I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag får aldrig knulla när jag sover!

Övrigt - Blandat

2009-07-01 20:27

Jag får aldrig knulla när jag sover!

Hur kommer det sig att man aldrig får komma till i ens drömmar? Det känns som att varje gång man ska få scora så händer det nåt jävligt drastiskt som avbryter allt. Sjukt frustrerande, speciellt eftersom de få drömgök man haft varit rena drömmarna! No pun intended. Det kan t. ex. vara två damer och jag som ska köra igång, oftast inleds det även med att man blottar sig som en riktig lejonkung till deras stora förtjusning, men alltid när man ska "go at it" så ångrar de sig, vägrar eller helt sonika försvinner. Sova är ju rätt tråkigt ibland så det vore ju kul att få leva ut lite freakyness som man byggt upp.

Någon som brukar vara med om samma sak?

Vi blir aldrig som dom från stan!

2009-07-01 20:34
haha ja eller så blir man väckt precis eller nåt.
frustrerande

2009-07-01 20:44
Vad intressant... Jag har också haft problem med våta drömmar som slutar exakt när man ska till att köra in den, alternativt att drömmen bara zappar över till något helt annat som är mindre nice. Vi är helt klart en bortglömd folksjukdom på spåren här, cripplarn, ring Expressen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-01 20:46
Jag bruakr alltid få rogasm i mina sexdrömmar, hur skönt som helst känns som om man gör det på riktigt nästan, men ibland händer det att man blir väckt eller nått.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-07-01 20:54
Läste först bara rubriken och fick skrattanfall, är han helt jävla lost eller

2009-07-01 22:17
tack snälla för att du tog upp detta, har vart så jävla förbannad vissa morgnar när man blivit väckt av nån/något...
Tu m'emmerdes!
Skivsamlare

2009-07-01 22:45
Jag brukar få komma till, ni måste ju göra helt fel! :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-07-02 00:16
allting handlar om det undermedvetna när det kommer till drömmar, har du svårt att få till det i drömmar så är det ganska uppenbart vart problemet ligger.... duhhhh
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-07-02 00:17
Varför ta de alltid slut innan de roliga kommer? :'(
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-07-02 00:29
har sex rätt ofta i mina drömmar, däremot brukar jag alltid bli avbruten på ett eller annat sätt (i drömmen eller på riktigt) innan jag kommer. kan faktiskt bara minnas att jag kommit i sömnen en gång.

2009-07-02 00:50
Female magic, dom fortsätter teasa även när man sover
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-02 00:51
Word på Empire!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-07-02 00:58
Jag har inte kommit ihåg vad jag drömt dom senaste 4 åren.. :S
-- Mellanslagsanvändare --

2009-07-02 01:01
hahaha, bästa tråden!

Producent

2009-07-02 01:04
detta händer nog alla karlar, har hänt mig ett flertal gånger också!!

sätt leif gw persson på detta så har vi snart svar... eller någon/något.

2009-07-02 01:34
Hur kommer de sig att de händer er å inte oss då?
Om du går fort och ler samtidigt så kanske ingen hinner se att du e ful!

2009-07-02 01:35
female magic

2009-07-02 01:37
hehe bummer
Om du går fort och ler samtidigt så kanske ingen hinner se att du e ful!

2009-07-02 10:19
jag har kommit nar jag dromt flera ganger.
tycker det ar helt galet. typ som nar man vaknat upp fran narkos och har ont, och sjukskoterskan ger en injektion och man bara sjunker tillbaks i sangen och det kanns som att det svartnar. haha. sa kanns det.

fast det varsta ar anda nar det borjar som en bra drom och istallet slutar i nagot riktigt vidrigt (mardroms)scenario, da ar det softare att bli avbruten/att man vaknar upp.

2009-07-02 12:26
Haha, det där var ju tydligen fett vanligt. Själv har jag ofta haft problemet att jag kommer på riktigt om jag har en riktigt najs sexdröm - detta i brist på flickvän, nu är det andra bullar.
Men paniken med att vakna mitt i sprutet och tvingas försöka rädda lakanen är dryg.
mera msz!

2009-07-02 14:12
En gång drömde jag att jag hade sex med Earl från My ny is Earl. Jag önskar att någon hade väckt mig..

2009-07-02 14:18
Har inget problem med att ligga i sömnen, problemet är bara att knullet brukar vara rätt kasst. Vilket förstås förklaras med att jag i verkligheten bara ligger och juckar i luften.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2009-07-02 14:49
Riktigt otrevligt nar man drommer, man far helt enkelt inte mer an att stoppa in den salte sen ar det over... dock hade jag en nice drom for ett par ar sedan, i drommen visade det sig att jag var guda gavad och hade 2 dicks (lite freaky) och det var en ny upplevelse, men ack sa trevligt.

tjuuu
-ò_ó-

2009-07-02 15:09
Jag trodde det var skitvanligt att killar under puberteten kom i sömnen, men det har aldrig hänt mig på 23 år, eller ja de första 10-12 åren kanske inte räknas.

Jag känner dock igen det du beskriver som fan, att man har sexdrömmar, men aaaaldrig går i mål så att säga.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2009-07-02 16:23
Brukade heller aldrig få peta in den förr, men någon gång då och då på senare har jag kunnat få göra de :) sen skiter de sig väll ändå.. Brukar egentligen inte lyckas med något i sömnen, vare sig jag hittar en schyst jacka, ska köpa snusktidningar eller lyckas hitta starköl i folkölshyllorna på ica så lyckas jag alltid misslyckas!! Alltid lika frustrerande!
Men lika glad är jag för det!

