|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
phillae
dom du snackar om kallas lockespindlar och är inte spindlar öht
|
|
|
om det är en sån där försluten påse i dammsugaren, så kan väl inte spindeln ta sig ut, så stark är den inte, sen att den kanske kravlar omkring där inne bland alla godheter gör väl inte så mkt, han hittar väl lite damm, äter det, blir jättefet o dör av hjärtattack ;)
|
|
|
|
|
|
haha, det har jag också gjort. Men jag tänker att den kan ju knappast leva där med massa äckelsmuts.
|
|
|
nån nämnde för mig möjligheten att alla kvalster man sugit upp käkar upp spindeln inne i dammsugarpåsen. Så det tror jag på.
Fried little fishies
|
|
|
Jävligt ball om du tar lite glidmedel på dammsugar-röret och använder det som en dildo och hoppas på att spindeln kryper in i dig.
Det e lugnt.
Bebakshid Jamshid!
|
|
|
Jag skrattade på gott åt dig tills jag insåg att jag själv var lika dan för 5 6 år sedan. dock känner jag mig rätt säker på att spindeln dör när du suger upp den. men ring skansenjonas och fråga, han vet allt!
cry me a river! --> thcrew
|
|
|
Fy vad jag ryser! känner verkligen hur det krymper tusen spindlar runt benen just nu.,
men för att vara på den säkra sidan när jag suger upp äckliga spindlar är att jag alltid går ut och dammsuger upp en massa grus för att vara heeeelt säker på att den mosas ihjäl. Vet inte hur du bor, men du kan ju alltid ha en hink fylld med grus hemma ifall att!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
|
|
|
Jag har ärvt min mammas spindelfobi. Ett av mina tidigaste minnen är en dramatisk dammsugarjakt på en långben som sprang omkring i vardagsrummet. Sen var hon så rädd att skulle krypa ut att hon lämnade dammsugaren på hela natten. Det där med gruset lät som en bra ide!
Lights,camera, ACTION!
|
|
|
helvete vad jag hatar spindlar! Får rysningar av att läsa i tråden.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
|
|
|
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
|
|
|
Häftigt med svarta änkan, En ny exotisk art i Sverige.. Roligt å se de små rackarna förökar sig som tjackade zigenare.
Jag själv är väldigt stor på "grodfrågan" och har två pilgifts grodor hemma, De äter spindlar då och då och har hänt att de rymt(spindlarna) och jag fått suga dem med damsugaren.. Jag är nästan säker på att de dör.
The News called it crack, i called it diet coke..
|
|
|
Den kommer nog krypa ut på nattetid och bygga bo i din säng för att sedan äta upp dig.
Sweet dreams.
|
|
|
mm, dom bygger bon i munnen varje natt. lite så krogstämning =)
|
|
|
Ska jag vara ärlig så tycker jag också att spindlar är förbannat jävla äckliga... Uuuuhuuuu nu kryper det över hela kroppen på mig:(
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
|
|
|
Dammsugaren är en bra och lojal vän för insektsfobiker. Just spindlar har jag inga problem med- de är faktiskt mina allierade i kampen mot de vidrigaste av alla: stora flygande surrande saker. Flugor och getingar och helikoptrar är fysiska manifestationer av antikrist eller schlagerfestivalen.
Ett par gånger har det hänt att jag fått in stora getingar och inte haft någon insektsspray hemma (normalt bemöter jag flyganfall med tillräckligt mycket gifter för att döda av ett mindre furstedöme), och då har jag fått ge mig ut på attack med dammsugare. Det är rätt jobbigt att pricka en flygande insekt när den landat, men å andra sidan känner man sig lite som en jedi som slåss med sin ljussabel mot nån jävla svävande torture drone. Dessutom låter brummandet från dammsugaren lite som ljudet från en aktiverad ljussabel. Det är iallafall min historia, och jag håller mig till den!
Jag hade skrivit en skitdryg kommentar till nån jävla unge som sökte bekräftelse på nätet. Så läste jag igenom den en sista gång och tänkte "fy fan vad onödigt att vara så taskig egentligen" och tog bort kommentaren. Fuck, jag börjar nog bli vuxen!
|
|
|
use the force sam =)
|
|
|
Spindelfällor (aka insektsfällor) finns att köpa på ditt närmaste Anticimex-kontor. Det ser ut som en lite låda med ett lockbete i form av en tablett i, som spindlar och insekter dras till. Bor du i hus och har en villa/hem försäkring hos ex Folksam är det dessutom gratis med skadedjurssaneringar, eftersom de har ett samarbete med Anticimex.
Mvh Anticimex Kundservice (ja jag jobbar där på riktigt)
|
Moderator
2009-05-17 12:57
|
jag kommer inte kunna sova, ett tag framöver... :<
Vardagshjältar som gått för långt.
|