Hur full har du varit?

Övrigt - Blandat

Hur full har du varit?

Vi är två Svenskar som pluggar i California, dem super inte som Svenskar här så i går beslutade vi oss för att ta saken i egna händer.
Vi köpte sig lite Vodka och lite läsk och började dricka lite, stack till en fest vid 23.00 tiden och sen var vi där ett tag, kom hem och fortsatte supa.
DÄR tar minnet slut, vi vaknade och kollade runt lite i lägenheten, det luktade kräk i vardagsrummet, det stog diskmedel på bordet brevid två glas (oh, ooh), ett McDonalds sugrör i toan, tydligen hade vi gjort en massa sjuka saker och polisen hade stannat oss när vi var ute och gick, massa saker vi inte har någon aning om.

Vi började ju genast tänka på allt som KUNDE ha hänt, ingen av oss två kommer ihåg NÅGOT!
Vi söp med två andra Amerikanare och dem kommer ihåg vissa saker...

Hur fulla har ni varit?
Vad är det sjukaste ni har varit med om som ni har fått reda på dagen efter?

Den här tråden ska fyllas av bara rolig fylle-historier.

Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A
Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew!
www.legalize-art.cjb.net
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Promotor

2009-08-10 05:56
jag blev anmäld av en busschaufför och vakna i fyllecell.. min kompis låg i cellen brevid.. för misshandel på polisen som tog mig.. -.-

Har varit så fulla att historieberättandet landade 2 stycken biljetter till hmm NAS spelning tror jag att det var.
Det finns redan en tråd som denna, där TS faktiskt konstaterade att det säkert redan fanns ännu en tråd innan den han skapade.

OnTopic
Jag har varit karatefull.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag har varit död en stund i ambulans, då är man väl rätt packad..Mådde verkligen inge vidare dan efter och att sitta och försöka pussla ihop fullständiga meningar med nån psykologtant på sös var rätt jobbigt..Jag ville bara festa,thats all..

Men hur dricker amerikaner annorlunda..

Jättefull, en gång kräktes jag faktiskt.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Somnat på en parkbänk är väl det värsta jag varit med om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om ingen annan här har varit död i mer än en stund så kan vi ju kora K-dregg till vinnare.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag har blivit påkörd av en taxi när jag skulle gå över gatan, sen vart jag påkörd av en polis när jag skulle in på ett ställe. Fick sitta hela natten i fyllecell och blåste 1.8 promille morgonen därpå...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Tappat minne har ju hänt nån gång
Redaktionen

2009-08-10 11:14
jag red på en ko.. det va en dröm som gick i uppfyllelse..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
Moderator

2009-08-10 13:03
Naaaw kossa vill jag också rida på , måste göra innan sommarn är slut!
time isn't wasted when you're getting wasted .
När jag var 16 lurade min syster med mig på krogen , hon hade hyrt stället och fick således gratis sprit hela kvällen , slutade med att jag vaknade upp på maria ungdom där dom hade konstaterat att jag intogs med 2,2 promille i blodet , ingen vidare backsmälla på detta och pappa var lagom glad då syrran hade lovat att se till att jag kom hem men sket fullständigt i det och drog hem med någon snubbe till lidingö istället...
Niceness!
Redaktionen

2009-08-10 14:07
ramuz
gör't.. det är bra mycket bättre än man nånsin kunnat föreställa sig.. du kommer inte ångra dig.. en upplevelse för livet..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
din historia påminner om dude where's my car förutom att du och din polare är dom bögiga norskarna:D
BIT POP is taking over klockan 8
full nog för att bli portad från Kings Head, den du !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Full nog för att inte vilja berätta om det... :P
Moderator

2009-08-10 14:42
Gaaaah , har fått nytt mål med sommarn nu ju , rida kossa så in i helvete!

Jaja, mitt värsta är väl när min kompis skulle ha fest så var jag där hela dagen och hjälpte honom. Så prata vi om folk som spyr och lite sånt under tiden, så sa jag att jag aldrig spytt på fyllan så han kunde ta det lugnt med mig iallafall. Tro faen att jag blir fullast av alla och spyr en hel jävla hink och får en blackout på 3 timmar.. Vaknar i källaren med hinken i ansiktet, dock är jag helt nykter (tror jag?) på nått sätt och mår perfekt efter min lilla sömn, hittar alla andra däckade runtom i huset och grinar över att festen är slut och att jag missat oboydrinkarna.
i vintras drack jag mig apa, minns att jag åkte tbanan till typ karlaplan eller gärdet, därifrån gick jag till stureplan och någonstans på vägen har jag ramlat för jag fick ett gigantiskt blåmärke på låret. kommer bara ihåg fragment av kvällen, det är ett rent under att jag inte dog.
för full!

