I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hoppas det går dåligt för min kompis...

Övrigt - Blandat

   

2009-06-08 10:15

Hoppas det går dåligt för min kompis...

Jag har en kompis som jag har irriterat mig på ett bra tag. Han verkar vara Guds son...

Han är bra på nästan allting, allt som har med idrott att göra, han har en snygg kropp, rätt så stark, känner alla i hela världen verkar det som, får ligga med många tjejer, är vi på stan tillsammans så är det alltid, jag överdriver inte, ALLTID någon/några brudar eller grabbar som ropar på honom, helt sjukt. Alla gillar han....förutom jag.


Jag har varit nära han i nåt år nu och det är bara jag som förstår hur han egentligen är, han skryter om att han ligger med tjejer och att han t.ex har varit ute och druckit. Han är bara en irriterande liten skit om ni frågar mig. Det värsta är att mina andra kompisar börjar gilla han mer och jag blir osynlig.



Frågan:

Jag har funderat ett tag på det här och någon gång måste ju detta vända för han, han kan väl verkligen inte ha såhär hela livet.


Har ni varit med om samma problem?
Hur bör jag resonera för att bli på bättre humör när jag tänker på han?
Kommer det att vända för han?




Behöver inga svar i ordningen som ovan, bara hjälp mig och säg vad ni tror kommer hända för han.