Fan asså, inte hade jag riktigt tänkt att de fan skulle gå upp till sådana summor...och såå mycket gillar jag inte den skon! :)
Hellsinki Sneaker Freak!
Skivsamlare
2011-09-09 12:55
Jag tror alla är charmade av nostalgin över den där skon, men face it, den är skitful. Vad gäller AF1-eventet så kommer jag dra till både visningen & Berns-festen!
Yes! In Concert — For the love of music
Håller med dig Boijan att den är skitful! Tror dock också på att den kommer att komma i en lite "lugnare" version i nått skede, utan lampor/batteri etc...
Hellsinki Sneaker Freak!
Jag tror att det kommer en bättre version, med power lacing! I vilket fall är det ju nostalgin som gör att man vill ha skon. Jag skulle nog inte använda den om jag kom över ett par, annat än på nån halloweenfest kanske.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
2015 kommer de med power lacing. Om man får tro deras Q & A på auktionssidan och 'Back from the Future'-trailern. Även om man hade pengarna att droppa på dem så verkar det vara kört ändå, enbart jänkare som får buda.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Kanske något såhär dagar efter höstdagjämningen.
http://www.slagskottfilm.com/
Någon som vet om man kan köpa såkallade "Sneaker shields" nånstans i Sverige? har googlat utan framgång.
??? ???
Mailade faktiskt sns och bad dom ta in såna men icke
http://duckdown82.tumblr.com/
Okej jävligt synd, vete fan om man pallar beställa från US asså
??? ???
barbershop.se hade innan men tog extrema överpriser....
Formerly known as BobbyBlingBling
Nu kan man förköpa Jordan 3:orna på shelta och calis hemsida. Rätt komiskt att de kör förköp och SNS inte. Att köa utanför är ju halva grejen, tycker jag iaf.
hade tänkt beställa från citysole men man kan ej preordra än :(
Någon som får en tidig julklapp imorgon? Dom är riktigt fina jordan 11:orna. När släpptes space jamsen? Va det förra sommarn?
Någon som vet någon bra säljare på amerikanska ebay som skeppar till Sverige?
Zup? Om det är nån som är sugen på Jordan 10 Chicago som släpptes som US release för ett par dagar sedan, så finns dom på Footlocker! Om de inte har er storlek inne kan man beställa hem. Jag blev lite överraskad, speciellt över priset. FL brukar ju vara rätt dyra på Js men dessa gick på 1499
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, det va faktiskt bra pris på dom. Tänkte som du att de skulle gå för typ 1799 eller liknande. Vet du om de fortfarande kan ta hem? Jag köpte en halv size liten men vill ha ett par till i "rätt" size hehe. Såg dom i CPH, där fanns alla kvar men där gick de för 1599 DKK, så det kändes lite för mycket.
Nån som har någon erfarenhet av Nike toki? True to size eller?
??? ???
ItalianStallion: Jag har några par o har sz 11 i dom precis som resten av mina Nikes
Formerly known as BobbyBlingBling
nonbei tack för snabbt svar!
??? ???
Redaktionen
2012-02-13 16:42
ni är fan galna. nån borde styra whoa sneakerblogg
namaste
Boom! Där fick man tag på en 10a i AJ4 cement! Hann inte boka på Cali, SNS eller Shelta men fick tag på dom på hemlig ort, dessutom 100 kr billigare - winning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha hemlig ort. Var det i Sverige? Om nån missade concordsen och har us 8,5 så hojta. Har ett par till salu.
trend> ja det var i sthlm...
VRGNHNS > vad vill du säga med den bilden?
jtothegizzo Mest ett par sneakers att vila ögonen på eller har jag missuppfattat tråden?
haha ok då är jag med! Är bagherea tillbaka?...
jtothegizzo Jag tror de kan få en uppsving... Har väl sett värre skor bli poppis hehe
Trådarna har fått en uppsving ser jag, kul! då kan vi passa på att fråga om någon sitter på ett par orangea vintage blazers som vill bli av med dom? Slut överallt, och jag ångrar verkligen att ja inte köpte dom då. dom var till och med med på SNS rea!
Can't break necks in boxes
Hiphop
wtf äre högtalare i dom?
"life's a garden, dig it."
VRGNHNS var köpte du dem, min syster vill köpa Fila dojjor
Balhoo Mina e iaf fetare än de där "galexis" eller vafan de hette som länkades i tråden
Nån som har några nyheter kring foampositen? Ryktas om att ingen i Europa kommer få den....
VRGNHNS jaha vilket sammanträffande :P
VRGNHNS fan vad tunga! hur mkt?
??? ???
trendnet> jag hoppas verkligen jag får mina för jag har redan betalt 2500 för dom... caliroots ringde mig (när jag var bortrest så lyssnade på mobilsvar) och sa att de var försenade. de kommer den 14e vad jag förstod. vem är det som hintar om att de inte kommer till eu?
ItalianStallion Här är nån som fattar grejen... Jag vet faktiskt inte vilka exemplar de har inne nu, tvivlar på ett bubbel-skorna finns atm, men modellerna brukar inte vara dyra på Deichmann
hehe okej får väll dra och checka iaf. Tack för tipset.
??? ???
gizzo: okej, såg nu att den 17:e verkar det vara dags. Jag läste på NT eller CT, ska kolla, att det bara gjorts 1000 par och att nike hade fått påtryckningar från folk i usa om att de ville ha ett par osv. Men hoppas verkligen det bara var rykten. Nu verkar det ju även som fler butiker i EU har fått bekräftelse på att de är på ingång. Men det är just detta jag ogillar med pre-payment som det varit på många jordansläpp på sistone, att man inte får skorna direkt. Jag köar hellre 10 dar än att pre-köpa hehe. Men det kanske bara är jag :)
Nån som kan svara på hur Nike vintage blazers är i storlekerna? Hade ett par låga för länge sen och upplevde de som små i storleken. Är det någon skillnad på de höga?
??? ???
Alla Blazers har samma passform som sb (dunks) har, enda skillnaden är att blazers är lite smalare framtill vid toeboxen. Så menar du "vintage" reissues eller har du tänkt köpa "vintage", om reissue så kan du gå efter ovan.
Som brb2009 säger, blazers sitter som i princip alla nike SBs. Just retro vintages som finns ute nu är något vidare i tån än sb blazers, men har du 9 i dunks så har du 9 i alla blazers också. Men mindre skav på tårna :)
Någon som vet vart man kan få tag på dom dära orangea(?) retro vintage blazers?
Can't break necks in boxes
okej, tack för svaren grabbar
??? ???
Någon som sålt av sina galaxys? Dom har gått ned russkigt mkt i pris nu..
hahaha såg det på flightclub. jag har inte ens hämtat mina ännu. ska hämta de på fredag tror jag. nån som är villig att ge 10 000??? haha holler
sorry för alla frågor. Men nu undrar jag om någon beställt ifrån Size.co.uk? är det säkert etc.
??? ???