|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Tillbaks med tråden!  Knowledge Cotton Apparel Levis 506 Standard Nike Timbs, det får fan se till att bli vår snart så jag kan skutta runt i mina Clarks! Pedobear.
rip stephen perry A.S.N.O.M
|
|
|
 Köpte ny jacka idag Jackan - Carlings Lack leggings med guldkedja - åhléns vit långärmad - gina tricot glajor - rut med flera svarta sjal - köpte i indien när jag va där.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
|
|
|
i går kväll, det som syns av det..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
|
|
|
 Örhängen-turkshop i orten Halsband- Morsans Blus-Morsans Jeans-zara leggins-gina tricot Skor- Loppis ( 20:- ) yess ser frem emot helgen så att jag kan få ha på mej detta. shu!
|
|
|
 Jacka: H&M Skjorta: H&M Tee: Cheap Monday Chinos: Åhlens Skor: Converse .. Och så lite armband, nitarmband + klocka!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
|
|
|
 Pappas Plåt & Maskin Montage mössa. Paul Frank brillor. Halsband, Myrorna. The Hundreds halsduk. Fantomens goda ring. 1 dollars ebayringar. Casio klocka. 3XL linne. Edwin jeans. Rambokniv från Hobbex '91 Älgstudsare Winchester. Strumpor. Ta-da!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
studsare och casio-ur. Kan det bli bättre!?!
http://www.slagskottfilm.com/
|
|
|
haha TheMatt krossar allt motstånd i den här tråden!! ni andra kan lägga ner direkt
stick the fucking flag up yer god damn ass
|
|
|
|
|
|
Random på bildmörkgrå polotröja vit skjorta halsband svarta handskar svart längre jacka svart halsduk inte på bildlite armband, klocka och krimskrams svarta jeans vita sneakers haha xP
|
|
|
 köpte ny tröja idag woho 1000 spännn
|
|
|
thematt: haha blicken du har tillsammans med den outfitten är sjukt bra! :)
Forumssignatur...<br>
|
|
|
Sup LillJ?   Kommer typ bo i dem här kläderna till våren, trivs riktigt bra. Fundrar på någon väst men vill inte ha en sån där tjock "vanlig"... :/ Och jag har inte någon konstig sjukdom som gör att all fetma hamnar i bröstområdet, det måste vara kameravinkeln eller något....jag lovar.....det är säkert:(
|
|
|
 HUF NSW Pendleton APC Clarks
|
Graffare
2010-03-25 22:55
|
  banditmössa vailent jacka pappas kofta syrrans sjal blåa chinos
|
|
|
 Jacka- Luxirie by LRG Jeans- Luxirie by LRG Linne- Nike Sneakers- Jordan 6or Örhängen-ebay
|
|
|
|
|
|
 Uniforms for the dedicated indigofera clarks
|
|
|
Lion-O! Sjyste look! Bonuspoäng för p-bear, garva till där!
TheMatt Haha damn!
pereZosOo Both thumbs up!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
|
|
|
haha vad tråkigt att jag inte har sett Lion-O tidigare inlägg! underbar bild under "sup Lillj" Idag kör jag  Halsduk - Indiska Kofta - only Baggyjeans- hemlis.
|
|
|
Skjorta : Carlings Halsduk : Carlings Jeans : car..wait for it lings  kängor : skopunkten
|
|
|
|
|
|
ska jag fixa? dom syns ju redan eller?
|
|
|
kängor : skopunkten
c-c-c-c-c-c-c-combo breaker! Skön stil och snygg skjorta.
|
|
|
 en trött johanna med sin snygga adidas från 70-talet  En snabb johanna som åker hiss Baseball jackan - Carlings Adidas - Mammas gamla Linne - Sweet
|
|
|
idag är jag bakis, rockar hotpants och linne. men senaste outfiten jag fick på bild:  kicks, adidas. linne + leggings + avklippt tshirt, cubus. smycken, åhlens och nån thaibutik typ.
I got nuff style - rough style - diamond in the ruff. http://adaliabjork.blogg.se/
|
|
|
Tja!
|
|
|
 Gick lös på en T-shirt från T-shirt store jag aldrig har använt sen jag köpte den för jag tycker den är så ruskigt ful.. men fick beslutångest om jag skulle ha uringat med ärm eller uringat utan ärm... så det blev båda. Dagens outfit för ännu en dag på praktiken, T-shirt Store.
|
|
|
bilden syns inte för mig, syns den för er?
|
Skivsamlare
2011-03-09 16:18
|
|
|
|
Jag har smidit ondskefulla planer hur jag bäst ska få mer bilder på lillj, och att återuppliva denna tråd är ju det bästa jag kommit fram till....
|
|
|
nu blev jag ju taggad igen.. kan vi inte köra varannan dag sen den som vinner i bäst dagens outfit får bjuda den andra på en gratis fylla..;)
|
|
|
jag är är med jag är med!
|
|
|
 its on like donkey kong then...
|
|
|
 27 grader i Umeå idag, och jag tog på mig en indisk klänning jag köpte i indien, med ett skärp från mammas 80-tals skärp-väska.
|
|
|
glad att man i denna tråd bara ska kolla på outfiten och inget annat.
|
Skivsamlare
2011-06-08 13:17
|
Lillj: gillar klänningen på sista bilden :)
|
Skivsamlare
2011-06-08 13:20
|
|
|
|
your like a bitch with no ass you aint got shit
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
|
|
|
om vi ska börja visa ben så vill jag också vara med...  jet life....
|
|
|
 Den dagen det blir lagligt att gå naken, komer jag börja göra det i sånt här väder. Korsettbody - HM Kjol - Åhléns
|
|
|
helgledigt var väl underförstått?  för lat för att ställa mig upp....
|
|
|
tagit mig tusen år att hitta ett par svarta jeans shorts som sitter på min rumpa som den ska och sitter snyggt förövrigt. Så jag tog ett par jeans från garderoben och klippte sönder dom nyss..
|
Moderator
2011-08-04 17:55
|
LillJ, är dina fötter alltid vinklade innåt?
//TW
|
|
|
verkar som det..
|
|
|
det för att få alla möjlig vinklar :>
-- http://www.geekofthestreet.com --
|
|
|
Jävlar. Får man posta om man INTE är LillJ? Eller va? *BYT NAMN PÅ TRÅDEN NUUUUUUUGUUFUASFHUAOFAUUUU
Jag tar Whoa på allvar. Sluta trolla.
|
|
|
Vad menaru med de
|
|
|
Det är typ bara bilder på dig, LillJ , du har inte märkt det? Alls?
|
|
|
Okej. Bekräftelsetråden, då. Så kan den heta.
|