I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör dig extra irriterad

Övrigt - Blandat

2010-01-14 16:11

Vad gör dig extra irriterad

Jag lyssnade på p3 igår om saker som folk tycker är extremt tråkiga. Jag gick och garva högt för mig själv när jag gick hem från skolan.

A ja, jag tänkte höra vad som gör dig extremt irriterad.?

Jag kan börja:
Jag hatar verkligen när folk går i rad på cykelbanan när man själv kommer på cykel. Oh jag blir så arg bara jag tänker på det och önskar att man hade ett svärd med sig så att man kunde klyva alla som står i vägen för en. Speciellt dem som inte flyttar på sig även om man ringer på ringklockan så att tummen nästan blöder!!

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-08-07 20:07
dessa södermän som går runt med upprullad mössa, hängslen, kängor och nån ful rutig skjorta + en mustasch som ser otroligt pervers och vidrig ut. Vill helst att de ska bli påkörda av hjullastare.

ja VAD är meningen med den upprullade mössan?
och allt annat skriver jag under på med.

2010-08-08 01:21
Brudar som behöver back up på toan. Fan e grejen med det??? Sen folk som fnissar! Skaffa dig ett skratt. "låt gå" människor, dryga som fan. Häst- tjejer. Den där grease låten...och sist men inte minst folk som inte diggar Simpsons!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-08 05:24
Folk som dricker alldeles för mycket för sitt egna bästa och sedan startar bråk så att folk blir sura eller ledsna och börjar gråta bara för att de är "fulla"...
I have always right, even when I have wrong...

2010-08-08 18:45
Folk som tuggar med öppen mun och 'smaskar'...
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2010-08-10 22:47
Ytliga bimbos vars enda intresse är att måla naglarna, bleka håret och suga kuk.

äh, svep i dig lite så har du ju ett säkert kort?

jag hatar verkligen skit ungar som sitter och skriker på bussen när man har en dålig dag (läs slut på snus & tomt batteri på ipoden)

även barnsliga mammor som pratar med pipröster

egentligen hatar jag nog allt mer eller mindre

2010-08-10 23:55

jag är upptagen nu, hör av mig om ett tag"

väntar 2 timmar, ringer, inget svar.
tyst.

skickar sms.

tyst.

"kommer hem om typ en timme, hör av mig då"
väntar. en-två timme går.

ringer "är på väg hem nu, hemma om typ 20, hör av mig då"

en timme till går.
tyst.

VAD I HELVETE, ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT??!

Saker i den här stilen;

"Vad görs?"

"festar sj då?"

"ah jag gör blablabla, vart festar du?"

"Vid blahi blaho, motfråga"

"svar, fråga"

"tyst resten av kvällen"

Om man inte svarar på första smset köper jag att man kan vara upptagen, men man svarar inte på 2,3 sms för att sedan skita i/"glömma bort" att svara.
Jag kan köpa att man kanske sätter eld på en katt och skrattar åt det i en halvtimme och svarar efter det, eller kommer på det en timme senare, men hela kvällen är bara drygt

Haha jag stör mig på alla desperata människor som skickar sjukt många sms och inte tar en hint om att man inte pallar snacka med den just nu.

Producent

2010-08-11 07:08
Tjejer på fest som försöker starta problem som inte finns, typ man sitter där och drickers bärs, man vill inget man vill bara vara ifred men hon typ små flörtar, sen kommer hennes kille och vill bråka, sen när man kollar på tjejen så märker man på hennes blick att det var det hon ville få igång från hela början.

Folk på bussen som inte borstar tänderna eller använder deodorant...

Folk som anser att jag inte gör något ur mitt liv trots att jag har jobb och har musik och dvd filmer som hobby.

Vuxna människor som tror att de vet bättre om livet, att bli jämförd med någon annan när det gäller om livet.

Folk som pratar automatiskt om sina problem utan att jag fick frågan "är det okej om jag pratar om mina problem med dig? har du tid? vill du lyssna?"

Kära vänner som glömmer sina vänner och sedan ger ursäkten "kan ej träffa dig" varför? "Min kille är väldig svartsjuk" -.-

Vänner som säger att de inte har pengar till dricka kanske en 20lapp, sen helt plötsligt när festen tar slut så tar vännen taxi hem för 150kr...

