23 year ol' virgin
Hej, yes ni förstår säkert mitt problem. Jag är alltså 23 år gammal och oskuld (lifes a bitch) Vet inte vad det beror på men det har aldrig hänt helt enkelt. Jag brukar skylla på att jag rökt en del gräs en lång period, och inte fokuserat på så mycket annat, men visst man kan säkert få till det då också. Men det jag igentligen är ute efter, är tjejers funderingar kring det här?, Hur hade ni reagerat hur ska jag framföra det innan sexet, eller ska jag låtssas som ingenting. Har tjejer runt omkring mig, men vågar aldrig släppa dom nära inpå, just för den anledningen att det hade känt sjukt pinsamt när det väl kommer till skott!
Graffare
2009-12-04 09:56
fråga en snygg tjej o.s.v var ligger problemet xD
just do it . :)
jag levde för kicken , precis som du
Kommer direkt på två ganska framkomliga vägar. Antingen fixar du ett ONS och bara kör utan att säga ett skit. Det händer med ojämna mellanrum att de inte är bättre än vad det var första gången. :) Visst kan det vara en smula pinsamt när prestationen är minst sagt undermålig, men vafan, det händer. :) Annars ser du till att skaffa en fast partner att göra det med, och helt enkelt snacka om det innan. Om hon reagerar djävligt negativt var det ju inte mycket att hänga i granen ändå, eller hur?
"jag har fin hår. som en waterfall."
börja ha sex på fyllan då kan du ju skylla på det om du är fummlig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sex är väl ingen stor grej alls egentligen.. Om du nu vill knulla så är det väl bara att fixa det? Såvida du inte är sjukt ful så förstår jag inte vad det svåra är faktiskt. Om så är fallet är det ju bara att åka till Amsterdam och fixa nån hora i en halvtimme för några hundralappar.. Haha. Men dra till en fest/krog med ett par polare och ragga på allt som rör sig om det så krävs. Överanalysera inte hela skiten, känns som du att blir överdrivet nervös att det ska gå åt helvete.. Men även om allt går åt helvete, vad fan spelar det för roll? Ingen bryr sig tbh. Om du ligger med någon och hon påstår att du var dålig eller dylikt är det väl bara att kontra med "du var inte så bra själv din fula jävel" och sen dra hem.
vad hade du för dig i puberteten? fick för mig att man inte gjorde annat än att dräggla efter kjoltyg
mama said knock you out
Åk på en kryssning med Galaxy eller Cinderella. 100% utdelning om du ser hyfsad ut.
vad hade du för dig i puberteten? Ja,va'fan gjorde du?
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Jag (flicka) skulle säkert kunna uppskatta en oskuld. Man behöver inte nojja över könssjukdomar, man slipper en kille som tror att han är kung i sängen (när han inte är det) plus att oskulder är sådär supergulliga i allmänhet. Dom har typ en gloria. OBS! Gäller inte Jonas brothers. Så om jag var du skulle jag slänga fram det när det är dags att rulla i sänghalmen med din nya flicka. Om hon är något sånär funtad i huvudet kommer hon bli glad.
My heart lives in my vagina.
Th1ef Gäller kvinnor också,som tror att dom "Gudinnor i sängen". När ska folk fatta att sannolikheten, att man skulle träffar exakt en sån Kvinna/man man vill ha, är promille liten. Övning är Kul & nyttigt
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
vad hade du för dig i puberteten? Han skrev ju att han
rökte gräs . Kan vara lite svårt att göra bra intryck på trånga gymnasiebrudar om man håller på med dödsknark.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Cynism I wouldn't know, knullar inte tjejer. Men för varje "kung i sängen" finns det säkert en "gudinna i sängen". Gäller bara att försöka undvika dem.
My heart lives in my vagina.
Antar att det lär vara rätt psykiskt påfrestande att gå runt å tänka på de hela tiden, men ey jag e ju lite så att jag anser att man inte ska hoppa i säng me första bästa bara för att få knulla, vänta in en tjej som du fått tycke för och berätta sanningen och låt de bli en fin stund =) eller.,..... fortsätt röka gräs, glöm att duscha å knulla nåt mongo å gör west side tecknet å säg att du e världens player
www.samyprod.com
fortsätt röka gräs, glöm att duscha å knulla nåt mongo å gör west side tecknet å säg att du e världens player like whoa!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Bli super kristen, så skyller du på det sen.
