|
|
|
|
|
Michael Jacksons dotter..
Klicka in på aftonbladet och kolla.. Är hennes far en svart man? Vad jag kommer ihåg så ville Michael att hans fru skulle inseminera sig, varför vet jag inte men antagligen var han oförmögen att ha samlag med en vuxen kvinna. Kom igen lite konspirations teorier nu :D
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Brevbäraren, gissar jag på.
My heart lives in my vagina.
|
|
|
Word!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Kanske för att han inte vill ha svarta barn...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Men ändo så är hans låtar "It don't matter if you are black or white" Weird.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
|
|
|
YinYang
fyfan ge dig... efter alla rykten och historier för att få michael jackson att verka konstig, lägg ner.
usch
|
|
|
Satt me slaekten idag, och vi snackade om samma sak.. Svarta anlag aer dominanta. Barnet borde med storsta sannolikhet vara lite mer morkhyad :D
Highfive anyone, anyone?
|
|
|
kommer ihåg när han fick henne och pressen började snacka om att det inte var hans barn, då sa han att det var hans barn och de hade väl fått mer av morsans pigment än hans. Sen kan man ju ödsla massa tid att fundera på det eller bara hitta på nått annat att skingra sina tankar med =)
|
|
|
Spermadonator och provrörsbefruktning.
|
|
|
efter alla rykten och historier för att få michael jackson att verka konstig, lägg ner. Det känns ju inte riktigt som att man behöver starta rykten och hitta på historier för att få Michael Jackson att verka konstig. Skummare människa får man ju för fan leta land och rike runt efter.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
|
|
|
hudfärg hit och hudfärg dit. Den stora frågan är ju om hon kan moonwalka!
|
Producent
2009-07-08 12:52
|
|
|
|
Satt me slaekten idag, och vi snackade om samma sak.. Svarta anlag aer dominanta. Barnet borde med storsta sannolikhet vara lite mer morkhyad :D Rasbiologiska forskare allihop eller? Några frågor. På vilken skala mäter ni hudfärgen? Vilken färg "borde" hon ha? Vad är sannolikheten att en unge med en före detta svart förälder och en vit förälder får den här hudfärgen?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Ryan Giggs säger jag bara
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
|
|
|
candide
Tack! Reagerade också kraftigt på det där.
|
|
|
Grejen 'är att mamman gått ut med att det var en provrörsbefruktning och att pappan är en spermadonator. Den sista ungen som är adopterad ryktas det om att michael är fadern till
|
|
|
Alltsa att folk ska vara sa blinda. Jag alskade MJ ocksa, men ta er i kragen, det ar ju uppenbart att det inte ar hans biologiska barn.
www.wallyjohnson.se
|
Hangaround
2009-07-08 18:35
|
Vem fan bryr sig är frågan? Vem fan av er i tråden mår bättre eller sämre av att veta exakt om det nu är MJ's biologiska barn eller inte? Flickan har antagligen bara haft EN pappa som hon vetat om och känt till som just sin pappa, och nu har han dött... Jag tvivlar på att hon själv bryr sig speciellt mycket om det själv just nu.
Detta märkliga intresse av andra människor som jag inte kan förstå mig på. Var kommer det ifrån? Har ni så trista liv själva att ni måste sitta och spekulera djupt i ett barns hudfärg för att ni, utifrån era normativa liv, "MÅSTE" ha ett svart barn ifrån en svart pappa?
you killed the part of me that cares.
|
Hangaround
2009-07-08 18:37
|
dessutom - rätta mig om jag har fel - men är inte ungen typ exakt lika mörk som Janet Jackson är?
|
|
|
Lugna ner dig lite.
Och nej, dem ar inte exakt lika morka. Handlar inte alltid om hudfarg, utan drag och diverse andra likheter.
www.wallyjohnson.se
|
|
|
Alltsa att folk ska vara sa blinda. Jag alskade MJ ocksa, men ta er i kragen, det ar ju uppenbart att det inte ar hans biologiska barn. 1. Word! 2. Det handlar inte om rasbiologi, det handlar om rent bonnaförnuft, att ungen inte är mulatt syns ju långa vägar.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Dubbel Word. Självklart är de inte hans biologiska ungar..
my name is xelly smelly
|
|
|
stevie wonder va grym på minnesstunden btw.
Michael, be at peace champ!