Jag vill vara fri men hela livet känns fängslad, känner mig begränsad och aldrig nöjd, även när jag träffar en ny tjej så blir jag irriterad av tanken att det ändå kommer ta slut.

Att aldrig få må som man förtjänar.

http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2010-08-11 09:33
Ändå props till folk som skippar drickan för att kunna ta taxi hem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-11 13:15
Fan, jag lackar på så jävla mycket men för att sammanfatta allt:
Respektlösa och gränslösa personer.

2010-08-11 13:45
Ungar i åldrarna 6-15 som för massa oväsen och tar för mycket plats, framförallt på tuben.
Jag är totalt skadad efter mitt jobb.

Är väl egentligen lugnt om man ser att föräldrar har stenkoll på sina kids men annars är det hatiska blickar från mig som gäller.

Blir rätt irriterad på mig själv ibland också. SLAPPNA AV!

Rahamadjan av GU-PA!

2010-08-11 19:45
-att skruva ihop ikea möbler, fast värst av allt är nog jysk möblerna.. Där fick jag inte ens en instruktions lapp och de skickade med fler skruvar.

2010-08-12 03:21
Vänner som säger att de inte har pengar till dricka kanske en 20lapp, sen helt plötsligt när festen tar slut så tar vännen taxi hem för 150kr...

Ändå props till folk som skippar drickan för att kunna ta taxi hem!

Förvisso ja, men av min egna erfarenhet (vet inte om det var det han syftade på men aa) är att man själv bjuder på massa dricka för sedan inse att personen i fråga egentligen har mer pengar än vad jag hade från början! det blir jag lite sne på ibland.. även fast jag absolut inte är någon snålis! jag bjuder gärna =)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2010-08-12 21:06
Jag hatar impulssvetsen på mitt jobb, låter värre än en jävla vuvuzuela!

Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2010-08-12 21:22
Haha jag stör mig på alla desperata människor som skickar sjukt många sms och inte tar en hint om att man inte pallar snacka med den just nu.

jag stör mig på människor som inte har mod nog att säga att dom inte pallar hjälpa en/ses/snacka.
säger man att man ska höra av sig om 20 minuter får man skylla sig själv om personen ringer upp eller skickar ett sms när man inte gör det.

2010-08-13 16:52
Kära vänner som glömmer sina vänner och sedan ger ursäkten "kan ej träffa dig" varför? "Min kille är väldig svartsjuk" -.-

W0rd på det där.
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2010-08-13 16:57
Kom på en annan sak som irriterar mig en aning, de sjukt dåligt dubbade/synkroniserade reklamfilmer om diverse städmedel (vanish & cilit bang tex)...

Reklamfilmer som över huvud taget är dubbade är jävligt irriterande... borde förbjudas totalt.

2010-08-15 22:19
Avskyr också när man står i bankomatkön och personen framför inte börjar leta efter sin plånbok i väskan för att sedan hitta kortet fören han/hon är framme vid bankomaten. GÖR DET INNAN!! Det samma gäller för folk som inte plockar fram sina nycklar innan de kommer fram till dörren.

Håller med!!!
Jag håller typ kortet uppe innan jag ens kommit fram.

Håller även med krossad_anka
Detta gäller även innan de ska betala.. när de fått reda på hur mkt det kostar, DÅ börjar de ta upp plånboken.
Så jääävla irriterande.

Eller när de står och pratar med kassörskan, och skiter fullständigt att det står 300 pers i kö och förmodligen inte vill tillbringa kvällen ståendes där som ett fån.

Känner igen flera som skrivit, folk som uppdaterar facebook varannan minut.. skaffa twitter och försvinn typ, vem fan bryr sig om du är hemma från ikea eller inte.

