Dope Street Wear - 60 % på allt + mycket mer!

Övrigt - Blandat

Dope Street Wear - 60 % på allt + mycket mer!

www.randomsidewalk.com

/////////////////////////////////////////
Var:
Sverige, Malmö, Entré (Länk)

Du hittar märken som:
Penfield, Carhartt, Stüssy, The Hundreds, Skank, Crooks n Castles, Obey, Diamond, Nike, Adidas Original, Dickies, New Era, Sixpack France, Casio - G-Shock, Dr. Denim, Happy Socks

Missa inte:
www.facebook.com/dopestreetwear
www.twitter.com/CMMNSTRNGRS

/////////////////////////////////////////

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
ingen webshop??
www.code26.com grafik och konst.
Kom ihåg att jag frågade om webshop när de öppnade men verkade som att det låg i slutskedet (enligt Dope...) i flera månader. Atnar att det rann ut i sanden?
Jag förstår inte hur de kan ha 60 procent på allt i butiken, och samtidigt ett erbjudande för ta 3 betala för 2... Varför skulle man köpa 3 å betala för två om jag fick bättre deal om jag köpte dom en och en? Det är ju bara 33% rabatt om jag köper i klump, men om jag tar en å en har jag 60%...

Besynnerlig rea..
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/
ska fan dra o kolla kanske e ngt nice
Vissa intressanta märken, fixa webshop!
soundcloud.com/jerrones
dom borde haft webshop
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Apeman detta var förmodligen på grund utav att de ville få bort allt. De ska ju ske massa nytt där snart. No hatin'. Vad menar du med märkena?
Har inte sagt ett skit om märkena... dock är det lite bananas å ge bättre rabatt vid köp av ett än av tre plagg...
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/
e det kvar änn?