I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ojdå, min brud kramade mitt "energispöke"?

Övrigt - Blandat

   

2009-03-17 21:49

Ojdå, min brud kramade mitt "energispöke"?

Har sedan en tid spökat vart hän jag befunnit mig, eller rättare sagt har det dykt upp aktivitet på de ställen jag vistats vid en längre tid - speciellt hos exet där vi sett skåp öppnas, hört fotsteg på övervåningen (som inte finns) och massa såna saker.

Och nu den här, igår natt:
Jag ligger i sängen och ska däcka, hon är inne på toa för att borsta tänderna och kommer ut - jag hör hur hon pratar lågt o typ skrattar som jag tänkte för sig själv. Plötsligt hör jag ett skrik av ren skräck - helt jävla hjärtskärande jag flög upp ur sängen haha. Sedan hör jag hur hon ropar på mig och hon låter förvirrad på nåt sätt, jag går ditåt i mörkret och tänder lampan i köket så jag ser hallen och toan, hon står mot en vägg i hallen och gråter. Jag går fram och lägger armarna runt henne frågar vafan som hänt, så berättar hon att när hon gick ut ur toan såg hon mig i öppningen mellan hallen & köket, hon hade då gått mot mig med öppna armar för att krama mig (o antagligen pratat lågt o skrattat som innan) - och så hade hon bara gått rätt igenom mig och i farten kramat sig själv (då hon insåg att det inte var nån där skrek hon till). Och eftersom det i stort sett var nersläckt i huset ställde hon sig bara mot första bästa vägg o ropade i tårar tills jag kom. När hon berättade det i hallen så kände jag hur håren reste sig från toppen av huvet och gick rätt igenom mig, blev riktigt nojig fan.

Har hört av en vän att jag borde ha bättre koll på min energi, att det kan va min egen energi som spökar på de ställen jag besöker. Vet att det påbörjas aktivitet hos vänner jag är hos mycket, hos mamma och i stort sett alla hem jag bott i - så undrar ju om det är mig det är fel på haha!

Ville bara dela mig med lite av kusligheterna, må bäst gott folk!

// NW

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-03-17 22:54:09)

 http://www.myspace.com/murderdem