I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med Partnern.

Övrigt - Blandat

   

2009-09-06 21:28

Problem med Partnern.

Jag har ett problem med min flickvän.

Hon håller på med en sak som jag inte tycker om. Det är en helt onödig sak och det finns inget att tjäna på det eller är nått bra för nån. Det har t.o.m gjort skada på vissa människor. Det vet hon om. Jag har sagt till henne vad jag tycker och tänker om det. Så hon vet att jag inte vill att hon ska göra det. För ett par veckor sedan så sa jag att jag inte vill att hon ska göra det och att det är det som kommer bli slutet på vårat förhållande. Hon gick med på att hon inte skulle göra det och jag tänke: fan vad bra. För ett par dagar sen så fick jag reda på att hon gjort det ändå, bakom min rygg, flera gånger och ljugit för mig rakt upp i ansiktet. Hur jag fick reda på det va att jag kollade hennes telefon. Okej, jag vet att det är en liten oskriven lag, men jag kände att det va nått som var fel och därför kände jag mig tvungen att kollade. Jag konfronterade henne och frågade varför? Jag sa att jag hade fått reda på det genom att ha kollat hennes telefon och sen så blev allt, helt plötsligt, mitt fel. Jag gjorde inte slut med henne för att hon fortsatte. Tänkte att jag kanske kan ge henne en andra chans eller nåt. Jag sa istället att hon ska sluta med det så fort hon kan och att hon snart kommer att få välja mellen det eller mig. Men det tär på mig att veta att hon håller på med det. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Det jag tänker är om jag ska göra slut och verkligen visa att det är fel det hon gör och att jag inte accepterar det. Eller om jag ska ge henne den tid hon behöver för att sluta.

Det känns ju som att hur jag än gör så är det jag som kommer att ta skada av det. Jag älskar henne så mycket och vill ju inte förlora henne. Men om jag låter henne fortsätta så blir ju jag sårad av det. Jag har ju kommit till ett dilemma som jag inte vet hur jag ska ta mig ur.

Därför tänkte jag om ni har suttit i samma sits och har en bra lösning på det hela. Eller om ni har några andra ideer.

Bara seriösa svar


Tack på förhand

Kuken Hammarby!