I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När man är osäker på sig själv...

Övrigt - Blandat

   

2010-01-05 20:54

När man är osäker på sig själv...

Vet att många kommer klaga nu och tycka jag är en idiot, men orkar inte bry mig


Så:
Jag är VÄLDIGT osäker på mig själv och har alltid varit. Är inget mobboffer direkt, har många kompisar i skolan. Skulle inte kalla mig tjejmagnet heller men det dyker upp någon ny beundrare då och då. Är inte heller den som följer normer särskilt ofta. Men jag har sjukt dålig självrespekt ändå. Tror aldrig på mig själv, tystlåten i främmande sällskap (vilket är det värsta av allting nästan).

Idag till exempel, var det en väldigt fin tjej (av hennes bilder att döma) som frågade om vi skulle ses. Vi har pratat lite på msn men aldrig setts på riktigt. Hon hade en utav sina tjejpolare där och jag förstod direkt att det kommer bli pinsamt. Dom kommer skratta och ha kul medans jag sitter i soffan och inte har någonting att prata om. Är dålig på sånt. Så jag ljög och sa att jag var upptagen, trots att jag verkligen vill träffa henne.


Ni tänker säkert hur jag kan lära känna nytt folk osv, förstår det. Är nog mest den som träffar folk på fester osv och det känns inte så...naturligt. Men fungerar


Vet inte vart jag ville komma, ville nog mest få ur mig allt men när jag ändå skrivit om det så kan det väl diskuteras om hur man kan göra för att "träna" bort det eller vad som hellst. Allt som rör sig runt detta. Det är en börda