Och folk som blockerar mitt där man ska gå, otroooligt irriterande.
Groupie

2010-08-16 10:15
Paragrafjägare på banker och myndigheter..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Producent

2010-08-16 10:32
folk som becknar diesel
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2010-08-17 10:19
Anhängare till Sverigedemokraterna

2010-08-17 10:31
Jag blir irriterad när folk tuggar tugummi med öppen mun. Jag tycker det är ett tecken på dålig uppfostran eller att man ska verka extra cool. Ahhh jag blir nästan arg när jag bara tänker på det!
Groupie

2010-08-17 14:33
När folk snor ens lägenhet framför näsan på en pga ett misstag hos hyresvärden.
Moderator

2010-08-17 14:49
Måste Worda dig lite. HATAR folk som fuckar upp flow i allmänhet. Finns så många situationer där allt borde flyta på så jävla bra om inte en individ fuckade flowet.

Så, ge fan i att fucka upp flow.
//TW

2010-08-17 15:51
När folk är utstuderat giriga är fett drygt.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-08-17 16:55
Fyllon som får för sig att det är ok att vara full på bussen mitt på dagen.
Asså jag gillar också öl, det är inte det. Men hur svårt är det att ta en dusch då och då? Och att respektera att INGEN uppskattar att du drar fräckisar och kollar in fjortisbrudar när man själv är på väg till jobbet. Skärp dig för fan, bara för att du är en looser är det inte ok att bete dig hursomhelst bland folk.
Groupie

2010-08-17 18:34
Precis. Förbannat drygt när något stör mitt flow.

2010-08-17 18:40
Sena bussar!

Seriöst, när jag står och väntar på det så blir jag så satans sur om bussen bara är 1 min sen, jag vet att det kan finnas tusen olika skäl till det men kan inte hjälpa det
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Sångare

2010-08-30 14:22
1. Panflöjts-indianer.

Solen skiner, det är lördag, du glider ner på stan för att ta en kaffe och vandra runt i lugn och ro. OCH DÄR ÄR DE! Alltid hoppandes och spelandes på en lame jävla cover av typ Celine Dion's "My heart will go on".

2. Närgångna människor.

Vissa människor får helt enkelt inte ställa sig närmare än 1 1/2 meter ifrån mig. Man börjar böja sig bakåt som en banan och ändå så förstår vissa inte att de tränger sig på.

3. Rökar-morsor.

Det är vinter, 5 minus ute. Ungarna saknar oftast mössa, och näsan rinner. Bakom vagnen där står dem, rökarmorsorna. Blossar över hela vagnen och man undrar om de hade tänkt fimpa ungen i fontanellen också.

4. Större delen utav SR Metropols radiopratare.

Snälla, påbörja inte en mening om du inte vet vad du ska säga. Större delen av tiden fylls ut med "eeehh, jo, asså typ typ typ". Man behöver inte prata om hur piiiiiniiigt det var när du hade en reva i strumpbyxorna förra festen du var på hela programtiden. Jag bara ber er, läs en bok.

Det finns väl en hel del saker man irriterar sig på. Dessa fyra punkter är dock de som är aktuella för mig just nu.

2010-08-30 14:38
Religiösa fanatiker som inte respekterar andras val av tro/icke tro.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2010-08-30 14:47
Folk som blir hysteriska över vardagshinder som barnvagnar, långsamma människor i en folkmassa, sen kollektivtrafik osv. Sådana hinder som inte hade funnits om dom själv inte varit så jävla speedade och...modebittra. Det är så jävla inne att hata ALLT.
Producent

2010-08-30 15:33
co-sign på saarvidu

2011-03-16 20:27
När man får en hysteriskt dålig låt på hjärnan.
Fuck karma, I don't need karma!

2011-03-16 21:09
alla tjockisar som är med i lyxfällan , hoppas innerligt att dom dör i en husvagn nånstans
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2011-03-16 21:41
gangstagangsta, HAHAHA bästa hatet evver.
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-

2011-03-16 23:56
kanske det redan står i tråden...men iaf.
folk som inte kan stänga käften. och då menar jag inte folk som snackar mycket utan folksom går med sin äckliga mun öppen och ser hjärndöd ut.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Skivsamlare

2011-03-17 20:39
Tjocka rökande svarthåriga tjejer, asså färgat svart då.
http://soundcloud.com/majestictwelve
Ask beavis i get nothing but head.

2011-03-17 21:52
Jag hatar allt.. så prepare

- Brats.. äckliga jävla svin, speciellt dem som faktiskt inte är BRATS men leker brats, jävla äckliga kukäcklen.. kommer från samma område som en själv men tror dom är så jävla mycket bättre.

