I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flygbiljetter

Övrigt - Blandat

2009-10-21 20:22

Flygbiljetter

Vi var 4 stycken som skulle åka från början och nu har 2 bangat, vi har såna online-biljetter och jag undrar om någon vet om de är möjligt att skriva över biljetterna på något annan person, dvs byta namn osv på biljetterna?

my name is xelly smelly
Rappare

2009-10-21 20:26
Ring till flygbolaget, dem har oftast lösningar på sånna problem!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-10-21 20:31
Jo vi ska de imorrn, men det är så jobbigt att vänta ända tills dess för att få veta :) Så om någon har gjort något liknande, dela med er!
my name is xelly smelly

2009-10-21 20:33
vilket bolag?

ofta går det men dom brukar ta ut en avgift på några hundra.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-10-21 21:26
Ryan air.. men flygbiljetterna kostade 160 tur och retur så vet inte om de kostar några hundra då ? :O
my name is xelly smelly

2009-10-21 21:28
Okej trist :(
my name is xelly smelly

2009-10-21 21:29
oj nu hann du svara fast jag tog bort mitt svar, sorry!

det tog mig cirka 15 sekunder på ryan airs hemsida att hitta detta:

Länk till http://www.ryanair.com/site/SE/faqs.php?sect=chg&quest=namechangescost
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2009-10-21 22:46
Det kommer kosta mer än 160 per biljett, garanterat. Runt 250 brukar andra bolag ta, har dock ingen erfarenhet av Ryan Air.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.