I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ex festar med mina kompisar

Övrigt - Blandat

2010-02-07 12:39

Ex festar med mina kompisar

Tja. Har en fråga som jag har funderat på ett tag nu..

Det är så att jag var tillsammans med denna tjejen i 2 år. Och under dom 2 åren har hon ALDRIG tyckt om att vara/festa/umgås med MINA kompisar.
Och nu helt plötsligt när det tog slut börjar hon umgås med dom istället, när jag har i stort sätt "brytit kontakten" för hennes skull..
Jag stör mig som fan på det, Varför gör hon detta?:S.. det är så sjukt störigt.
Och speciellt dom som skulle kalla sig "mina kompisar" går ut och festar med henne... Förstår mg inte på detta:S...

Någon som varit med om samma / liknande grej? Berätta gärna..

min fråga är.. Hur ska jag tackla situationen?
jag har försökt med att "skita i det" men varje gång jag träffar "mina kompisar" så snackar dom om hur kul dom hade det på den och den festen.
så det är ganska f.cked up..

Tacksam för seriösa svar =)

(Inlägget ändrat av JP 2010-02-08 16:02:42)

2010-02-07 12:48
Du har ingen rätt att bestämma vem ditt ex ska umgås med.

Svälj det och gå vidare.

2010-02-07 12:56
Jag vill inte bestämma vem hon ska umgås med.. Jag är glad att hon har någon att umgås med.
Men jag förstår bara inte VARFÖR just med DOM.. Hon var så emot dom.. hon HATADE dom när vi var tillsammans, och nu ÄLSKAR hon och umgås med dom verkar det som..
Rappare

2010-02-07 13:30
Du säger åt dina polare att du inte uppskattar att de umgås med ditt ex. Easy.

2010-02-07 14:38
Om det vore så enkelt.. Hon har snackat en massa skit om mig till dom, hon har exempel sagt att JAG inte ville umgås med dom när vi var tillsammans osv.. Så nu tror dom att det är jag som är "det svarta fåret" :)

2010-02-07 14:45
Hehe, mitt ex blev tillsammans med en polares polare bara för att. Lite läskigt, men jag bryr mig ju inte. Börjar umgås med mina polare genom den snubben osv osv, men jag undviker det bara eftersom mina polare hellre undviker henne än mig. Så vill dina polare umgås med henne är det nog lite kört.

2010-02-07 14:58
Kört och kört är det inte direkt, har så många andra polare, men jag förväntade mig inget sånt av just dessa... Så det är pretty fucked up.. Känner mig faktiskt sur på dom.. men mer på henne..

2010-02-07 15:19
Men det är rätt kört med att kunna umgås med dessa kompisar, var min tanke. Det blir faktiskt lite "välja sida", och om dom valt hennes sida så är det nog svårt för dig att kunna umgås med dom utan att umgås med henne.

2010-02-07 15:24
Ta och säg det du skrev i ursprungsinlägget till dina polare. Säg att det var hon som krävde att du skulle skita i dem och ogillade dem under tiden ni var tillsammans. Sen söger du som Omen22 skrev att du inte uppskattar att de umgås så mycket med henne, men sen är det upp till dem. Finns en hel del så kallade "polare" här i världen som inte skulle tveka en sekund och spänna på din brud om de såg chansen.

Vet du exakt vad hon snackat skit om så konfrontera henne. Spelar du in samtalet har du ett ess i ärmen. Är du på tum man hand lär hon inte ljuga till dig, framför andra vem vet vad hon säger.

Bara hypotetiskt, skulle jag vara ihop med en tjej och det tog slut och hon hookade med min polare sedan, kul för henne. Jag brukar omge mig med reko folk. Hellre en polare hon är lycklig med och jag känner än någon stolpskott som kan vara helt snedvriden. Sen är inte saker alltid svart eller vitt när det är känslor inblandade med så nog kan det finnas polare som man tar allvarligt snack med, men tänker man efter lite så äger du inte tjejen och vem är du och vara i vägen för hennes lycka. Fungerade det inte så gjorde inte det, sluta häng läpp och move on. Kolla bland hennes tjejpolare, kanske finner du din framtida kärlek där. Dagens "ungdom" (tonåren till unga vuxna) är tillräckligt slampigt att det är ingen större mening och fästa någon vikt vid förhållanden egentligen. Ungdomens naivitet kontra mognadsprocessen och självkännedom i en sexuellt frigjord samhälle. Klassiska värderingarna och vett o etikett faller hårt.

