|
|
|
|
|
Cypern, Ayianapa
Jag och polarna tänkte kanske dra till ayianapa, så jag undrar är det någon som varit där, vad tyckte ni? och vad är medel åldern ungefär? och hur är festandet?
(Inlägget ändrat av Rachel 2009-11-22 00:03:05)
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
jag har aldrig vart där, men jag gissar på att medelåldern är ungefär 18 på tjejer och 22 på killar.
festandet är väl som vanligt på såna svenneställen.. man åker ner till grekland för att få festa med svenskar!
Tu m'emmerdes!
|
|
|
det är grymt. dock inte säsong nu så nog rätt dött. fylla o fest för hela slanten. rätt dyrt. många klubbar. nissi beach bäst att bada på men man bör ha moppe o då måste man ha körkort för o få hyra.medelåldern typ som kreamteam skrev..
Det va bättre förr, svenskunderjord!
|
|
|
jag var där 2006. Rätt bra röj, 24/7 feststad typ, dock är det kanske inte så stort som man tror men klart det räcker till. När jag var där skulle jag tippa på att medelåldern var runt 23-24. Det var inte superbilligt på barerna men rätt bra priser på bodegas. Sen står det typ 100 personer på varje gata och delar ut flyers till barer (" gå till XXX bar och få 2 gratis shots") etc. Taxin var rätt billig etc etc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ok låter grymt, funderade ett tag på kos men dock hört att det är ganska ute efter dom försökt få bort sin stämpel som "party ö"
|
|
|
är det inte ganska 2002 med dess "charter-knulla-supa-resorna"?
HELSINGBORGS IF!
|
|
|
2002?
Känns mer som 1988...
Bitches Ain't Shit
|
|
|
Känns väl mer som vilket år som helst eftersom svenskar tycker om att supa o knulla utomlands (o hemma)
|
|
|
skit i att supa och åk till vattenparken istället http://www.waterworldwaterpark.com/
|
|
|
yay ja var där i sommras. asa nice och det är inte alls dyrt e typ special happy hours överallt...o annars inte så dyrt heller. hela ayah napa e fan knökat med ungdomar. vattnet är SÅ JÄKLA FINT. Thailand-känsla :)
|
|
|
Jag är med sugen på Napa.. Hur hitter man bra priser? Ska man ta all inclusive lr inte?
Highfive anyone, anyone?
|
Graffare
2010-05-10 22:12
|
men va? hur kan folk vilja åka dit?
|
|
|
Dom som ger fan i allt vad kulturer, historia osv vill säga och bara vill hänga med landsmän, supa skallen av sig, fläka fittan och vifta fram kuken för vem som helst, få lite sol, få lite sunkigt bad osv åker gladeligen till Sunny Beach, Aiya Napa, Ibiza eller ngt annat liknande ställe runt Medelhavet. En bonus är ju att det nästan är gratis att resa dit också. Lite fattigmanssemester typ.
|
|
|
Och det är helt OK att göra det, alla får resa hur de vill eller hur? :)
Jag tyckte också sånt kunde vara lite kul för 10 år sen liksom.
|
|
|
Är det något fel på att åka på supsemester och ligga? Tööker jag inte =)
Highfive anyone, anyone?
|
|
|
Väldigt intetsägande och du kan umgås med samma folk, göra exakt samma sak i karlstad, ystad eller vilken liten stad i sverige som helst.
Det är skit barnsligt, och har man inte velat få ut något mer av en resa vid 21års ålder så tycker jag du är tragisk.
Jag har varit i ayia napa, någon månad innan jag fyllde 18, och inte ens då kunde jag se tjusningen med att vara där och bara träffa britter och småstads svenskar.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
Graffare
2010-05-11 13:22
|
Det är skit barnsligt, och har man inte velat få ut något mer av en resa vid 21års ålder så tycker jag du är tragisk.
Jag har varit i ayia napa, någon månad innan jag fyllde 18, och inte ens då kunde jag se tjusningen med att vara där och bara träffa britter och småstads svenskar.
|
|
|
Foreplay
Bra mycket varmare där än i Karlstad, Ystad eller vilken annan stad som helst i Sverige. Sen är jag väl tragisk.. Kan leva med det :)
Highfive anyone, anyone?
|