I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fredagsknas

Övrigt - Blandat

2009-05-09 04:58

Fredagsknas

ok.. jag ska sammanfatta kort. jag och broshan var på en "grill" där ägaren av någon anledning fick för sig att vi snott en läsk (vilket inte stämde) och han kom tjafsade om just denna läsk. Jag lackade och frågade hur många läsk man fick ta per "meal". svaret var 1..

-alltså inte mer än vad man FÅR ta.... Han stod sedan och låtsades ringa polisen i 15 minuter... och långt senare efter att han HELT utan andedning fått för sig att "skydda" sig med ett grillgärn när broshan frågade vad "problemet är" hade det hunnit komma in nya kunder som frågade "Va ere som händer?" varpå vi kollektivt hunnit idiotförklara snubben...

SEN... kom snuten 10 minuter in på vår måltid och frågade ut oss, tog våra personuppgifter och bad oss att betala ( ja, bad oss... dom verkade dela vår åsikt om att det var sjukt fjantigt av ägaren att ringa dom... bad oss betala för läsken som vi skulle ha snott enligt honom.. för att jämna ut konflikten.

OK snuten sa att ägaren inte vill ha oss där.. Gör vi då nåt som helst juridiskt fel i att gå dit imorgon och köpa burgare?

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2009-05-09 05:56
Men varför skulle ni vilja göra det?

2009-05-09 10:18
Vad är "grill"? Jag vet vad ett grill ställe om du menar det?
Finns det inga andra "grillar" som ni kan gå till, för att undvika tjafs.
Jag har ingen personlighet

2009-05-09 10:22
haha ja skulle väl snarare aldrig gått dit igen om snubben bakom disken e dum i huvvet och råda alla ja känner att göra likadant!
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-05-09 11:51
vill ni verkligen stödja en sån snubbe med att handla mer mat där då?
Fried little fishies
Producent

2009-05-09 12:22
Gå dit och sno läsken som ni betalade för.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2009-05-09 13:23
Gör inget dumt, låt det bara vara. Men, gå ni dit och ät igen, det skulle inte vara någon fara skulle jag säga.
*snaark*

2009-05-09 14:06
Vilket jävla fullblodssär ägaren verkar vara.
Dopeness förslag är nog det enda rätta i detta fall.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2009-05-09 14:08
Sjukt fjantigt grillägare. Självklart får ni gå dit igen men varför skulle ni vilja det? Ni har redan betalt för något ni inte fått men framförallt behandlats kass av ägaren, jag hade ju aldrig velat stödja honom igen genom att handla där. Bara låt det va, ni fick betala en läsk extra och jag förstår verkligen att man bli lack men bara skit i idioten och lått bli att hamna i trubbel över e skitsak. Finns nog bättre Grillar i området där man inte blir behandlad såhär!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2009-05-09 15:02
Nej, sålänge inte grillgubben känner sig typ trakasserad eller dylikt. Han kan dock vägra att sälja er något och be er lämna stället.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-05-09 15:07
Kasta en sten genom fönstret någon helg..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-09 15:57
Jävlar vilket knas!
Nu har ju aina era uppgifter osv, så jag skulle ta det extremt lugnt med becknandet o så en tid framöver då de troligen har span på er nu!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-05-09 16:18
"ja du kalle, vad sitter du inne för då? Stulit en coca cola burk hos grillen här nere" HAHA!
Jag har ingen personlighet

2009-05-09 16:24
hahaaha!
prinsen i hundkostym.

2009-05-09 17:01
klart ni kan gå dit men enligt lag så kan han vägra sälja något till er.
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-05-09 17:16
Vafan, detta är inte KNAS. Vanlig tönt-fredag för glasögonprydda småfjantar är vad det är. Betalade ni för läsken(som ni aldrig fick/tog)? Isf är ni ju mesiga och ägda av alla och Allah. Juridiskt fel?! Vad i helvete babblar ni om, gör som ni vill istället. Jag hade våldtagit den kiosken. Om de nu inte gör sjuukt god kebab. Ta moppen och åk hem till morsan istället för att vara ute bland folk. Där kanske ni får ta lite dricka från kylen utan att nån skäller på er och ni måste gråta ut på internet.

2009-05-09 20:22
gillar hur de som kommenterat i tråden ser detta som världens grej.. "varför vill du ens gå tillbaka?" Luuuuuuuuuugna, det är inte som att han blev våldtagen av ägaren.
Gör dom goda burgare så gör dom goda burgare, då kan man ta vad som helst.

Gå tillbaka till grillen! Juridiskt sett gör du inget fel, men ägaren kan välja att inte servera dig. Det är det värsta som kan hända.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-05-09 20:41
dom kommer antagligen loska i din burgare om du går tebaka, du tog ju trots allt en läsk.
Sleep is the cousin of death

2009-05-09 21:27
går du dit igen kan du ju alltid hoppas på att ägaren ser det som en fin gest från din sida att du låter gammalt vara glömt, men man vet som sagt var aldrig. men går du dit igen, dra inte upp det inträffade om inte ägaren gör det först, annars kommer han tro att du bara är där för att provocera honom ytterligare och då kanske ha, ve och fasa, anklagar dig för att ha tagit något mer värdefullt än en läsk. vad nu det kan tänkas vara på en grill.

2009-05-09 22:30
all up in my grill
Ason Unique RIP

2009-05-10 10:25
prinsen i hundkostym.