(Bildtråd) Din katt

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Groupie

2010-07-18 00:58
BountyBoo :) hon är jättemysig, men har lite konstigheter för sig ;) men det får man väl tåla..
The purpose of life is a life of purpose

Astro F, nu 12 veckor gammal, sitter gladeligen på min axel när jag ska borsta tänder eller plocka ur linser. :)
whoa.nu - siten där snillen spekulerar...
humankind: a big russian roulette, no bullets, instead h.i.v.
"behind every beautiful thing, there's been some kind of pain"
Astro F är garanterat en av de bästa fiskekatterna vi har i Sverige. Här har vi vår första fångst, från idag. Vi returnerade förstås fisken eftersom Astro F tyckte den var för stor för oss att tillaga till middag.

whoa.nu - siten där snillen spekulerar...
humankind: a big russian roulette, no bullets, instead h.i.v.
"behind every beautiful thing, there's been some kind of pain"
Haha sista bilden var ju skitbra Priyan!
Look with your own eyes - See with your own mind
*sniff sniff*, No, it wasn't him.....
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Skivsamlare

2010-07-22 10:45
Får dessa små kissungar inom 1 vecka.. Wohoo...

Ossian & Magic.
Skivsamlare

2010-07-22 11:02
Har postat bild på han tidigare.. Men det kan la inte skada om ni får se han igen. Min fina lilla Danilo.

hur lägger man upp bilder här då?

Peggy, ladda upp din bild på tinypic.com > kopiera in den bifogade länken tillhörande bilden här på whoa > markera länken och klicka på "bild" ovanför kommentatorsfältet.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Pri: Vilken fin rackare!
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
Producent

2010-07-22 20:50

Kiara, honkatt på ca 4 år

Simba - hankatt på ca 2 år

Kiara och Simba :)
www.11-D.net
Priyan, fiskbilden var ju jättebra! om nom nom nom..

9 veckor!

Jag skyller allt på Emma!
Mycket sötare nu Boo! Ser inte lika alien ut längre :D

Gammelkisen!

Imba o ja trötta i sängen

Phail, en livs levande LOLcat
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio, din imba och min khatten skulle få fina ungar. eller är imba ett tjejnamn? för då blir det inga!
Det är en hon och hon är lesbisk
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
nä då blir det inget. min katt gillar killar. synd!
hittar inte din katt, vilken sida är den på?
Nu såg jag.. megafin! Det hade blivit söta kattbarn

Ye olde kitty!
Flickvännens katter

Nico, Resting menace

Nico som "jesus barn", och blackie in the back

kommer få ny katt imorrn :D:D

då gällar blir're bilder!!

//Yde - bäjldär
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Skivsamlare

2011-05-23 14:45
Nu har dom vuxit till sig :) ett år sedan de föddes.

Skivsamlare

2011-05-23 14:49

Sitting on the couch K I S S I N G :)
Fan, min bruds 2-åriga katt dog i vintras av någon mystisk anledning och min katt sprang bort för ett par veckor sen och nu kommer den här tråden upp igen :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka
Men shit, vad söt din katt är när du pussar(?) den på pannan (andra bilden i ditt näst senaste inlägg). Helt genombedårande!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Syrran plocka upp en katt som har en cool historia.
Hon var på väg hem från jobbet när hon plötsligt ser något svart på vägen, en lastbil hinner dra över den innan hon ser att det är "the black panther" så hon kör också över den för att sedan grina. Ställer bilen på kanten och letar efter katten, men hittar inte den :(
Jaha så den dog, trodde hon. Efter några minuter bilkörande så märker hon att radion piper till och från, men lägger ingen business på det förens hon e hemma och fått död på motorn. Då hör hon det gulliga ljudet igen, nyfiken som fan ser hon efter under instrumentbrädan, men hittar ingenting. Nästa jobbdag glider hon runt och tjänar sin pengar, tillsammans med dom pipiga ljuden.
I ren förbannelse åker hon till Lerum för att lösa mysteriet. I Lerum väntar en galen arbetskamrat som e redo att vända inredning upp och ner i iver. Resultat av den händelse var att dom hitta en katt som fick plats i handen, den hade legat bakom radion och agerat dj för att få ett hem. Blödig som min syster är och utav grov ågren över att ha plöjt över katt stackarn så behåller hon den. Väll hemma blev den torterad när den camouflera sig i ryamattan, tog ett tag innan man lärde sig att titta ner i mattan för att slå sig ner i soffan.

Lilleman

För jävligt att folk ska dumpa kattungar i skogen för att dö, denna hade tur.
I stay so hungry that if 50 Cent came to rob me
he'd be part of my charity
Moderator

2011-05-23 23:04
Hur kom katten in bakom radion?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Vet inte hur den kom i bilen, frågade aldrig var så inne i historien. Om du tittar bakom radio på äldre bilar så finns det gott om space. Sen hade den väll fördelen av att vara så liten.
I stay so hungry that if 50 Cent came to rob me
he'd be part of my charity