I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Bildtråd) Din katt

Övrigt - Blandat

DJ

2009-07-21 14:28

(Bildtråd) Din katt

Hej jag skulle gärna vilja ha en bildtråd med era katter. Desvärre har jag ingen katt själv men jag vill gärna se.

They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2009-07-21 14:50
Först ut! tut-tut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-21 19:44
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2009-07-21 22:06
Min lilla August som jag snart får hem!

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2009-07-21 22:46
Underbettet

Intressepenisen hårdnar!

2009-07-21 23:22
appropå katter... bara för att vara lite rolig kan jag bjuda på en bild från midsommarfirandet, då jag faktiskt lyckades charma en dam och fick en puss - av familjens katt mimmi...

vi har för övrigt 6 stycken birmas utspridda i familjen/släkten. mimmi, på bilden, har den klassiska svarta ansiktsmasken. härliga katter för övrigt. om än något väl kelsjuka ibland. (knepigt när man är allergiker).

wasteapa:
fett söt katt. grymma ögonbryn. :)

2009-07-22 00:23
Här har vi en bild på våran lilla Pixie!

My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2009-07-22 00:59
Lawl, min roomies katt påminer din till pälsen Fy-Vad-Läbbigt :E

2009-07-22 02:56
Priyan: han tackar, han är sjukt grym.

Inte utan att man älskar kattskrällen när man ser alla goa satar här i tråden!
Intressepenisen hårdnar!

2009-07-22 06:17
Whoa has nice cat's!

Här är mina grabbar, Sotis & Skurre!

Ying & Yang?? :)

2009-07-22 11:47
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2009-07-22 11:56
Ni som kan detta med katter. Är 26 kvm för litet för att skaffa en katt på?
They´re finished/

2009-07-22 13:07
Vi bor på ca 30 kvm och har två katter (för tillfället tre), dock står fönstret öppet dygnet runt så dom kan springa ut och in precis som dom vill! Jag kan nog tycka att 26 kvm är lite litet om det ska vara innekatt..

Bilder kommer på mina snart, måste fixa nya bara! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-07-22 13:46
Lite rånrisk på det emelie? Mest det som oroar mig om man ska skaffa katt.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."

2009-07-22 13:57
Blev lite fel med bilderna hoppas de funkar bättre här..

Julia

Ester
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2009-07-22 14:56
Negative
: ) Ingen risk att någon kommer och rånar oss där vi bor, så det är ingen fara! Vi har grannar och hyresvärder nära så skulle det mot all förmodan klättra in någon genom minifönstret så skulle dom se! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-07-22 15:06
Priyan Åh, birmor är de bästa katterna. Den på din bild ser exakt ut som min förra katt.

Här är mina föräldrars Bengal, Bosse!

"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2009-07-22 15:15
Vår mysiga, korkade, gulliga, jobbiga älskade Karl Cornelis!

2009-07-22 15:19

Nu kanske bilderna funkar?
Annars skiter jag i det. Han är svart/vit och ca 17 veckor gammal.

2009-07-22 15:40

Mjaaau, Ikaros som liten

mjaaau, Nila som liten.
DJ

2009-07-22 15:52
Ikaros gillade jag verkligen
They´re finished/
Moderator

2009-07-22 16:02
Bengaler är ju så jävla fina! Men har för mig att jag har hört något om att de ska vara krångliga på något sätt. Kan det stämma?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-07-22 16:42
KaptenKrok Ja, alltså de kräver ganska mycket mer stimulans än en vanlig katt. De har mer vildkatt i sig och gillar att klättra och att vara högt upp. Min far har byggt ett klätterträd åt Bosse sen har de en annan klättergrej till honom också. De leker mycket med honom och tar ut honom i koppel men det funkar ändå sådär halvdåligt, han har fått nån idé om att det är bättre att kissa i soffan än i lådan - kanske på grund av tristess. Får se om de kan behålla honom...:/
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2009-07-22 17:04
Okej, ska inte låtsas som att jag kan fixa in bilder i inlägg, har aldrig fattat.

Groupie bebis:
http://img188.imageshack.us/img188/5018/n62540657312649791824.jpg

Groupie julis:
http://img34.imageshack.us/img34/9715/n62540657317781394566.jpg
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2009-07-22 17:09
wasteapa:
eller hur... katter smälter man för av någon anledning. :)

märia:
birmas (hur böjer man birma i plural på svenska egentligen? birmas? birmor? birmer? Birmaor? birmaer?) är defintivt väldigt trevliga ja. det är fascinerande hur otroligt olika personlighet de har. det gäller väl iofs alla katter, men iaf, som exempel; vi har två syrror som är totalt olika varann. den ena syrran är väldigt social och lite för snäll (naivt "dum") med tabby/randig mask och fett långhårig päls. systern däremot är liten och korthårigt tabby/randig, sjukt intelligent, gillar gömma saker (hon har skattgömmor haha) och är rätt bestämd av sig. katter alltså. :)

bosse ser fett cool ut. väldigt fin färgteckning.
vad kostar en bengal föresten?