- När internet strular... satan så arg man kan bli

- Tjockisar som skyller på att dem har ditt eller dattan och därför dom är feta.. NÄ DET ÄR FAN INTE DÄRFÖR NI ÄR FETA.

-Idioter som blockerar upp en hel gågata

-Kärringar som tror att det är just deras barn som är så jävla söta

-Folk som röstar på vänsterpartiet/sossarna men sedan har ett litet SD troll inom sig och skyller allt på invandrare.. AEAWEAWEEA detta gör mig nog mest arg, rasister överhuvudtaget.. fittor

-AFA och andra vänster bögar som tror att om man slåss mot rasister så blir det bättre, JÄVLA IDIOTER DÖ!

-Äckliga människor som alltid propagerar om hur synd det är om djur när dom blir misshandlade eller dör och säger något i stil med "Jag skulle hellre sett en människa utsättas för något Saw liknande koncept" ?!?!?!?!? what?

-När man är jävligt arg och ingen verkar fatta det och tar illa upp och tror det är deras fel man är arg... GET OVER YOURSELF

- Bögar med longboards som tror dom är så jävla fläshiga, sånna där sthlms nollor som ser ut som någon från ett modé magasin och åker longboard för att det är 'mode' ..

- Religiösa fanatiker.. speciellt kristna för att dom tror dom är SÅ jävla mycket bättre än alla andra.. kuk fittor.

- Hela twitter fenomenet.. ah, för jag bryr mig nästan om du sitter på ett tåg eller är i ÄNNU ett nytt förhållande.

- Folk som inte uppskattar förhållanden utan kastar iväg brud efter brud efter brud efter brud inom loppet av ett halvår för idiotiska saker. Sedan hatar jag par som börjar bråka över minsta lilla.. det är så jävla äckligt, blir så jävla arg.

- När folk tar en för givet..

- Hatar USA på ett politiskt plan och hatar alla människor som faktiskt tror att USA - politiskt sett är någon jävla hjälte nation som kommer svepandes in i land efter land och löser konflikter.. DET VAR JU FÖR HELVETE DOM SOM STARTADE VARJE KONFLIKT, KLART DOM SKA GÖRA NÅGOT ÅT SAKEN.

- Synen på muslimer, denna jävla SD propaganda som går runt världen över

- Hatar att japaner skjuter delfiner, valar och allt annat trams dom dödar..

- Hatar människan generellt sett, vi är alla idioter.

- Tjejer som tror dom är så jävla snygga fastän dom inte är det, och eftersom dom "'är så snygga" så tror dom helt plötsligt att dom är jävligt mycket bättre än resten...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

måste sluta skriva innan jag kokar över.

En till bara, folk som går på McDonalds, Frasses, Max, BurgerKing, TacoBell eller vilken skräpmats kedja som helst och beställer, vi säger ett orginalmål (90-150g) och sedan köper en Light Läsk för att känna sig bättre.........................................................................................................................
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-03-17 22:39
DMat, fan va rätt allt du skrev är haha

2011-03-17 23:10
DMat, du var en person med mycket hat iallafall.

Själv hatar jag när OCBet tar slut och man får ladda bongen.
Dra åt helvete

2011-03-22 14:44
Morgonen är värst när det gäller nånting som man kan störa sig på, kan balla ur helt. Smöret är slut, 1 pålägg kvar, ½ DL mjölk kvar, hittar inte nycklarna, att jag glömt planera kvällen innan för morgon dagens morron, lista kan bli lång när det kommer till saker som fattas till frukosten.

Dryga människor
Personer som ställer dumma frågor om filmen är animerade/tecknad/otecknad när man har slaigt på filmen och introt rullar. Tålamod-slap

Lura iväg någon på något helt oskyldig resa kan leda till ågren som är irriterande, fattar inte varför.

