80 mil på moped för kärleken!

Övrigt - Blandat

80 mil på moped för kärleken!

skulle själv dock aldrig klara av att sitta på en moped i ett dygn för en brud jag aldrig träffat!

Länk till http://op.se/berg/1.1182059

(Inlägget ändrat av friktion 2009-07-13 20:31:17)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
lunar love is true love!

Vilken jävla lodare. Jag blir tokig av att sitta i bilen i över två timmar... :D
Signatur får rum här
meeen.. det finns faktiskt tåg och bussar!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Dom är fett dyra när man är 16..
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
haha va i helvette?

Sleep is the cousin of death
Va e det för fel på snubben? haha tycker det är jobbigt att köra upp till sthlm (från göteborg) som tar 5timmar. Love & Alcohol make you do the stupidest things!! lool
Jag har ingen personlighet
han måste vara väldigt väldigt ensam.....

Producent

2009-07-08 17:23
varför? vafan trackar ni ner på honom, när han gjorde det som enligt honom säkert var en spännande och rolig sak, plus att han fann kärleken liksom.
Jag hade lätt gjort det om jag var sexton... haha. Vad gör man inte för lite lööövin?
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!
undra om han hade en trimmad moppe? Undra om han åkte på motorvägen?
work some magic
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
lunar love is true love!

inget ***** är som ett lunar******** ?

Vad ytliga folk är nuförtiden, på min tid brukade vi gå på logdans och finna oss kvinnofolk medan dränken spelade dragspel..
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Jag åkte en gång, 2,5 mil på moppen, klockan va runt 00.00 och de blåste och regnade, jag tyckte de va ett rent helvete, tog mej 1 h fan..

och ja, jag gjorde de för kärlekens skull.. till min moppe =)

Jag är en obotlig romantiker så jag blir rörd av hans ansträngning för kärleken, all heder åt den söte pojken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vad gulligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dzeno

HAHA! ;)
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!
Skivsamlare

2009-07-08 23:07
tror ni han fick täppa till höölet?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Hoppas fan att han fick ligga när han kom fram.

Men alltså.. Vem vill ligga med en kille som kör moppe? Seriöst? Det var ju bara kul när man var typ.. 12. Och då låg man inte ens, så ingen vinner ju? Jävla tramserier.
My heart lives in my vagina.
GUUUD SÅ GULLIGT!
Haahahahaha han satt på moppen för KÄRLEKEN!
Hör ni! För kärleken för att det är det viktigaste i världen, men det är kärlek det måste va rätt,
She is the one! FOREVER.

Synd bara att världen inte fungerar som en Hollywood film.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Naaaw.
80 mil dock, fyfan då ska det vara Scarlett Johansson som väntar på en.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
hade också gjort nått såntdär om jag bott i åsarna..skicenter håller ju inte i längden nåmer.

Producent

2009-07-11 12:11
Men alltså.. Vem vill ligga med en kille som kör moppe? Seriöst? Det var ju bara kul när man var typ.. 12. Och då låg man inte ens, så ingen vinner ju? Jävla tramserier.

jo, alla tycker och tänker som dig också...
Th1ef
som om det spelar roll ifall man kör moppe eller inte? jävla idiot..
Like a virgin, touched for the very first time!

Alla vet att han tog mopeden fr att kunna kontra hennes "nejtillsex"
"men jag åkte ju 80mil på min moped kom igen nu(och hundögon på den frasen)"

Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
hoppas hon hade mens
work some magic
Allt för knulla.. allt..
Poet

2009-07-12 22:43
Bara jag som ar intresserad hur han tog sig dit? Alltsa vilka vagar han osv? Akte han pa motorvagarna eller?
www.wallyjohnson.se
Konstigt

Det var precis vad jag ville få fram!

mhhk

Kör du moppe eller?
My heart lives in my vagina.
Omfg... Jag har kört moppe i 8 mil och det var tamejfan det värsta jag varit med om. Det regnade och blåste som fan.. När jag väl var framme kände jag banne mig för att sparka omkull den där jävla moppen och sedan spränga tankjäveln.. Hur fan orkar han?

