|
|
|
|
|
Det pinsammaste ni gjort under sex?
Vad är det absolut pinsammaste ni gjort under sex? Har inte gjort något pinsamt direkt så kan inte berätta något. Kul att veta vad som hänt er under samlag som ni ångrar.
Kan vara allt från att råkat lägga en fis till att ha somnat mitt i, berätta lite ni gott folk, va inte blyga ;)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
somnat och fisar är väl nåt som alla fixat, fyllesex leder ju alltid till pinsamheter.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
|
|
|
sagt fel namn, tror dock inte hon hörde, jag slöddrade nog mest :D
typ, eller?
|
|
|
börjat asgarva, upptäckte mitt i att e-type dunkade på ztv i bakgrunden.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
|
|
|
Fan vad knepigt det är när folk man känner skriver i sånna här trådar. Man kan ju inte låta bli att visualisera det...
Jag bad en otroligt fin dam hoppa av mig med motiveringen "Du måste jobba imorn." Det var pinsamt dagen efter.
|
|
|
de är väl klassikern som händer för ofta nu förtiden, in ut sprut
|
Moderator
2009-08-16 23:50
|
987 hahahahahahahahaha du gjorde min kväll värd. JAG DÖR AHAHAHAHAHAAHAH
Vardagshjältar som gått för långt.
|
|
|
hehehehe once upon a time skulle jag efter ett långt och bra sex försöka krydda till det ytterliggare med att lägga mig över henne och 69a henne...
efterbliven och porrskadad som jag var i min ungdom (det finns spår kvar, ja) så fattade jag inte hur äcklad hon blev när jag lägger min håriga underkropp över hennes ansikte och förväntar mig att hon ska tycka att det är typ sexigt och upphetsande...
hon knuffar undan mig och säger "fan va äcklig du är" och går in och duschar, klär på sig och sticker
ja, jag skämdes och i fortsättningen fick 69an klara sig på det omvända, naturliga hållet =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
på fyllan har man väl varit lite för porrig, kommer inte ihåg exakt vad jag gjorde, bara att jag helt enkelt tog i lite för mkt i alla avseenden och trodde jag var med i en porrfilm. det är pinsamt mest för att jag inte har något minne av det, men samtidigt inte fullt så jobbigt som det skulle kunna vara om jag faktiskt kom ihåg exakt vad jag gjorde.
|
|
|
va är det för roligt med den förklaringen??? du får ju precisera din historia annars är det väl ingen mening ? =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
aina: vem riktar du dig till?
|
|
|
hahaha ainas va ju klockren :p
|
Moderator
2009-08-17 00:50
|
Ainas fick mig att skratta på riktigt, fyfaen vad roligt!
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
medoria Dig?
|
|
|
aina:när man är så full att man inte riktigt vet vad man håller på med, typ har lite svårt att bedöma avstånd och sånt och helt enkelt famlar väldigt mkt i mörkret, och försöker kompensera det genom att göra saker man tror är sexiga, men som i kombo med fyllan bara blir pinsamma och jävligt skrattretande. och sen när man misslyckas med allt man företar sig så är man helt obrydd och försöker kompensera genom att gå vidare och göra ngt annat man företäller sig är jättsexigt. ett misslyckat fumligt munjobb blir ett misslyckat fumligt knull i doggystyle. och så fortsätter det för att bägge är så jävla fulla att ingen har vett att sluta när man väl satt i gång.
|
|
|
sa at en herre att han ar acklig for att han ej ar omskuren. plus att jag skadade honom valdigt mkt, speciellt langs halsen och nacken sa att han fick massor av arr. det var inte uppskattat och jag blev valdigt skamsen dar men det blev bra tillsist anda.
|
|
|
Finns väl inget som är pinsamt me sex om man känner varandra bra.. Råkar nån prutta lr liknande så skrattar man väl bara åt de, inge mer med de..
my name is xelly smelly
|
|
|
back in the days när jag hade tandställning så råkade jag fastna i en bruds hår, fråga mig inte hur.
|
|
|
back in the days när jag hade tandställning så råkade jag fastna i en bruds hår, fråga mig inte hur. Fitthår?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
candide Nej, håret på ryggen såklart.