RATED R!
|
|
|
Vet någon varför John Mayer fick spela? Det var både roligt och bra, men aningen felplacerat. Eller vet ni något jag inte vet? Och ja, jag vet att John Mayer är "sjuuuukt stor i usa jöö", så ta det lugnt. Jag tänker att många är stora i USA...
http://myspace.com/saidhussein
Jag heter Said.
|
|
|
Hur kan man ens för en sekund tro att barnen är M.Js biologiska? Jag gillar Michael och tror säkert att barnen ser honom som sin far men om det nu ska spekuleras så kan vi ju börja med att alla tre barnen är vita och M.J var, ur genetisk/biologisk synpunkt svart. Att en svart person och en vit person får ett ljushyat barn kan förstås, även om det (enligt mina erfarenheter) är extremt ovanligt hända. Sannolikheten att det ska hända TRE gånger för samma person är dock inte så stor.
Och titta igen, Janet och ungen har inte samma hudfärg.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
|
Hangaround
2009-07-08 22:21
|
BC99
Jag är lugn som en filbunke - det är helt och hållet du som väljer att tolka mitt inlägg som du gör. Dessutom är ju det enda som diskuterats hittills i princip hudfärgen - därför min kommentar om just hudfärgen (inte jättekonstigt, tycker jag...?). Dessutom är det ju helt sinnessjukt dumt att även diskutera likheter i drag, det finns miljoner barn som inte är ett dugg lika sina syskon eller föräldrar - utan att någon överhuvudtaget måste spekulera i om de är biologiska syskon och föräldrar eller inte. Dessutom hävdar jag fortfarande att ungen och Janet är väldigt lika i hur mörka/ljusa dom är i hudtonen...
|
|
|
MJ var ej den biologiska pappan till någon av dessa barn. Det har både hans föräldrar/doktorer/papper osv visat upp. (Följer ni inte vad som sker kring MJ?). Men att dessa 3 barn inte ska känna att Mj var som en far för dom är bra bullshit, jag tror att MJ var en riktigt bra pappa till dessa barn exakt som Paris sa själv. När det kommer till VARFÖR inte MJ ville eller kunde ha egna barn är en stor fråga? . Finns massa olika teorier med det. Ville inte ha svarta barn? Kunde inte få barn? Var rädd? bla bla bla.. .... . .. ____________________________________________________________________________ Rasbiologiska forskare allihop eller? Några frågor. På vilken skala mäter ni hudfärgen? Vilken färg "borde" hon ha? Vad är sannolikheten att en unge med en före detta svart förälder och en vit förälder får den här hudfärgen? När personer får Diagnosen Vitiligo , innebär det inte att DNA ändras i personen utan anlaget Melanin på huden spricker och gör det svårt att tex synas i solljus. Länk till http://sv.wikipedia.org/wiki/MelaninLänk till http://sv.wikipedia.org/wiki/VitiligoLänk till http://sv.wikipedia.org/wiki/Hudf%C3%A4rgAtt den mörka hudfärgen/ögonfärgen/hårt osv är domenant trodde jag alla i världen visste?. Det betyder dock ej att dessa barn(OM DOM NU SKULLE VARIT MJ´S eller vilken person som helsts) ej kunde ha fått den där 0,000000000000000000000000000000000000001% chans att bli vita och inte av den mörka(Mulatt) hudfärgen som dom flesta(99.9%) av alla mix barn får. candide P26 Det är bara googla allt så får du reda på angående hudfärger , sjukdomar bla bla bla.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
|
|
|
Hur kan ni ens diskutera sån här jävla skit när ni sett det där klippet, ge er för fan
http://duckdown82.tumblr.com/
|
|
|
hudfärg hit och hudfärg dit. Den stora frågan är ju om hon kan moonwalka! hahaha, skrattade rakt ut där. roligt men ändå lite oskyldigt! :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
|
|
|
Phatie: MJ var ej den biologiska pappan till någon av dessa barn. Det har både hans föräldrar/doktorer/papper osv visat upp. (Följer ni inte vad som sker kring MJ?). I rest my case.
www.wallyjohnson.se
|
Hangaround
2009-07-09 00:11
|
VA? Jag har aldrig påstått att han ÄR pappan till barnen, det har jag ju redan skrivit i mitt första inlägg?! Det jag hävdar är bara att ungen VISST är mörk, vilket nästan alla verkar påstå att hon INTE är..