Första fyllan. Halsade i mig en jävla massa öl, och fick sedan för mig att jag skulle gå på promenad. Men mina ben vek sig och jag slog huvudet rakt ner i marken och spräckte ögonbrynet. Men full som jag va kände jag ingenting, så gick in på festen igen helt ovetandes om att jag hade blodig tröja och ett blodsprutande ögonbryn. Givetvis trodde alla att jag hade blivit nedslagen så det blev ett jävla liv. Men grannarna tog hand om mig och bad mig sätta mig ner på toaletten som var bakom mig, medans dom hämtade plåster, men missade toan helt och hamlade 3-4 meter åt sidan i duschen. Sen gick jag tillbaka till festen och sa till den tjockaste och fulaste tjejen på hela skolan att hon va den snyggaste tjejen jag någongsin sett. Vaknade 8 dagen efter och kunde inte resa mig upp för allt snurrade så jävligt.
Nånting gick sönder i skallen på mig den kvällen, för har en liten benbit som sticker ut på samma ställe nu flera år efter. Men rätt coolt att ha som en liten souvenir från den kvällen :)

jag va i polen iförrgår och vaknade upp igår med skrapsår i hela ansiktet.. det visade sig att jag hade hoppat studsmatta och försökt göra massa volter men landat på armbågar och ansiktet flera gånger.,.. känner mig inte så snygg idag..
Gjorde en liten smårolig grej i lördags..Vi snackade med en kille som kunde fixa jobb till min bror som vart arbetslös ett bra tag...Brukar alltid spara saker jag skall komma ihåg i utkastet på mobilen...Där är ett meddelande där de står "hasse" Och inget nytt nummer i telefonen hehe inte riktigt så jag minns att jag gjorde.
en gång hittade jag två av mina killkompisar i en bil hånglandes.. dom förklarade efteråt att dom smygit iväg för att ingen skulle få veta det.. FYI everybody knows
festade vid stranden en kväll med kompisar. vaknade däremot 3 mil därifrån. vet ej hur!
vaknade på en åker fullt med havre eller nåt skit i huvudhöjd så långt ögat kunde nå. var bara välja ett håll och börja traska, hittade tillslut vägen hem till en kompis, 5 kilometer därifrån. knackade på där halv 6 sex på morgonen. utan skor, trasig t-shirt, ingen plånbok/mobil/nycklar kvar. och utslag över hela armarna på grund av åkerhelvetet. var underbart att gå till jobbet den dagen!
phow phow.
3 promille har jag varit uppe i, har lite sköna ärr här och där från stunder där motoriken försvunnit i sådana situationer! ;)
chase the clouds away
va så full en gång att jag vaknade upp hos en för mig helt främmande man, jag låg i enbart kalsonger i hans säng. han låg bredvid mig. tog min kläder och gick väldigt snabbt. när jag kom hem stod jag i duschen ett jävligt bra tag.
Käft då.
Har aldrig varit full än, men jag är ju ändå relativt ung så det kommer väl.
På G som i Göteborg men ändå inte.
däckat utanför hagakyrkan i gbg utan att bli rånad, låg väl avdäckad nån timme haha..

och för många årsedan så skulle jag köra moppe full.. men tror jag somnade på moppen för när jag vaknade låg jag i ett dike med moppen över mig.. haha fifan

ja öl e gott
be the change
ja öl e gott

tro fan det !
jag har lyckats ramla i varena liten buske en gågn när jag var påväg hem, iaf vad jag tror för att mina kläder var pissblöta och det hae inte regnat när jag gick hem.. Sen har jag ärr på armarna för att jag haft svårt att stå på bena :D

Har kastat ut pengar o skit på dansgolv bara sådär har jag hört, förlorade kanske 1000 spänn på det.. Har bråkat precis utanför polisen haha med nån som jag inte kände och det var helt onödigt.. Men jag lugnade mig tillslut.. Ehm har gjort massa skit
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
sen spelat bort massa pengar har man ju gjort också, men det är ju en del av livet
be the change
däckat i en skog å vakna på sjukhuset då dom berätta att jag hade dött ifall dom hade hittat mig ca 20 minuter senare, detta var mitt i vintern också så det var nog rätt kallt ute
Jag var så full att det fick mig att sluta dricka mig full.

erorone, fan portad från kings head e la inte så svårt ändå .. har blitt portad både på henriksberg o flame (ja,flame!)
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag festade i västerås på kvällen och vaknade nästa dag utan en enda minnesbild... i tallin. det va en ganska panikartad känsla när jag insåg att jag va i ett annat land utan att minnas en sek från kvällen innan.
..
mickmästarn

det vet jag bara en gubbe som blivit utöver dig å han minns inte varför !! bra jobbat!!
haha, tack tack.
jo jag vet en kille till som vart portad från flame..han ställde sig o pissa i entrén. fick dock komma tillbaka efter 2 månader, jag va fortfarande portad senast jag kolla...då hade de gått cirka 2 år sen händelsen. dom hatar mig, ja. men dock e jag den enda jag vet som lyckats med kombinationen portad från henkan o flame, samtidigt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
vad hände då mick? :D
be the change
Rappare

