ebay, 2 par dojjer?

Övrigt - Blandat

ebay, 2 par dojjer?

någon som vet om jag kan tjakka 2 par dojjer t.ex från en säljare o få en billigare frakt?
begriper inte hur jag går till väga...

mvh teddy

RATED R!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Poet

2009-07-02 18:37
klart du kan... men du får ju prata med säljaren om det... det är ju lite han som bestämmer det... varesig "expertisen" på whoa eller eBay har något att säga till om där... du kan till och med få gratis frakt, om säljaren går med på det för att du köpt så jävla mkt av han... men prata med han innan... det är mitt tipps...
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/
ja det låter bra.. men bökigt...

nu måste ja tydligen köra paypal för att få köpa av säljaren...

åå nu när det ska godkännas o tjaffsas hit o dit i paypal reggen så står följande:

Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge.

vad är då card statement?

RATED R!
Card statement är väl kontoutdraget från kontot kortet är kopplat till? Så tolkar jag det i alla fall.

låter väldigt konstigt att man ska behöva vänta 3 dagar för ett byte av kort på paypal...
ja kanske gör fel, men det är ju verifiering av det nya kortnumret å sen ska man knappa in någon "digit code"...

fan händer med ordern som ja skickat efter liksom? ligger den kvar eller hur fungerar det...

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP
RATED R!
brander har helt rätt... card statement är kontoutdraget. Brukar dröja någon dag innan veriferingskoden blir synlig på internetbanken, innan dess brukar det bara stå "reserverat kortköp" eller nåt sånt.

Om det är säljaren som krävt att du ska vara en verifierad Paypal-användare så kanske du borde kontakta honom, säga att du precis registrerat dig för Paypal och väntar på verifieringskoden.

Om säljaren inte krävt att du ska vara verifierad så kan du ju betala direkt. Kunde jag förut iaf.
 What else is there?
Ok så det ska stå senare då i i-banken..
Mmm får fan höra med han... men det är ju typ en butik så får se hur det här kommer att gå...

Jo pröjsa direkt har ja gjort tidigare har ju fungerat kanon. Men verkade inte vaara något alternativ här..

yeye tackar för hjälpen så länge då mates
RATED R!
japp, det stämde med kontouttagen på internet banken.
koden kom upp efter ett par arbetsdagar (varför kan man ju fråga sig).

sen behövde jag ändra mitt konto på ebay från de gamla till det nya som primär konto.

det är ju ganska smidigt förutom det där med digit koden som tar några dagar, blev manglad av ebay för att ja inte hade pröjsat en beställning.

kan länka in dojerna ja beställde också om någon har tråkigt :)

Länk till http://www.schuhstore.co.uk/images/product/310245/3102456120_exlg.jpg

be at peace / teddy
RATED R!