2010-02-07 15:25
Angående din ex's beteende: aldrigt tänkt på att hon gör det för att "hämnas"? Finns tydligen sådana r-tards.

2010-02-07 15:55
Kaneida

Som sagt, men vet inte om det blev så tydligt i mitt inlägg, så var det ju så mitt ex tänkte. Åh, nu ska jag bli tillsammans med någon runt honom så han blir svartsjuk! Typ. Fast hon är psykiskt labil också, så det räknas inte.

2010-02-07 16:19
Det här har faktiskt hänt mig.

Det jag hände var att jag sket i hela den umgängeskretsen, deppade ner mig, slutade deppa, skaffade nya kompisar och sen blev det ny tjej.

Nu saknar jag egentligen ingen av dessa vänner (gått 6-7 år nu) förutom en snubbe som jag verkligen ångrar att jag förlorade kontakten med (vi hade känt varandra sen barnsben).

Så är det.

Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Poet

2010-02-07 17:15
Vet hur det kanns. Visst kan du inte forbjuda nagon att umgas med varandra. Men riktiga vanner hade inte gatt och festat med nagot av dina ex om de vet hur du kannner.

Vet de hur du kanner?
At the gates of Eternity...
Producent

2010-02-07 18:30
she is fuckin them....därför hon umgås med dom nothing else brother
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-02-07 19:31
jag ser här att du har med att göra med ett praktexempel av en slampa (m. tanke på det respektlösa slampiga beteendet du nu beskrivit) finns itne mkt att göra.
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2010-02-07 21:13
Vad har du för vänner?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2010-02-08 01:13
Kaneida: Jo. Jag har tänkt "hon gör det kanske för att hämnas" MEN! grejen är den.. VARFÖR skulle hon hämnas på mig och själv känna sig obekväm i den sitsen?.. Men skulle inte förvåna mig. Hon försökte få mig att glömma mitt ex (Min första RIKTIGA kärlek) Som jag verkligen ÄLSKAR än i dag... som nu har gått vidare och vi har ingen kontakt, och jag accepterar det FULLT ut..

BC99 P26: 1. Jag håller med dig, RIKTIGA vänner hade sagt till henne "Tack men nejtack, du var tillsammans med min kompis. jag vill inte "såra" honom"... Men dom här säger till mig "Du ska se hennes kompisar" så dom får det att låta som.. "Jag kallar henne på min fest för att få ett ligg med hennes kompisar" MEN!.. Ett tag sen kallade hon dom på sin/sina kompisars fest.. Så man kan inte skylla direkt på "Dom kallar henne för att få tillgång till hennes vänner.."

och det med om dom vet hur jag känner.. Nej tyvärr.. jag är ett sånt huve som tränger det inombords och spelar som om allt vore cool, för jag vet att dom kommer gå och säga det till henne.. vilket kommer göra henne sjukt glad att hon ÄNTLIGEN har lyckats bryta ner mig och såra mig... och jag vill inte få henne att tro att hon är något mer värt än jag.. För det är hon inte.. Jag förtjänar lika mycket respekt som hon.

Fumez: Skulle inte förvåna mig...

ZoO-Man P22: Grejen är den, jag vill inte göra mycket åt saken mer än att kunna acceptera det hon gör, och inte gå runt hela dagarna med fet ångest som jag haft nu sen augusti... dvs 6 månader..... ett halvår.. det fuckar upp min skalle TOTALT.. Tappat koncentrationen för allt.. Skolan, skriva nya låtar (som jag skulle kunna DÖDA för att göra) men jag har tappat all inspiration HELT.. Känner nån cp tung ångest känsla i bröstet hela tiden som jag inte kan ta itu med... det är det..

Zoom-Zoom P24: Om jag ska vara ärlig, så tror jag inte att jag har en enda lojal vän.... Alla vänner "finns där för en" när dom själva behöver något... Så vi bröt kontakten så vi är inte riktigt KOMPISAR.. vi träffas IBLAND kanske 1 gång var 2-3 månad.. så.. ja.....

