|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
faaaaan att jag inte har en kamera. hade vunnit direkt.
förra veckan betod min kyl av en halv gullök.
kamera måste införskaffas.
vi är överallt!
|
|
|
Mjo Midas iof, jag kanske har knäppa matvanor, blir alltid till att stocka upp på kött i frysen, att köpa det varje ggn jag käkar skulle kosta mig mer än bara skjortan.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
 inget kött på bilden för att dom finns i frysen!
|
|
|
maomakke P28
Jag diggar Trocen!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
jag flyttar gärna in till everlast. haha!
|
Hangaround
2010-02-04 18:48
|
kamera måste införskaffas. Kanske borde köpa mat istället? ;)
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
Bakelse1.. Trocen e gött!
|
|
|
kamera måste införskaffas. Är tråden en tävling ? Ät mat människor !
www.myspace.com/danielbylund
|
|
|
maomakke P28 Trocen är bäst! brukar alltid ha en i kylskåpet, just nu är det tomt men jag har 10 pantflaskor och alla är T-Roc!
|
|
|
 inte världens bästa kamera på luren. Översta HyllanGullök & Rödlök Lingonsylt och bostongurka bakom löken Kidney bönor och Lätta smör Övre MittFalukorv, Flummiga grönsaker och 1.5 kg köttfärs. Nedre MittDiverse Matlådor och matrester. Milda och ägg. Nedre HyllaKrossade Tomater, Mjölk, Oliver och Senap Dörr, Översta HyllaBBQ sås, Massa vitlök, vitlöksås och Tomatpure. Dörr Nedre HyllaÄppelcider Vinäger, Hjortronsylt, Matlagningsgrädde, Ketchup, Grönsaksbuljong, Persilja och Jäger.
|
|
|
Varför har du dom krossade tomaterna i kylen egentligen?
|
|
|
Dum? Trodde att det var tvunget, han brukar hålla sina konserver där också kan jag meddela.
|
|
|
infierno F19
Bara packa väskan och komma ;)
Vi är överallt!
|
|
|
Bakelse1.. dricker du bara trocadero? ofan.. jag brukar variera.. hehe
|
|
|
Everlast aight smoothie jag kommer imorgon, HA KYLEN FULL ;)
|
|
|
Everlast.. fixa en bild två dagar efter förfesten eller festen!
|
|
|
Kylen är alltid full, så den ser ut. Jag är coolast punkt
Vi är överallt!
|
|
|
|
|
|
Vikktorius P22 I dunno, brukar alltid ha dem i kylskåpet. Samma med Ketchup, vet att folk brukar ha den i skaferiet också.
maomakke P28 Nej variation sker endast när ica har slut på Troc!
|
|
|
|
|
|
maomakke P28 Det räcker inte med mitt ord?
Vi är överallt!
|
|
|
Everlast.. jag får tro på dig då
|
|
|
Dr.Octagon
Var köper du tahini? Hade varit kul att testa leka med den lite.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
Bakelse1 - Folk som har ketchup i skafferiet efter att de öppnat den borde få spö, men det är iofs lite skumt att ha krossade tomater i kylen också.
Nattugglan - Jag brukar köra tahini på min lokala ICA-butik. Finns mer eller mindre överallt. Oftast i anslutning till typ ajvar relish och andra dylika burkar.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
|
|
|
maomakke P28 Gör du rätt i ;)
Vi är överallt!
|
|
|
Jag tycker allas kylskåp ger en inspiration till när man ska storhandla.
Man kunde även kört vad har du i ditt skafferi/frys :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
Nattugglan: ICA.
Redline!
|
|
|
Vad stora kylskåp alla har :(
|
|
|
Dr.Octagons och Bakelse1s kylskåp är ju okej. Ni andra skrämmer mig :(
Jag återkommer i veckan med min, är nyinflyttad och en tom kyl känns rätt meningslös att visa upp :/
Delam tange barat
|
|
|
Gällande krossade tomater och ketchup osv...Läser ni inte på förpackningarna? När man öppnat ketchup eller krossade tomater = in i kylen. Innan dess är det ju onödigt.
Delam tange barat
|
|
|
|
|
|
Ligger lite potatis och morötter längst ned också som jag inte fick med.
9-1
|
|
|
Många nyårskylar
k1337oris
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Haha, vi har en ormägare.
9-1
|
|
|
En fet orm också!
|
|
|
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
hiccory P24
Det där var bland det sjukaste jag sett. Har ingen orm eller djur överhuvudtaget. shiiiit...
Can't break necks in boxes
|
|
|
eftersom utsidan på mitt kylskåp är finare än insidan (som är väldigt tom) så lägger jag upp en bild på den istället. ^^
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring. - Carl Sagan -
|
|
|
|
|
|
uppar tråden eftersom jag är så nöjd med dagens inköp som resulterade i ett härligt fyllt kylskåp. väldigt mycket glasburkar med inlagda saker och olika sorters sylt/marmelad/senap döljer sig längst bak. vet inte riktigt varför
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|