Men men, lunar is the shiiiz. Vore lite roligt dock om det i själva verket var en snuskgubbe på 50 basst han blivit "kär" i..
Dra åt helvete!
Th1ef
nej. aldrig kört en moppe faktiskt, men vad spelar det för roll?
Kul för grabben och tjejen och ännu roligare att det klicka faktiskt irl med. Hormoner och tonår was the shit!
Men vafan, kul för tjejen som nu var ganska tvungen att "tycka om honom" i verkligheten?
Här kommer killen som inte alls var som hon trodde, på köpet kommer ett crew som ska ta bilder och skriva story.
Vad ska hon säga? "åk hem"?
^ Smart sagt.
Poker_face
haha
vilken lirare!
medans alla andra ungar sitter o gnäller att dom inte har nåt att göra så sätter sig den här lirarn o kör 80 mil för lite raj raj i sängen.
fett!

moppe är ju asnice.

skulle ju välja mopeden,fet musik i lurarna, vägkrogsburgare och komma fram till en brud framför en dag på kneget och en kväll på whoa

bless
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
spontansemester är den bästa semestern. han kanske hade fett tråkigt i stan och ville ha lite omväxling, så vad är ett bättre tillfälle? om han sen fick snuska lite så är det väl bara ett plus.
http://www.kommandot.se/wp/
Hangaround

2009-07-13 21:51
bara jag som tycker det är lite läskigt att tjejen ser ut att vara typ 12-13 år?! :S
you killed the part of me that cares.
palla..
Men vafan, kul för tjejen som nu var ganska tvungen att "tycka om honom" i verkligheten?
Här kommer killen som inte alls var som hon trodde, på köpet kommer ett crew som ska ta bilder och skriva story.

Tänk om det hade varit tvärtom, att hon inte alls va så snygg som han trodde.. Suttit på en fakking moppe i 24 timmar och kört 80mil i regn o rusk för en pissbrud :/
>:D

I rz 3vul g33nuz
yazer

ja man kan ju inte klandra honom för att han inte försökte, till skillnad mot vad många här verkar ha gjort i hans ställe. det är garanterat ett minne för livet för hans del, och då är det väl skit samma om tjejen i fråga var vettig eller ej
http://www.kommandot.se/wp/
Haha fyfan va fin artikel! Puppy love!
my name is xelly smelly
Åh! Galet, gulligt, spontant! Fler sådana varelser till världen som tar lite risker och ser möjligheter istället för problem. Starkt gjort!

Och även om nu tjejen inte skulle vara så intresserad egentligen, fatta vilken egoboosting: en kille som åker 80 mil bara för att träffa henne!

En kille körde bil 47 mil + åkte 40 min tåg sammanlagt för att ha en dejt med mig i typ 3 h och sedan direkt dra tillbaka igen hela vägen. Det är det finaste en kille har gjort för mig någonsin.

(Och nej, han var inte ute efter att ligga iom hans tro..)
Delam tange barat
Ja du...
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
Poker_face

Hahaha precis vad jag tänkte. Stackars tjej:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Groupie

2009-07-15 02:47
Vilken toffel!
MUSIC IS MY DRUG, NOT ENTIRELY BUT I MEAN.. HEY!
Så till den rafflande upplösningen, eller hur var det nu?

Så här gick det sen...

• Skulle du göra om resan?

– Nej, inte med moped i alla fall, säger Hedinn Smarason.

Intressepenisen hårdnar!
Kul med uppföljning på gammal tråd men vad e det för jävla tidning, elller läsarkrets också för den delen haha

Här är de mest lästa artiklarna på OP.se förra året

1. Han körde 80 mil på moped för kärleken

2. Fågel störtade i fritös

Mabuhay!