I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Minns någon dödsdödarknappstråden?

Övrigt - Blandat

2010-01-13 03:00

Minns någon dödsdödarknappstråden?

För ett flertal år sedan postade en kille en tråd här på whoa och berättade att han hittat en knapp som han trodde orsakade skada på männiksor varje gång han tryckte på den. Har jag drömt det här eller?
Kom att tänka på den när jag såg filmen The Box som uppenbarligen stulit hans tema rakt av.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2010-01-13 07:22
Och han fick idén ifrån flashback har jag för mig.
Est. 1984

2010-01-13 09:32
Eller så stal han filmens tema rakt av. Nej jag minns inte nån sån tråd.

Men den här minns jag:

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-01-13 11:05
shit vad scarry, så fort jag bläddrade ner o såg knappen så kom det ett passande sms ljud på mobilen.

2010-01-13 11:13
Den lades väl upp för 5 år sedan eller något?
What we do in life echos in eternity.

2010-01-13 11:33
Ja den tråden var ett tag sen, tror det var så att en människa dog varje gång han tryckte på knappen :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-01-13 12:40
"Vem minns inte det gamla problemet, som så ofta kommer under debatt när det sitter några fattiga satar tillsammans vid ett kafébord: om du kunde döda en kinesisk mandarin bara genom att trycka på en knapp i väggen, eller genom en ren viljeakt, och sedan ärva hans rikedomar - skulle du göra det?"
- Hjalmar Söderberg från "Doktor Glas"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.