2010-02-08 09:21
whoait

Då skiter du i dina vänner. För ens riktiga vänner hade fan inte gjort så ärligt talat. Jag och mitt ex (tog slut i somras) vi hade många gemensamma vänner som hon hade lärt känna efteråt visserligen, hon gillade dessa och mina vänner gillade henne. Men direkt när det tog slut, så tog det "slut mellan" dessa också. Visst dom skulle väl kunna säga hej om de sågs på stan, men inget mer.
Skaffa nya vänner. Det är fan inte så svårt, eller börja umgås med andra vänner du har och bygg upp något annat där. För så tycker jag inte man gör om man är vän oavsett hur fina brudar ex:et har. Jävla fittor.
Poet

2010-02-08 15:32
Whoaiit: Fuck pa din vanner och som redan konstaterat, fuck pa henne ocksa. Jag har varit i samma sits. Vissa av mina vanner har jag inte ens kontakt med idag, men de ar polare med mitt ex. Och vissa av mitt ex's vanner, ar inte ens van med henne, men de "valde" min sida.

Det bevisar ju bara att de vannerna man hade innan det tog slut, inte var riktiga vanner.
At the gates of Eternity...

2010-02-08 17:30
BC99

"Det bevisar ju bara att de vannerna man hade innan det tog slut, inte var riktiga vanner. " Så jävla sant!

2010-02-08 18:34
Jag skulle bli sne..
Eller det beror på hur du känner för henne?

Om jag hade fortfarande gillat henne hade jag blivit sne, annars varför ska du bry dig?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-02-08 18:42
Jag hade en kompis en gång som gick lite "over the line", jag tänkte bara "ok, han är inte min vän längre, går han över linjen igen.. Så behandlar jag honom som sådant också."

Han gick alltså inte så långt över linjen så det krävde box redan från första början ;P.. Men ungefär som dina s.k polare gjort..
Så gjorde jag, och det funkade.
prinsen i hundkostym.

2010-02-08 19:09
jag har vääldigt svårt för sånt, mest för att jag är och förblir totallt paranoid.
skulle aldrig umgås med dessa polare samtidigt som ett ex.
har hänt förut att det uppdagats att polare hängt me både exet o mig...hatar sådant.
iaf när man då dessutom väljer att skvallra med mig och exet om varann så att säga.

nej.fyfan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-08 19:11
Alltså.. Tricket jag körde att inte vara vänner längre är bra.
För när en vän gör något dumt blir man sårad, om en ovän gör det så blir man arg, och det är lättare att hantera..

Man ska dessutom inte känna att man ska be om förlåtelse för vad man känner, det är dem som ska be om förlåtelse för att dem inte respekterar dina känslor, och gör dem inte det så förtjänar dem ju fan box o inget annat.
prinsen i hundkostym.

2010-02-08 19:32
det är säkert någon som redan skrivit det och jag har egentligen inte alls orkat läsa igenom tråden speciellt noga för att det första som slog mig när jag läste ditt första inlägg var detta och inget annat:

är du så dum att du dumpar och bryter med dina polare på grund av en flickvän så förstår jag varför dom hänger med andra hellre än dig. sen att det är ditt ex kan ju absolut te sig märkligt men det får ju vara deras val och det kan du ju inte rå över speciellt mycket och därför är det antagligen inte heller människor du behöver umgås med.

2010-02-09 11:39
phatie: Jo jag vet att jag "dumpat mina kompisar" men det gjorde jag inte förens dom började umgås med annat folk och slutat ringa mig, u feel me?.. dom har kanske kallat ut mig 1-2 gånger under mitt och hennes förhållande... så jag vet inte om det är mitt fel att dom är fittor?:S

2010-02-09 11:54
whoait

jag tvivlar starkt på att det bara är deras fel, det är sällan bara ena partens del i ett bråk mellan vänner. speciellt som i en sådan här situation där det egentligen inte har hänt någon specifik sak som gör att allt blivit piss. hur många gånger "kallade du ut dom" under din och ditt ex förhållande? för att vara hobbypsykolog utan att egentligen veta vidare detaljerat om vad som hänt så chansar jag på att det klassiska hände:

du skaffade flickvän. hängde med henne jättemycket och glömde omedvetet bort dina polare (menar inte att du helt slutade att höra av dig men att det avtog jämfört med innan).

ett förslag: prova du att ringa dom någon dag och kolla om dom vill hitta på något?

2010-02-09 12:22
Haha argumentet "Dom slutade ringa" är fan det sämsta någonsin. Om nu DU hade gillat dina vänner så jävla mycket så kunde väll du ringt dom själv? Men antagligen så hade du fullt upp med att vara med din flickvän...

Jag tror du har dig själv att skylla, och är helt klart inne på phaties spår.