2009-08-10 21:22
Jag började gråta över att min motståndare i en whoa-battle fick en röst
Jag kräks och mår dåligt innan jag blir "för full".
Men jag har dansat så rigoröst att jag tappat innehållet i min väska 2 ggr, och fått tillbaka det igen kan tilläggas, samma kväll smiskade jag en okänd man på rumpan och de slutade med att jag spydde i papperskorg på Gullmarsplan, och över räcket på Globens t-bane station.
Men jag mådde skamligt bra dagen efter.

Och i vintras sprut-vomerade jag längst ut ,bakom kistan med sand, på Gullmarsplan (ständigt denna Gullmarsplan), och somnade halvägs in i badrummet.

Årets midsommar spenderade jag natten på badrumsgolvet, ett underskattat ställe att sova på.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Där brukar jag vakna bland..Då vet jag att jag förmodligen har druckit lite mycket/eventuellt betett mig lite illa åt och att genomgången av mobilsamtalen och sms kommer bli rätt obehaglig..

Jag föredrar att sova med duschen på,Du?

samma kväll smiskade jag en okänd man på rumpan och de slutade med att jag spydde i papperskorg på Gullmarsplan

jävlar!
Jag och en polare bestämde oss för att ta ett par groggar kl.23.00 på kvällen hemma hos hans morsa och farsa. Ett par personer var med oss til kl 01.00 sen for dom hem, det minns inte vi.
Tydligen hade vi delat på 1,8 liter sprit..

Vi hade legat och kramats ute på gräsmattan. Hade "lagat mat" som bestod av juice, bröd, mjölk, oboy och ägg med skal som blandades av mig i en bunke medan han satt i sin mors knä och grinade. Hon hade fått oss i säng och vi hade tagit av oss kläderna och lagt oss.

Jag vaknade i en trasig soffa med kläderna på. Låg på en playstation handkontroll som ingen vet var den kom ifrån. Vi hade skjutit hål i tv'n med en luftpistol och fler och fler saker kommer fram varje gång jag träffar hans mor :)

That's my story...
www.myspace.com/danielbylund

Vi var ett gäng killar som festade i en lägenhet i ett hus med mestadels studentlägenheter. Vi drack lite och några började tjafsa med några killar på en balkong några lägenheter bort. Inget mer med det, vi fortsatte festa och hade det trevligt.

Senare när folk börjar bli kraftigt berusade så försvinner en i vårat gäng spårlöst. Alla går ihop med tanken att dom jävlarna på balkongen bortanför har dragit in han i deras lägenhet då han rökte. Alla börjar tagga varandra och göra sig redo för att fri ta honom. Då alla börjar göra sig redo för att storma in i deras lägenhet kommer han och några dom bråkade med innan ut, skrattandes med öl i hand. Han hade snackat med dom och dom var tydligen jätte trevliga. Vi festade med dom kvällen ut.

Man kanske inte blev fullast i Svergie men det stog ju "Den här tråden ska fyllas av bara rolig fylle-historier", så den fick passa in här.

* Jag har varit full nog att vinglat fram till en snutbil, suttit mig i baksätet och sagt: "Nu kör vi antingen till fyllecellen eller hem till mig" (Det blev fyllecellen)

* Jag har varit full nog att jag har gått in i köket på en restaurang / bar, burit ut en back med öl och delat ut till alla som satt nära. Sen gick jag och mitt entourage tillbaka in i köket och hade vattenkrig, när kocken kom tillbaka så står min polare och sprutar med en vattenslang rakt ut i restaurangen. Sen sprang vi.

Sen har jag varit full nog att inte komma ihåg allt dumt jag har gjort.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Moderator

2009-08-11 01:41
Haha Djureri har lagt dom två roligaste historierna än sålänge!
Har för många, och det börjar bli en smet av allihop!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

hm har varit så full att jag kissa på mig en gång ..och då var jag inte ens däckad.
Survival of the fitest only the strong survive.
kom hem från en rejäl fylla med min flickvän. vi la oss i sängen (jag hade alla kläder på inklusive jackan) dagen efter när jag vaknar har jag pissat ner hela sängen, tjejen hade lagt sig i en annan säng för de va för trångt mitt i natten.. tur för henne..

sen kom jag i ett bråk med en 2 meters neger som tog en tugga av min tinning..

däckade på en gata och hade trottoarkanten som "kudde"

raggat på snutbrudar har väl hänt några ggr också

man har ju även gjort en jävla massa saker som man kände att de va lika bra att förtränga..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!