|
|
|
PrimusC Det känns ju inte riktigt som att man behöver starta rykten och hitta på historier för att få Michael Jackson att verka konstig. Skummare människa får man ju för fan leta land och rike runt efter. Vad är det som är så skumt? Finns väl hur många som helst som drabbats negativt av sin barndom? kolla bara runt hörnet. Såg du programmet "100 höjdare"? fanns hur många (på riktigt) skumma människor i det programmet. hursomhelst, är inte Michael Jackson från en "blandad" familj? har för mig att jag läst att hans farmor/mormor är vit. kan inte det där med dominanta gener så bra och jag bryr mig väl inte heller. Förstår heller inte varför det är så intressant att veta om det är hans barn eller inte. vad händer när vi vet om det är hans barn eller inte? kan vi börja tycka om hans musik och framföranden först då?
|
|
|
Vad är det som är så skumt? Finns väl hur många som helst som drabbats negativt av sin barndom? kolla bara runt hörnet. Såg du programmet "100 höjdare"? fanns hur många (på riktigt) skumma människor i det programmet. Jag såg programmet hundra höjdare och nog hade Michael Jackson platsat där. Tycker du inte att människan var jävligt wierd så är det ju bara att gratulera att du är så tolerant av dig och har en annan syn än vad jag har. Och 100 höjdare stödjer ju min tes, för F&F letade ju faktiskt just land och rike runt för att hitta dessa.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
|
|
|
phatieDet jag hävdar är bara att ungen VISST är mörk, vilket nästan alla verkar påstå att hon INTE är.. enda mörka med de ungarna är att de är brunetter:    Care to explain ditt uttalande om att "ungen VISST är mörk"?
|
|
|
Spelar väl ingen roll om han var biologiska pappan eller inte? Att helt förkasta hans faderskap är ju att spotta alla adoptivfamiljer i ansiktet och säga "ni är inte familj på riktigt".
För övrigt tror jag MJ var asexuell. Han var som Peter Pan och jag såg då inte Peter Pan sätta på Mindy. Han verkade mer intresserad av att busa med Kapten Krok och ha matkrig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
Toastare
2009-07-09 11:46
|
Det där klippet med hans dotter får mig nästan att kräkas. Janets "speak up honey, speak up"...
han hade säkert lika liten penis som näsa.. som en Ken-docka. Barnen är ju hans, men antagligen inte hans biologiska..
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
Är inte morsan vit?
http://www.myspace.com/metra186
http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
|
|
|
PrumisC
Stärker snarare min tes, med tanke på hur många dem hittade. Dem hittade iaf en i stockholm, där jag bor, säkert en där du bor och det finns väldigt många andra knäppa människor som man annars inte ser. Jag tycker att beteendet som michael jackson hade var berättigat med tanke på hans bakgrund. Hursomhelst detta e jävligt off topic.
ställer mig fortfarande frågan: vad händer när vi vet om det är hans barn eller inte? kan vi börja tycka om hans musik och framföranden först då?
|
|
|
Jag tycker vi glömmer honom nu.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Mattias_K P24 har ju onekligen satt pricken över i:t i det här mysteriet.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
komigeeen allihopa. jag kan TOTALLY se likheten. kika på de smååsmåå näsorna och de vita små kinderna. och de markerade hakorna och kindbenen och de långa håren. Har ni inte hört talas om hårfärg? kanske barnen inte ville ha svarta krull så de rakpermanentade och färgade håret brunt istället. komigen.
|
Moderator
2009-07-09 18:35
|
BountyBoo Varför skulle han ha en liten penis och vad skulle det ha med något att göra?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
Han var King of Pop, inte King Of Snopp.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
om den var mindre än 2 cm fanns där ingen möjlighet att utföra samlaget... de förklarar väl en hel del??
|
Moderator
2009-07-09 19:46
|
Så det BB menade var alltså att hans penis (vid erektion) var mindre än 2 cm?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
finns andra sätt att få sperma till ägg idag. Och hans snoppstorlek är väl lika intressant som barnen? Tror ni att hans snopp krympt med åren med tanke på att han hade en stor näsa tidigare? verkligen intressant, verkligen.
|
|
|
|
|
|
Blir äcklad av klippet, kändes som om de bara tänkte på det sensationella värdet av att ha henne på scen uttryckandes sin sorg.
|
Toastare
2009-07-09 21:01
|
KaptenKrok, för någon skrev att han var asexuell.. och jag ser honom som en Ken-docka.. inte kapabel till att skapa barn.
JanieJones, ja hela familjen är ju bara så sjuk.. tycker det är skönt att han äntligen fick lite lugn och ro i och med sin död..
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
Människan härstammar från afrika och på något liknande sätt har väl vita människor blivit vita... Sen kan mulatt ungar faktiskt bli så ljusa! Vet en etiopisk kille som är vitare än svenskar:P
|