Du har några val att välja på men framförallt är det.
1) Skit i vänner och tjejen, umgås med dina andra polare.
2) Säg till dina vänner hur det ligger till, be om ursäkt osv. Väljer dom fortfarande ditt ex framför dig, se steg 1.
3) Träffa vännerna på tumanhand, alltså inte som grupp. Du kan bevara den/de vännerna du tycker bäst om, utan massa grupptjafs.

2010-02-09 13:06
phatie / & Vikktorious P22: Jag ringde dom FÖR många gånger, dom började i andra skolor och hittade "Nya kompisar" vilket jag var glad över för deras skull..men sen när jag brukade ringa/smsa dom coh fråga "vad händer? Ska vi ses" eller något, så hade dom alltid något och göra, var upptagna osv.. Så blev det så att dom slutade höra av sig till mig, jag tänkte "Jag har gjort mitt, kommer dom på att jag finns får dom väl ringa.. jag har ringt FÖR många gånger"...

2010-02-09 13:45
Men då borde du ju skitit i dom för längesedan!

2010-02-09 15:15
whoait

ja, men om det nu är SÅ som du beskriver det är det faktiskt inte så mycket mer att grina över. de vänner du förut har umgåtts med har ju uppenbarligen inte varit speciellt bra vänner sen ganska lång tid tillbaka. därför borde du fortsätta på samma spår och inte umgås med dem. varför du bryr dig nu helt plötsligt är ju antagligen bara för att ditt ex umgås med dom, annars hade du ju antagligen bara fortsatt att inte bry dig och tänka "dom får väl höra av sig när dom kommer ihåg att jag finns".

det som gör dig irriterad är ju mer att ditt ex hänger med dom, inte att dom inte hänger med dig? eller hur? så skit i det helt enkelt. skit i dom, skit i ditt ex. fundera över vilka människor du har i ditt liv just nu som får dig att må bra och ta till vara på dessa personer istället för att ens ödsla en enda tanke på ditt ex och dina ex-vänner. må bra, tänk framåt, sluta tänka tillbaka. kan tänka mig att ni ocks har växt ifrån varandra under tidens gång och se det inte som att det är fel på dig utan att du får en chans att få bort människor med dålig energi ur ditt liv. get over it och var glad över de bra vänner du har som faktiskt ÄR dina vänner! ta vara på stunden, på nuet.
Moderator

2010-02-09 19:59
Jag hade lackat av rätt hårt om det inte var en slump att dom hamnade på samma ställe...Riktiga polare gör bara inte så, för mig så är det svart på vitt. Går inte att tumma på den regeln.

Sen henne hade jag bara skrattat åt, vilken jävla pajas som försöker tvinga fram svartsjuka hos sitt ex.

Helt klart så är det mer fel av "polarna", inge snack om saken.
//TW
Producent

2010-02-09 20:14
var så mycket text i tråden att jag inte orkade läsa halva, så ursäktar om du redan har fått detta svaret.

om du saknar dina vänner så tycker jag att du ska klampa in i deras umgängeskrets igen, och svälja att du känner dig sviken. skit fullständigt i om ditt ex har fått en plats hos dom. nonchalera henne, även om du inte gör det innuti. men tycker inte du ska plåga dig själv, för att hon inte vet rätt plats och tid. nu vet jag inte hur det tog slut mellan er, men jag får känslan av att det var du som gjorde slut? isåfall kanske hennes ide att umgås med dina kompisar är för att hon vill ha dig nära. tror inte du kan ställa något ultimatum, där dina vänner får välja. det kommer bara sluta med att dom blir defensiva och börjar snacka skit om att du är en surpotta osv.
tycker du ska ta plats i gänget igen. dom saknar dig säkert. och om det nu är som du säger att ditt ex verkligen ogillade att umgås med dom, så kommer hon väl förmodligen trötta när hon ser att du inte har något intresse, once youre back.

jag har också en känsla av att du tror att hon har blivit lite stadd hos dom, eller kanske lite central. det behöver inte alls vara så. hon kanske bara är som ett bihang som folk rycker på axlarna mot. men möjligtvis nämnvärd för att hon är en tjej?

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2010-02-10 00:39
fyra F26: Hon gjorde slut med mig.. inte på det snällaste sättet direkt.... Men men... Jag försöker att skita i dom, fick höra nyss av någon att hon är på G / tillsammans med någon av dom.. vilket gör mig mer sårad lixom... men grejen är den.. Jag försöker att skita i det... men det är inte lätt...

