I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tvätta sneakers i tvättmaskin?

Övrigt - Blandat

2010-01-08 14:35

Tvätta sneakers i tvättmaskin?

Hej.. Jag tänkte kolla med er.. Det är så att jag har ett par Nike Airforce 1 Mid som är sjukt skitiga, och skosnörena är galet smutsiga.. jag undrar ifall man kan tvätta dom i tvättmaskin utan några problem osv?..

Isf, Hur går jag tillväga?? Har hört att man ska lägga dom i vit t-shirt eller något..

Tacksam för svar snarast!! //Dave

www.myspace.com/bigsir1

www.myspace.com/rapsyndrome

2010-01-08 14:45
Eh...köp nya?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-08 14:54
Köp klinisk bensin och putsa istället. Snören kan du köpa nya. Eller så köper du nya skor.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-01-08 17:17
jag har tvättat mina i maskin, blir skitbra, men man ska nog inte göra det för ofta..
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se

2010-01-09 14:01
skulle ni tvätta er skinnjacka i maskin?

2010-01-10 12:42
Johan haha så talar en riktig sneakernörd. I like!

BigSir det finns ingen riktig genväg för att få dom fina. Försök undvika tvättmaskinen o ta en kökshandduk ljummet vatten och lite tvål eller klinisk ren bensin som Candide sa och börja putsa och gnugga. Kommer att ta ett tag men det kan det vara värt.Avsluta med nya snören och du kommer ha en ny sko.
http://www.slagskottfilm.com/

2010-05-10 21:42
Mina "sämre" AF1or har jag tvättat i maskin, funkar bra men sliter ju mycket, att bara köra en uppskölning är att rekomendera så den inte centrifugerar så mycket.
Nyare och snyggare kör jag som andra en handduk och gnuggar med något starkt medel.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!