Kan vara lite svårt att göra bra intryck på trånga gymnasiebrudar om man håller på med dödsknark. Gymnasiebrudar har en tendens att "slumma" en kort period i sina liv, i alla fall de från välbärgade områden. Det fanns en tid då det dök upp väldigt mycket svenska, "fina i kanten"-brudar från stan och typ Mörby på våra fester ute i Norra B för att de var sugna på lite "farligare" killar som....jag vet inte, knarkar istället för att dricka skumpa.
Redline!
Äsch sänk kraven bara så löser det sig!
...
Vill bara poängtera att det där med tvåsekunderssex och allt vad folk oroar sig för när det gäller första gången inte är skrivet i sten...nu kan jag inte bevisa det men det känns som att det snackas betydligt mer om sånt än det faktiskt händer. Många är ju dessutom fulla första gången och då är man ju mindre känslig vilket rimligtvis leder till att det tar längre tid att komma. Sup bort dina spärrar -> ragga -> sledga. The swedish way.
Nackdelen med att supa bort sina spärrar är ju att om man super lite för hårt finns det en risk att man tappar andra förmågor också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The swedish way. hahaha
Är du jävligt torr så kan du göra som bönderna i mitt samhälle.
Brudar härifrån verkar ju iallafall tända på utköpare.
Kirra en volvo, en platta cider, då jävlar
jag är tjej..och inte oskuld sen länge tillbaka...och..visst jag söker väll efter killar att ha roligt med...men aldrig att jag kommer gifta mig med en man som inte är oskuld...alltså...han ska vara oskuld när vi träffas och blir flickvän pojkvän...då efter några år kan jag gifta mig med honom..men om någon inte är oskuld..så ska dom inte komma och tro att dom kan bli nått giftermålsobjekt. jag gillar oskulder för dom kan man forma till att göra det man själv tycker är skönt..dom kan man säga åt hur man vill ha det... jämfört med någon som redan haft sex börjar hålla på på ställen jag inte alls tycker om. och dom lyssnar inte när man säger det funkar inte "men det har ju funkat på alla andra"... Nej..oskulder är bäst. no doubt about it.
Amazighen will remember
Amazigh F21 -fast det finns ju inget som säger att en oskuld gillar att göra det du vill att han ska göra i bingen bara för att han är oskuld, lika lite som att man legat med folk innan dig för den sakens skull inte kan anpassa tekniken efter vad som passar dig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
alla oskulder jag mött har gillat det jag gillar..:D men dom är väll bara glad över att få sex.
Amazighen will remember
Amazigh F21 haha hur många oskulder har du tagit egentligen? låter lite som om du vill ha dem svultna, tacksamma och desperata?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
det är inget tvåsiffrigt tal iaf. Men jag har haft min skörd oskulder. svultna och tacksamma tar jag gärna..men desperat gillar jag inte.
Amazighen will remember
svultna och tacksamma tar jag gärna..men desperat gillar jag inte. nice!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
haha Amazigh är definitionen av slukerska =)
Hahahahaha, Amazigh....nice one:D
...
haha..vad ska jag säga??:D
Amazighen will remember
då har vi väl nått en lösning här ni kan ju kontakta varandra
men om någon inte är oskuld..så ska dom inte komma och tro att dom kan bli nått giftermålsobjekt. Precis som att någon i det här avlånga landet går in stenhårt för giftermål, det är säkerligen högsta önskedrömmen för många snubbar. Right.
mama said knock you out
Få det överstökat bara, säg inget till tjejen innan. Sen är du av med oskulden och kan börja knulla som ala andra :)
degenererad..och..jag är i sverige på besök bara. titta på min sida var jag bor annars. ;)
Amazighen will remember
Amazigh, du verkar va rätt vrickad, men det är bara min högst subjektiva åsikt. om du behöver en oskuld för att få en kille som anpassar dig efter dig undrar jag vafan du har råkat ut för i killväg. Klart som fan man anpassar sig efter sin partner, även om man råkar ha legat innan. Hur kul är det att knulla i längden om den andra inte njuter?
cry me a river! --> thcrew
haha amazigh, i marocko vill väl killarna också ha oskulder som fruar.. verkar som att du kommer leva ditt liv ensam :(
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
så varför är jag vrickad om det är jag som hittat fel partner? det är inte klart som fan att man anpassar sig.. för alla gillar ju olika saker och alla vill ha sin del...och det är oftast bara oskulder som är tillmötesgående med min del.
