I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kinesiska tecken

Övrigt - Blandat

2009-09-11 23:48

Kinesiska tecken

Shue.

Ska gadda mig på underarmen men hittar inte det sista tecknet i min samling
Drog frihet i kinesiskt tecken

Det ska allså vara:
Respekt
Lojalitet
Vänskap
o
Drogfrihet

Om ni vet någon bra sida eller sådant. Skriv gjärna en liten komentar

Peace Saphiren

Livet går vidare, Ta dagen som den kommer....

2009-09-11 23:51
kikat på google något? Där hittade jag iallafall
be the change

2009-09-12 03:10
haha det finns inget värre än att gadda kinesiska tecken, om man inte e kines.
Det är iaf bra att du verkligen kollar upp vad du gaddar, har en polare som va sXe när de var vanligt förr i tiden, han gaddade ett kinesiskt tecken som han trode stod för just drogfri till en kines sa till han
ooh cabbagethats good, healthy
han undrade vad fan han snackade om så kinesen pekade på gadden, hahaha.

Han var 14 när han gjorde den så de har gått 14 år sen han gaddade den nu och ingen tycker de e roligare än han. Så vid en andra tanke tycker jag att du ska ta ett random tecken som brainstorm sa. Det kan ju bli hur kul som helst när du en dag får reda på att du gått med typ "vårrulle" på kroppen hela livet
 ----------------------------------------------------------------------------

2009-09-12 03:12
det ska givetvis stå. cabbage thats good
 ----------------------------------------------------------------------------

2009-09-12 09:26
kolla inte upp på nätet i alla fall. sök upp någon som kan språket. det finns typ 70 000 tecken i kinesiska så risken för att det blir fel på sådana specifika ord är extremt stor om man letar google m.m.
om du bor i en stor student stad så kan du söka upp en kinesisk institution eller liknande

kinesiska tecken är ju som ovan nämnt inte speciellt orginellt idag, men det är ju ännu töntigare att gadda sig efter trenderna. lika töntigt det är att ha tribals i svanken idag lär ju det bli med svalor på foten, vissa oldscool grejer mm
Mabuhay!

2009-09-12 11:32
Tatuera en kinesisk raplåt över hela ryggen istället, Eller ett recept på nån maträtt....
Gdje ste patke mater vam jedem.

2009-09-14 10:43
RENSAT

Har ni inget svar på hans fråga, låt bli att skriva något. Ingen bryr sig huruvida ni anser att hans kommande tatuering vara häftig eller ej.

Kortfattat: HÅLL ER TILL ÄMNET
Look with your own eyes - See with your own mind

2009-09-14 14:21
Mitt inlägg där jag tipsade om att kontakta Svensk-kinesiska Föreningen förtjänade väl kanske ändå att va kvar. Snabbaste sättet att komma i kontakt med en kines ifall man inte känner någon.
Intressepenisen hårdnar!

2009-09-14 14:25
Ber om ursäkt om jag råkade rensa något inlägg i all hast, men mängden skitsnack i tråden var lite väl hög.
Look with your own eyes - See with your own mind

2009-09-14 16:04
Kineser är inte drogfria, dom röker opium!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2009-09-14 17:59
Censur av dina åsikter, Nu även på Whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.