Fan första gången ajg skulle sätta min förra flickvän på plats så var det väl jag som var dominant. Vi började vid 03 och bodde fortfarande hemma vid den tiden. Jag höll på fram till 6.30 när mina föräldrar vakna och fick avsluta, utan att komma, men jag var så jävla kåt ändå så de gjorde ont i kuken och de la ju aldrig sig. Sen kan jag tänka mig att det inte har luktat gått i rummet. Den gången var det jag som var den dominanta och gjorde alla ställningar och så som jag ville. Det hela som är pinsamt är några dagar senare var det dags igen och över på 2 minuter. Jag förstår inte hur min kuk tänker. Ibland kan jag köra flera flera timmar och ibland hinner man inte mer än in
Hade fina skavsår på kuken efter den berättelsen . Fick ta en veckas paus :(
(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-08-17 09:49:05)
Såg att det var fel tider så jag ändra
|
|
|
Kom att tänka på en gång när vi varit igång ett tag och jag tick kram i ljumskarna fan va ont det gjorde och bruden var som en jävla maskin "är något fel, är något fel, är något fel..."
|
|
|
Vi började vid 03 och bodde fortfarande hemma vid den tiden. Jag höll på fram till 6.30 Fan vad värdelöst att knulla i tre och en halv timme. Jävla kamasutra-överdos. (Inlägget ändrat av mellanöl 2009-08-17 09:48:12) ändrare tiderna från mitt förra inlägg
Boyz n the wood
|
|
|
Haha jo, det kan man lugnt säga. Men samtidigt var det jävligt nice för vi tog små pauser emellanåt. Var inte hardcore under den tiden. Sen skulle det stå 06.30 så ändrar det
|
|
|
hehe fattar inte heller hur man pallar, får man inte bruden o komma på 20-30min känns det som att man kan lägga ner, fast heeeeeey....big up för din fysik dude!
|
|
|
Om det bara ar ett alkis one night stand sa ar det val inte mkt mer an in ut och sprut, men om det finns nagon som helst personkemi sa ar ju sjalva sexet soft ju. Att halla pa ett bra tag och bli riktigt svettiga och sedan flytta in det i dushen...Sjalva kommandet ar ju trevligt men langt ifran hela grejen
-=Lek med livet så leker livet=-
|
|
|
aja vi är väl olika där om jag är så full eller helt enkelt redan knullat 2-3 ggr på en dag o märker att det kommer vara en fysisk ansträgning som ett maratonlopp så skiter jag i det eller knullar tills hon e nöjd...ser egentligen ingen mening om jag inte ska komma hehe
|
|
|
Xelly P24Finns väl inget som är pinsamt me sex om man känner varandra bra.. Råkar nån prutta lr liknande så skrattar man väl bara åt de, inge mer med de.. du har aldrig råkat bajsa på din sexpartner, det hör ju jag det.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
medoria okej, visst men tycker det fattas lite konkreta exempel för att det ska bli roligt i mina öron =)
misery? råkat? vad är det som är pinsamt med det? det är väl bara äckligt? tack för att du sabbade stämningen i tråden
|
|
|
aina_spanar
ja råkat, jag tror nog de flesta skulle tycka det var rätt pinsamt.
|
|
|
Sagt fel namn..Två gånger.. Sen är fan allt fylle sex pinsamt.. Har nåt vagt minne av att jag flåsat runt som Rolf Lassgård med vinballe tills jag ramlade ur sängen och sommnade på golvet.. Undviker sprit i samband med sex nu mera.. Nu är det rätt kost, tränings läger och formtoppning som gäller..
Sen är det bara jag som tycker att fulla tjejjer som porrar sig för mycket är lite avtändande..?
|
|
|
Inte så jävla mycket pinsamt, men irriterande var när man hade jävligt bra sex, kortfattat och bra, Doggy style + utlösning + sendrag i vaden = stön som aldrig förr.