Amazighen will remember
oroa er inte om hur jag kommer leva..you know nothing about my life.
Amazighen will remember
Ute i Rågsved var det bara brudar från finare kvarter. Dom gillade väl utmaningen hehe
Greenline/Uffline
Åk på en kryssning med Galaxy eller Cinderella. 100% utdelning om du ser hyfsad ut. Man behöver knappast se hyffsad ut för att få något där.
om du nu verkligen vill bli av me oskulden så fort som möjligt? så sup dig kalasfull , vilket hjälper till att du inte kommer så fort , så hittar du nån brud bara. det är inte svårt. tjejer vill ligga minst lika mkt. men som många sagt , spara det till en flickvän skulle jag absolut göra om jag var du. Göra nått fint av det hela. Just do it...det är du som tänker på för mkt om det ska vara bra eller inte...försök slappna av så löser det sig.
vi är överallt!
Kan trösta dig med att jag känner 2 snubbar som är oskisar. Den ena är 25, den andra 28 ! 28 åringen är iof ett parti för sig hahahaha
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
ett parti för sig hahaha förklara
vi är överallt!
Moderator
2009-12-05 23:41
Känns som att oskulder tänker lite mycket, behöver ju inte göra nått fint av det hela liksom. Gör det, sen finns det inga gränser
time isn't wasted when you're getting wasted .
TRÅD RENSELIRENSAD -Glöm inte vad tråden handlar om:
Men det jag igentligen är ute efter, är tjejers funderingar kring det här?, Hur hade ni reagerat hur ska jag framföra det innan sexet, eller ska jag låtssas som ingenting. (Inlägget ändrat av Rachel 2009-12-06 11:34:44)
Delam tange barat
du har gått i baklås. men det vet du redan. om du öppnar ögonen kanske du hittar nyckeln.
what is a.m.b?
men vadå, jag tänker spontant att det helt beror på vad oskulden & sex betyder för trådskaparen. känns grejen med att bli av med oskulden som något som är lite skit samma, att du mest är sugen på att prova på sex så kan du ju lika gärna skita i att berätta. som andra har sagt - det är inte så att sex alltid är awesome och långt för att man haft det tusen gånger. min första pojkvän var oskuld utan att han berättade det för mig, vi var inte ihop när vi hade sex första gången - jag märkte inte att han skulle vara oerfaren. känner du dig tillräckligt säker på alla andra saker så är det ju inte så jävla mycket mer än att faktiskt stoppa in den, haha. då är det ju bara att köra på när nästa läge kommer, nykter som onykter. men tvärtom: om du ser på hela oskuldsgrejen som att du vill ha en fast relation och ha sex första gången med någon du älskar så är det ju en annan femma. då hade jag uppskattat om killen hade berättat det för mig så att man kan vara på samma nivå, ta det lite soft och vara beredd på att kanske visa hur man vill ha det mer från början eller för att få det att bli lite mer romantiskt kanske? jag tvivlar på att någon tjej skulle rygga tillbaka, klä på sig och dra hem bara för att du vid ett one night stand (eller någon flickvän eller potentiell flickvän) berättar att du är oskuld. men jag tvivlar på att någon märker det om du inte säger något. som sagt, hur många gånger man än har sex så är det alltid dåligt någon gång.
Kör bara på! Första gången kan bli en Win eller så kan det bli en Fail, så välj inte en tjej i din umgängeskrets, folks munnar brukar gå varma i det här ämnet.
Dysläktikär
Graffare
2009-12-09 16:11
Var bara ärlig som sluta spela.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Pinsam! Du har också skapat en tråd om din bästa tjejpolare som du råkade fucka upp det med men det är löst nu. Fråga henne om hon vill ta din blomma! Om hon är bror så gör hon det...plus att hon kanske märker att du är the one och ni lever lyckliga i alla era dagar. Bam.