2009-07-02 17:28
testa att hålla uppe med masturberandet en vecka eller två.. då jävlar ska ni få se på vilda drömmar
mama said knock you out

2009-07-02 17:39
Kommer ihåg en dröm där jag faktiskt fick till det, bästa drömmen nånsin! Jag var skiträdd när jag vaknade dock, för jag var helt säker på att jag hade pissat ner sängen i sömnen (vilket jag lyckligtvis inte gjorde).
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-07-02 18:31
hehe, jag är också "drabbad".. mina sexdrömmar slutar alltid innan jag får till det. endast ett par gånger i mitt liv som jag faktiskt kommit till skott i drömmen. annars bygger drömmen alltid upp för det, och sen.... pannkaka
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-07-02 22:01
mina polare sitter alltid och snackar om sina mysiga sexdrömmar. den enda sexdrömmen jag haft var för 2 år sen med en ful skäggig gubbe på en segelbåt. great..

Producent

2009-07-02 23:46
testa att hålla uppe med masturberandet en vecka eller två.. då jävlar ska ni få se på vilda drömmar

jag gjorde ett litet test med det i högstadiet, höll upp 2½ vecka för att se om jag lyckades komma i sömnen, i didn´t... i think.

2009-07-02 23:53
Detta hände mig inatt, eller det va ingen sexdröm utan en annan härlig dröm o precis när det bästa skulle hända så vaknade jag :( Så jävla jobbigt

2009-07-03 16:01
Jag har kommmit i drömmen rätt många gånger. Men det är ju inte så jävla trevligt när man vaknar...

2009-07-03 16:09
Fast du är ju tjej, lämna vår tråd!
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2009-07-04 14:28
TenFingers: Inte en när du drömmer om ormar?
???

2009-07-04 15:46
Hur fan kan du komma ihåg det där? Måste ju varit fem år sedan jag skapade den tydligen legendariska ormtråden. Men för att svara på din fråga, nej inte ens när jag drömmer om ormar.

2009-07-04 16:59
electro
hahahahaha

neapaal
ja så är det fan jämt..

mina sexdrömmar byggs alltid upp helt jävla fantastiskt men så fort jag plockar fram dicken för att börja the crazyness så kommer jag och vaknar på en gång, fett jobbigt..

2009-07-14 20:19

Oftast hinner jag vakna eller så ändras/avslutas drömmen. När jag väl får till det så brukar det vara med någon jag inte vill ligga med i vaket tillstånd, typ ett ex, och då brukar jag vakna upp och förbanna min hjärna för att den äcklar sig själv!

2009-07-14 20:46
Jag får aldrig komma i mål heller... Och jag tillhör den kvinnliga arten, jag borde ju kunna, Vad är det för fel på mig? Är jag man?
My heart lives in my vagina.

2009-07-14 20:54
haha, för min del handlar det om ren frustration för att det bara var en dröm, oavsett hur jäkla skönt det än var blir jag alltid lika förbannad för jag föreställer mig hur jäkla najs det vore om det varit på riktigt.

2009-07-14 20:55
Th1ef du är nog man då.. Om du vill vara de;)

Jag minns sällan mina drömmar..

De sjukaste är om man har en "våt" dröm eller en dröm överhuvud tagt, men eftersom tråden handlar om "våta drömmar" kör jag ett sånt exemeol.

att ma vaknar till i i mitten av drömmen o sen somnar om, så äre samma scenario fast bruden ser annorlunda ut och man ligger på en r.ex. spegel...(it has happend) sen vaknar man o undrar lite wtf?
Värsta är om man vaknar flera gången och den ändras varje gång, lite förvirrande just när man vaknar upp.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-07-14 21:26
Det jobbiga med att komma till i drömmar är ju att det ofta sker samtidigt i verkligheten med. Då måste man hasa sig upp ur sängen helt trött, dra en dusch osv.. Rätt drygt. ^_^

2009-07-14 21:33
Det är ju det som är så skönt, att man faktist får en orgams på riktigt!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-07-15 00:43
Rolig upplevelse att vara kvar i sån dröm när man är vaken. Jag minns inte drömmen exakt, men skulle väl köra igång med en tjej som jag hållt på med lite smått under kvällen, hon ville att jag skulle komma hem till henne också, men bar av till polaren istället.
Ligger iallafall på madrass på golvet hos kompisen, & en kompis på en madrass en liten bit ifrån. När jag vaknar upp ur drömmen jag ska få scora henne i, så tror jag att min kompis är tjejen jag hållt på med under kvällen. Jag får även för mig att jag ligger naken, och jag blir skit nervös eftersom jag inte vet jusst då hur jag eller hon kom dit och vad vi gjort. Men snart inser jag att de är min kompis och att jag har kläder på mig. Besvikelsen var stor. Haha!
Stunner aka Antwaan
Producent

2009-07-15 01:32
jag har bazzat i dröm yao, haha.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2009-07-15 02:26
vidar

Har ingen lust egentligen, men det verkar ju vara det enda alternativet =/
My heart lives in my vagina.

2009-07-15 23:51
Måste ha något med tråden att göra, i nattens dröm fick jag trycka !:)
Stunner aka Antwaan

2009-07-16 17:49
TenFingers

Du har fel, jag är inte tjej.