^ Smart sagt.
|
|
|
Poker_face äh brudar gillar ändå bara när man låter lite när man kommer. gärna ska man ju överdriva lite som i porrfilmer
|
|
|
kdregg: nej, annars skulle jag ju inte tycka att det jag gjorde var pinsamt.
|
|
|
danet P25 Ja men vafan, det där lät som en torterad åsna eller nåt, allt annat än sexigt.
^ Smart sagt.
|
|
|
hahaha vilken klockren tråd.. kommer med mitt bidrag lite senare..
|
|
|
misery_chick hahaha eeeeew, har du de? :O
my name is xelly smelly
|
|
|
Xelly P24
jag kan ju rent hypotetiskt säga att om man hypotetiskt satt gränsle över killen med ryggen mot honom och var sådär skönt sexig och avslappnad och hypotetiskt råkade skita honom på magen så skulle det nog vara rätt pinsamt...hypotetiskt alltså.
|
|
|
misery nu dödade du tråden fyfan
|
|
|
easyskanking P22
men hur då! var inte det här det exakta syftet med tråden?
...eller det kanske bara är okej med "jag hade missat att raka benen OMGOMGOMG han märkte det inte men det var PINSAMT!" - historier?
|
|
|
Misery_chick Hahaha det skulle nog varit jävligt pinsamt för tjejen och jävligt äckligt för killen :P Men enda sättet de skulle kunna hända, vore ju om hon var magsjuk eller liknande..
my name is xelly smelly
|
|
|
Xelly P24
man skulle ju kunna tro det, men om man är lite hypotetiskt bajsnödig när sexandet inleds, och sexigt håller sig som en duktig hypotetisk flicka, och hostar och pruttar samtidigt, så kan hypotetiska olyckor hypotetiskt ske.
...hypotetiskt alltså.
|
|
|
aniii <3 Misery_chicks hypotetiska historia.
|
|
|
Misery_chick
Hahaha men gud. Det hade vart grymt pinsamt. Men det finns ju dom som gillar bajssex också.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
|
|
|
Lacroix F20
mjo, men jag har aldrig legat med någon som gillat bajssex, och jag gillar verkligen inte bajssex.
...inte för att det är relevant för den hypotetiska historien... ^_^
|
Producent
2009-08-17 19:42
|
|
|
|
Misery_chick HAHHAHAHAHA shit, jobbigt...
men fan nu måste du ju berätta....reaktioner etc..kör om från början!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
|
|
|
Misery_chick
Haha inte jag heller. Vore dock hemskt om man fick med sig någon hem som gillade sånt:| Rent hypotetiskt alltså. haha
todilo
Tror dock inte att hon gjort det själv. Var nog med att det SKULLE vara pinsamt OM man råkade göra det.:P
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
|
|
|
aha oj nu läste jag bara första...trodde det stod, det har ju jag det...
fan nu vart det inte lika kul
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
|
|
|
hahaha, alskar fan misery_chick och hennes hypotetiska berattelse. (som damen mkt garna kan fa fortsatta på.)
|
|
|
ja, det är ju lika pinsamt som att spy under en avsugning.
|
|
|
todilo
ptja, vet inte vad mer det finns att säga, det blev rätt tyst ett par väldigt, väldigt långa hypotetiska sekunder, först när ingen riktigt fattade/klarade att ta in vad som just hänt, och ett par ännu längre när vi kopplade. Hade jag haft en kamera och inte varit så chockad hade jag kunnat sälja bilden av hans hypotetiska ansiktsuttryck för stora hypotetiska pengar, och sen tog vi en lång hypotetisk dusch istället, jag är inte så knusslig, men jag vill inte avsluta ett samlag med en kille som har en bajs på bröstkorgen/magen, och hur mycket en kille än vill knulla så tror jag de flesta hade kutat till duschen i den situationen ^_^
...hypotetiskt alltså ;P
medoria F27
jag har aldrig spytt under en avsugning, däremot har jag fått upp sarre i näsan och blåst ut det genom näsborrarna.
|