Fått fel saker vid beställning

2011-03-22 15:44
Folk som ska sätta sig mitt emot en på tuben, när platsen snett över mig också är ledig...
Folk som går långsamt på stan.
Folk som står på fel sida i rulltrappan.
Folk som målar naglarna i på tuben och bussar.
Adobe CS5
Årsta - Rätt sjukt, men har alltid sån jävla otur varje gång jag vistas där, allt från att missa bussen, halka på is till att bli mordhotad av någon random helt utan anledning.
Området ser ju annars så trevligt ut, förstår inte varför detta händer mig just där av alla ställen.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2011-03-22 19:25
Folk som inte lyssnar på vad fan man säger, alltså man säger till någon nåt å så gör personen likadant igen, det dom inte skulle göra.. STRYK SKA DEM HA!

gay
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-03-24 01:31
inget gör mig lika förbannad som skit musik som Rebecka black och Black eyed peas...

Round and round
up and down
around the clock clock clock clock

Monday, Tuesday, Wednesday and Thursday
Friday, Saturday, Saturday to Sunday

We keep keep keep keep going up
we know what we say say
party everyday
p-p-p-party everyday

mad lyricz
Poet

2011-03-24 18:31
katerina och roza
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida

2011-03-24 19:42
hatar 100% av all musik som är i närheten av det som Kimhari nämnde. så jävla less när folk tror att såna artister är bra

hatar USA, deras media, regering och alla hjärntvättade jänkare

sen hatar jag t ex när michael jackson dog då en massa personer plötsligt tydligen hade varit hans fans i 10år efter hans död..

hatar folk som snackar skit bakom ens rygg om allt möjligt

sen hatar jag personer som ska klaga på hur livet är så jävla jobbigt för dem fast det dem klagar på är inte ens hälften av vad man själv får uppleva, men... Life is what you make it...
förlorade tillslut en vän efter att jag hade blivit less och började nämna allt som jag borde klaga på dagligen eftersom att hon bara klagade om allt det "jobbiga"

Sen sa DMAt en hel del av saker som jag hatar

2011-03-25 00:20
Gamla och/eller sinnessvaga personer som använder "Gör det själv"-kassor. Dö i aids.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-03-25 01:01
Fettdoktorn.

Jag såg en löpsedel om att hon funderat på att ta livet av sig och jag började nästan gråta. VI VAR SÅ NÄRA! Kunde inte nån mer tidning ha skrivit en elak artikel? Ett par sarkastiska webbsidor? En punktering? Något? Jag sörjer över att vi kunde blitt av med den här vidriga jävla kärringen, och vi gjorde det inte. Hade det varit så svårt att skicka ett par extra hatbrev?

Alla som följer hennes jävla diet. "Men jag mår mycket bättre sen jag började äta..." Okej, newsflash, du har spenderat 10 år med att stoppa ansiktet fullt av kakor. Sen slutade du äta kakor. Klart som fan att du går ner i vikt. Om du brukade käka 20 påsar chips i veckan, och skar ner till 10, skulle du antagligen gå ner i vikt. Det betyder inte att 10-chipspåsar-i-veckan-dieten är bra, det betyder att du är så patetisk att en livsstil som skulle vara förödande för de flesta fortfarande är en förbättring för dig! Grattis! Heja dig! Dö!

Folk som tror på horoskop. Horoskop är det enda som kan vara dummare än melodifestivalen. Nån jävla brud frågade vilket tecken jag var född i, så jag bröt armen på henne. Domstolen ansåg att det föll under självförsvar, eftersom jag skyddade min hjärna från att exponeras från en idiot som pratade om stjärntecken.

Alla jävla new agare. Jag kan BEVISA att era jävla helande kristaller inte funkar. Jag slår dig i skallen med stenjäveln, och om den inte läker skadan så borde du be om pengarna tillbaka.

Alla som bryr sig om melodifestivalen. Jag hoppas ni får köttätande svamp i röven. Om det inte finns köttätande rövsvamp så är det fan dags att vi uppfinner det.

Alla som försvarar TV licensen. Så länge SVT producerar melodifestivalen är TV licensen ett ekonomiskt bidrag till brott mot mänskligheten.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2011-03-25 22:59
jag stör mig på hur UncleSam har stavat Reinfeldt fel i hans signatur

2011-03-26 13:18
Det stör mig också. Jävla obildade hiphopare!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2011-03-26 22:59
Överkritiska/nitiska människor kan vara jobbiga i längden.