2009-07-22 17:27
Duchess när hon var nyinflyttad

Någon vecka senare

Nutid
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-07-22 17:28
Hmm..blev fel där

Nutid
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-07-22 17:29
Priyan Haha, birmor säger man väl? Tycker jag låter mest rätt i alla fall:) Den första beskrivningen låter lite som min senaste birma-kille. Extremt social och snäll mot alla. Hade en hona innan som var raka motsatsen. Har tyvärr inga bilder på dom då min hårddisk krånglar.

vad kostar en bengal föresten?

Mina föräldrar betalade 8000, tror att priserna ligger där och uppåt så ja, rätt dyr!!

2009-07-22 17:35
märia:
alltid sagt birmas, de flesta brukar förstå. :) fast undrar om det egentligen finns någon fastställt pluraländelse. knappast.

mmhm, det är ju det som är tjusningen, personligheten. vi har en katt som är typ livrädd för allt som har ögon. man får inte titta på henne. då springer hon och gömmer sig. står man vid dörren och ska släppa in/ut henne måste man blinda eller se bort, annars vågar hon inte ens gå förbi(!). antar att något traumatiskt måste skett henne när hon var en liten parvel.... :(

man borde kanske ta lite pics, ja. jag är kass på att ta bilder. det gäller allt.

8k låter rätt rimligt. 6k går våra birmas/birmor på i alla fall.

2009-07-22 17:41

LoRia's Groupie..

Hoppas det funkar nu då.

2009-07-22 17:56
Tack o puss Empan!!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2009-07-22 18:08

Han kan både vara nöjd och lite mindre nöjd som ni ser=) Han heter Prinsen, för han är min "lilla" prins på 7,5 kg!

2009-07-22 18:46
Efter jag haft katten kompis några dar blev han genast bästavän med min hund jack.

och detta kort är taget igår när han sov hehe
Sleep is the cousin of death

2009-07-22 18:47

nudå?
Sleep is the cousin of death

2009-07-22 18:47
99problems

Haha, den är nästan lika fet som min katt, min väger 7kg. Den bara äter och äter och får den ingen mat så attackerar den ens ben :(.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-07-22 19:05
Här är min kära kisse iaf.

Sneaky Tequila.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-07-22 19:19
Mookie P21

Dina katter var grymmast. :D
be the change

2009-07-22 19:45
magnetism

dom ska ju vara lite kramgoa, inte bara skinn och ben!!

2009-07-22 20:05

simba =)

2009-07-22 20:12
99problems

Precis, som dessa förlåt men... äckliga sphynx eller vad de heter, de har lite hår och är skitsmala, de är inte roliga. Jag är rädd för dom då en sån rev sönder hela min hand en gång.. :(

2009-07-22 20:13
Lisa, the love of my life!

2009-07-22 21:46
Sälen/Elaine

och här gosas det med syrran Strage
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Lyricist

2009-07-22 22:31
Här är min killercat

2009-07-22 22:32
JackVegas- thanx man!

Många skönheter här i tråden. =)

2009-07-22 22:40
btw, farsan döpte Sotis på fyllan, funderat på o döpa om honom till Adebisi elr nått. Fan va flummigt d hade varit, =D känns ändå mer rätt än Sotis på nått sätt.. hum.

2009-07-23 00:13
Priyan Hehe ja men vissa djur gillar ju inte ögonkontakt, de ser det som provocerande av någon anledning.

6000 alltså, har ni dom för att ställa ut då eller? Minns att vi betalade ca 3000 för våra för de hade "defekter" (typ lite för mycket vitt på en tass) som gjorde att de inte kunde ställas ut.

2009-07-23 00:24
märia:
mmhm, fast hon är aningen speciell just denna lilla fröken.

nah, men de är rätt rena ja, ärligt talat, jag har inte så överdrivet stor koll på det där, jag är inte den som pysslar med katterna huvudsakligen (farsans särbo är det som håller på med dem). jag nöjer mig med att ta hand om och gosa med dem. :)

för övrigt... är det bara jag som hade en bild på en själv + katt? :/

2009-07-23 13:25
Jag har en jävligt het pic på mig och tigern där uppe

2009-07-23 15:52
Ni som kan detta med katter. Är 26 kvm för litet för att skaffa en katt på?

Ja, egentligen. Ska man tvunget ha katten inomhus kan det vara bra med utrymme att springa, hoppa och göra andra kattgrejer på.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2009-07-23 17:40
Våran bebis Katt(heter egentligen våfflan, men de namnet gillade varken hon eller vi)Hon ser ond o lite konstig ut på bilden, vilket hon inte är, men hade bara den bilden på den här datorn, så den får duga.

Massa fina katter i tråder f.ö måste jag säga:)

2009-07-23 20:54
Våran lilla Lisa=)

Dock är hon 15 veckor nu så lite har hon växt, hon har världens skönaste personlighet hehe.

I got more kicks than Jackie Chan.