typ? :P
//TW
Jag gillar inte o säga det men Hubbelitos förslag om bollträ är ju given.
Fucks your life up crew Tjabo!
Moderator
2009-02-02 21:05
Virtual_Sexuality P21 Lät inte som nån tog det seriöst när jag tog upp det idag bland lärare och dom som jag ska arbeta med hahaha, så keep the tohught´s leave yá heads !!!!! inget förslag är dåligt!
//TW
Moderator
2009-02-03 22:51
komigen nu, jag vet att de finns några riktiga jävla snillen här :D haha vart är min hjälp när jag behöver den !
//TW
Moderator
2009-02-04 15:35
danet P24 Ja det skulle man kunna gör...MEN, hur tror du lärarna reagerar när jag ska göra en presentation av mitt projekt inför massa folk sedan? haha, fått massa idéer om vapen osv. men man vill ju att läraren ska tycka att man kommit med något bra och därmed kanske få högt betyg =) men alla förslag är välkommna! =) inget är dåligt!
//TW
shitmannen ni får ju presentera det som rustika vaser i ett gediget material. får vilken ernst-älskande lärare som helst att tycka att det är både originellt och en fin produkt.
tror inte det är nån höjdare att göra knogjärn! fan ska dom tro?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-02-05 00:21
noeL P22 eller hur jag menar det.danet P24 hahah, kanske skulle funka, men nån lärare, nån stanns. Seriöst nu, har till på fredag på mig att komma på en idé, om nån här kommer på en bra idé som jag sedan använder så gör jag en presentation med bild här sen ;D
//TW