Stör ni er lika mycket som jag?
Jag undrar... Är det bara jag som stör mig på alla dessa människor som spottar på uttrycket "kärlek"? Sånna som blir kära efter de känt varandra 2 veckor och säger att de älskar varandra. Som hela tiden måste uttrycka sin "kärlek" på internet så alla kan se hur "kära" dem är. Som förlovar sig så snabbt de får chansen och alltid måste döpa om sin tjej/kille till "älskling" på mobilen och ha han/henne som bakgrundsbild på varandra elektronisk device som som tillgänglig. Jag vet inte. Är jag bitter eller är det någon som tycker som jag?
+1 jag håller med att det är smått urvattnat nuförtiden dock stör jag mig inte speciellt mycket. Missförstå mig rätt, jag är glad för deras skull, men orka uppföra sig som en fjortonårig retard då det här fenomenet sträcker sig en bra bit in på gamlingssidan av 20 årsgränsen.
danyH sa något väldigt vettigt i en låt..
Sverige är ett land där kärleken är vilsen folk kan kan ta vem som helst efter första blicken dom törsta efter drycken och viips* så har dom ett förhållande med killen utan att känna efter dära inne tror det gick lite så.. Jag håller helt och hållet med dig.
sen tror jag att man bara kan bli förälskad i en person under sin livstid. jag har dock bara levt i 19 år men så ser jag på saken. efterkommande är bara bättre än vänner och såna man älskar. inte inte den äkta kärleken.
jag är dock lite bittre. heartbroken.
men blir folk lyckliga av det så way to go.. jag drabbas ju inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sluta vara avundsjuk! Nej. Men jag kan förstå dig angående "älskar dig" efter två veckor, det är enbart löjligt. Tillsammans med att det står "jAg eellskarr dehj ****", ja... Men, jag har haft en bakgrundsbild på mig och min flickvän i ca. 2år på datan. Den är riktigt snygg med solnedgång. Jag menar, wtf? Är det så mycket att störa sig på? Måste en bakgrunds bild vara något fotoshoppat? Eller en halv-naken brud?
Don't!
Nej, jag kan inte säga att jag stör mig. Visst kan det tyckas vara rätt dumt att bete sig som vissa gör, men som om jag skulle orka gå runt och störa mig på allt dumt som människor gör. Skulle ju inte få en sekund över till annat. Dessutom är vi rätt fattiga på kärlek, jag förstår att folk beter sig som de gör.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Det är skillnad på facebook utifall ett par har en uppdatering om deras årsdag tillsammans exempelvis inte att det är en till två uppdateringar om dagen minst där de visar kärlek till varandra. xxx älskar yyy, xxx <3 yyy, xxx pussar yyy. How about I buy a cup of stfu for your wedding?
Stör ni er lika mycket som jag? Sjukt onödigt egentligen, men måste bara påpeka att varje gång jag ser rubriken så ser jag "Stönar ni lika mycket som jag". Men får skylla på att jag e trött å bakis hehehe.
Iallafall, jag stör mej ibland. Man märker om det är "äkta kärlek" eller inte, och när dom förstnämda tramsar sig e det ok tycker jag. Däremot är det sjukt irriterande när personers facebook sidor e helt fullklottrade med "Loooove u, du är mitt allt **** kan inte leva utan dej och yadayadayada, och så har dom varit ihop typ 3 veckor. Jag har faktiskt sånna personer på min vänlista hehehhe. Så dom finns. Men ingenting jag direkt går runt och tänker och stör mej på, men nånting jag kan tycka e irriterande ibland.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
"danyH" verkar vara en riktig poet
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Moderator
2009-12-26 15:12
Kan hålla med om att det är lite tramsigt att folk som varit ihop en väldigt kort tid börjar överösa varandra med "jag älskar dig" , "du och jag föralltid" osv. Känns inte alls rätt.. Resten låter jag vara osagt ett tag till.
time isn't wasted when you're getting wasted .
springsten P19 Haha, precis vad jag tänkte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja håller med ,fattar inte hur folk kan gå från o vara kär o tillsammans med en för att sedan byta till nästa hit o dit .. förstår inte kan man bli kär så pass ofta ? :S
http://www.myspace.com/aiinac
tycker dom är patetiska och har alltid gjort, vet att det kan låta hatiskt men jag klarar verkligen inte sånna människor!
Alltså grrejen är. Självklart får man vara kär hur ofta och hur många gånger som helst. Men jag själv ser det som om de spottar på begreppet kärlek där de "Älskar" någon ena veckan och två månader senare är detr "Vi föralltid" osv. Med någon annan. Hatar att folk sliter ut begreppet kärlek och det är det jag stör mig på.
word.
mama said knock you out
word
Producent
2009-12-26 18:56
Jag har aldrig sett det.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Toastare
2009-12-26 19:09
jag har nog heller aldrig sett det, kanske för att internet inte fanns när jag var 14is och de flesta var på det viset. Sen är det väl inte oseriöst för man blir kär direkt? Jag menar, jag vet direkt om jag är kär. När jag träffade min pojkvän kände jag det direkt, vi flyttade ihop efter några månader.. och jag är fortfarande lika kär. Och sen stör jag mig inte på snuffsig tuffisga tonåringar.. puppy love har vi väl alla varit med om. Om de sen gör slut efter en månad är väl upp till dem. Känns bara onödigt att "störa" sig på saker.. onödig energi. Och jag som närmar mig 30 vill inte vara nån surkärring.. ;)
Jag skyller allt på Emma!
Bounty: Du stör ju dig uppenbarligen på att jag stör mig... så :)
Moderator
2009-12-26 19:24
Jag ser inte så seriöst på sånt där, jag kallar en tjej jag håller på med för älskling ibland första gången vi pratar haha. Men jag säger det på ett mer skämtsamt sätt. Är rätt oseriös av mig i huvudtaget. Men det där med att förlova sig, det får mig att vilja skalla o skjuta vilt.
//TW
Toastare
2009-12-26 22:18
PrinsMio, nej det gör jag inte..jag skrev att JAG inte ödslar onödig energi på sånna känslor. Du får störa dig om du vill... :) Kanske uttryckte mig fel, det behöver inte vara så att det är puppy love för att man blir kär direkt. Men det har nog mycket med ålder att göra.. jag måste ju ha en karl med bra genbank, framtidsdrömmar och som både är trygg i sig själv och kuvad ;)
Jag skyller allt på Emma!
gör du bara bittra kärlekstrådar där du hatar på kärlek? lägg inte ner så mycket energi på att störa dig på andra eller ja kärlek.