något mellan benen!
Jag och mina vänner diskuterade för någon dag sen varför det är så jävla skönt att ligga ner/sova med någonting mellan benen. t.ex en kudde. Vad tror ni? :( (Inlägget flyttat av Mabande 2009-06-12 16:13:34)
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
Jag trodde jag var ensam med beroendet av att behöva pula ner halva täcket mellan benen för att kunna sova gott :O Sedan typ ett halvår sedan har jag även blivit fast med att sova på en kudde + en annan kudde över huvudet och armen på det, fyfan, lär ju se ut som ett mongo när jag sover...
^ Smart sagt.
Yes, lägger ena benet över täcket är nice
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
aah gör också det. det e kanske att det "stabiliserar" stälningen
Det kanske ger en känsla av närhet? :)
Hellre i skogen med än vän, än ensam i tio skogar. Jag diggar också den grejen att lägga ena benet över täcket sådär. Fast mest för att de blir lite svalare tror jag.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Men det är för att det är oskönt om knäskålarna skaver mot varandra
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Benen ska lämnas fria när man sover, de får gärna spreta åt alla håll så att de inte vidrör varandra alls. Thats the way I roll.
My heart lives in my vagina.
Ligger jag på sidan, vilket jag gör dagligen i soffan när jag kollar på tv så måste jag ha täcket dubbelvikt mellan benen. Så jääävla skönt. Går det att ligga bekvämt på sidan utan att ha det så?
sover alltid med ena benet hängandes från kanten av sängen eller utanför täcket, blir förjävligt varmt annars ;o
bla.
jag ligger i fosterställning uppkurad mot väggen längst upp i hörnet i min 140 säng när ja sover, men alltid täcket mellan knäna ja!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
fosterställning med täcket mellan benen är the way to sleep! eller ligga med benet över någon nice brud. haha
äcklig o sne. vänerns-öl-stars
du rätar ut ryggen optimalt så, fosterställning + kudde eller liknande mellan benen. det var antingen nån som berättade det för mig eller så läste jag det. minns inte men det är iaf bra för ryggen typ
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Täcket mellan benen är nice! Kan tänka mig att det är skönt så för att benen ligger i bättre position så, och för att inte håren ska kittla mot varandra eller nått.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag kan tänka mig att Pusherman är inne på rätt spår...man rekommenderar gravida att sova på sidan med en kudde mellan benen för att lindra värk i rygg och höfter så man ligger säkert bra för ryggraden eller något sådant i den positionen.
håller med om täcket mellan bena är najs alltså ena benet ute i "luften" därför tror ja man gör så för att de är för varmt att ha båda bena inne i täcket.
Jag brukar ligga med täcket mellan bena för att de e skönt, och annars e de så jävla varmt med allt under täcket!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Enda problemet när man har täcket mellan ben är ju att de blir kallt om rumpan :( Om man har litet täcke iaf eller bara en förstor rumpa ;D
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
har sovit med en kudde mellan benen i flera år fan, fett skönt :P
Ahfan! Klart man rullar med täcket mellan benen. Dock tror jag det är för att man "kyler" ner sig. Som att vända på kudden när man vaknar mitt i natten, eller som vissa andra -> vänder hela täcket.
fman , det är därför det ultimata är att ha täcket mellan benen och bli skedad samtidigt. Så slipper man frysa men det är ändå inte för varmt! :)
va, knäskålar, lårhår och ryggradar? erkänn att det är för pungens skull nu bara!
Hatar känslan när benen klibbat ihop när man är för varm under täcket. Alltid täcket mellan benen, i fosterställning, samt en kudde som jag "håller om".
Moderator
2009-06-18 16:54
Fan jag testade det här med att ha något mellan benen efter att ha läst den här tråden. Vad fan är det ni tycker är skönt? Jag låg bara och tänkte på att det var något mellan benen och kunde inte ligga riktigt bekvämt. Jag ska ge det ett försök till, men jag ställer mig tveksam.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Haha, gillar du inte att sova så, strunta i det?
man måste ju ha nåt mellan knäna när man sover annars skaver dom ju mot varann
Nominee best rolled L`s
spex jag ligger i fosterställning uppkurad mot väggen längst upp i hörnet i min 140 säng när ja sover, men alltid täcket mellan knäna ja! haha i feel you, slaggar precis likadant
Det heter ju mellan-benen-kudde. Har kört med det i många år. Om den ramlar ner på golvet så är det täcket som gäller.
conspicuous Hatar känslan när benen klibbat ihop när man är för varm under täcket. Alltid täcket mellan benen, i fosterställning, samt en kudde som jag "håller om. Kör precis samma grej... men nån kudde brukar alltid försvinna under natten.
www.nativeswedes.se