2010-02-10 00:51
slutade du hänga med dom för en brud så ska du inte gnälla på dom om dom hänger med ditt ex. du valde att bryta vänskap för en brud. det är keff stil och sånt får man tillbaka

2010-02-10 01:33
slutade du hänga med dom för en brud så ska du inte gnälla på dom om dom hänger med ditt ex. du valde att bryta vänskap för en brud. det är keff stil och sånt får man tillbaka

Där håller jag med
prinsen i hundkostym.

2010-02-10 01:50
Så, inte nog med att ditt ex festar med dina vänner, lyckades vända dom till att tro att du var toffeln i förhållandet och inte ville hänga med dom.. du är dessutom vansinning över det.

Yep, det låter som att ditt ex leder stort i post-relationship spelet.

Jag tycker att du ska ändra din gnälliga inställning och antingen sluta bry dig eller helt enkelt step it up och göra någonting tillbaka. Börja festa med hennes kompisar och bli tight med några av dem. Om hon aldrig brydde sig om dina kompisar innan så är det tydligt att hon gör allt det här för att få din uppmärksamhet eller "ge igen" för någonting. Antingen ignorerar du det och försöker att inte bry dig eller så får du helt enkelt börja kontra med liknande löjligheter. Fast få det inte att verka som att du bryr dig.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-02-10 01:55
marvingaye sa lösningen!

prinsen i hundkostym.
Producent

2010-02-10 04:31
marvingaye haha värsta avancerade planen!

whoait: läste vidare lite och fick uppfattningen om att du redan hade glidit från dessa snubbar sedan tidigare. men förstår din svartsjuka helt klart. har hänt mig flera gånger, fast med kompisar istället för pojkvänner. man blir så arg, svartsjuk och helt plötsligt vill man inget annat än att dom ska tröttna på ens kompis. känns aldrig bra när det känns som att någon har tagit ens plats.

fast jag har faktiskt inget råd. du får hoppas på att hon tröttnar eller tvärt om, om det händer så får det bli din hämnd. för finns nog inte mycket mer att göra. och som många andra har sagt, umgås med andra. snacka skit om dom funkar ganska bra också! eller kanske bara snacka av dig, som du gör här.
fast du vill väl inte bli nära med dom snubbarna? kanske känns mer så nu efterom du är svartsjuk (inte menat att du är svartis för att du vill ha tillbaka din tjej).
du kanske kan försöka hitta nya roligare kompisar så det inte gnager i dig så mycket. för faktiskt, dina kompisar verkar inget bra alls. inget att behålla. dom är faktikst respektlösa. speciellt om det nu är så att en av dom är ihop med ditt ex, och du vet inget om det?! liksom vad är det? inga vänner iallafall.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Rappare

2010-02-10 04:48
Har varit med om samma sak. Min flickvän umgicks aldrig med mina vänner, förutom med mig. Sen efter ungefär ett år tog det slut, och hon hängde med dom varje jävla dag. Tycker även att det var svinigt av mina kompisar att bjuda in henne på fester utan att ens fråga om jag själv vill komma.

Vad jag gjorde var att jag satt inne helt jävla svartsjuk några dagar. Innan jag festade loss och träffade nytt umgänge. Hade ganska roligt. Förutom att jag hittade någon annan jävla brud jag "var ihop" med i några veckor under tiden utan att ens inse att jag inte gillade henne.

Vet inte vad jag ska rekomendera. Tycker nog att du borde försöka prata med dina vänner och förklara att det stör dig. Kanske prata med henne också och undra vafan hon sysslar med.. Aja..
Wurrup?
Moderator

2010-02-10 06:32
easyskanking P23 Skojar du eller? Visst, jag håller med om att polare går före brudar. MEN vem/vilka var det som från början tog bruden före sin polare? Jo, det va dom. Om dom inte hade suttit "whoait" i den där siutationen så hade det aldrig varit några problem.

Om man kallar sig "polare" med någon så är det väl självklart att man backar om en av "polarnas" ex kommer och vill umgås?
//TW

2010-02-10 10:30
easyskanking P23:

Jag slutade inte hänga med dom för en brud, utan dom slutade höra av sig redan innan jag träffade henne.. Sen när jag hörde av mig till dom hade dom andra planer, dom sa aldrig "ska du med till den festen?".. men det verkar som att dom frågar henne det hela tiden.

Underhållning P17:
Har varit med om samma sak. Min flickvän umgicks aldrig med mina vänner, förutom med mig. Sen efter ungefär ett år tog det slut, och hon hängde med dom varje jävla dag. Tycker även att det var svinigt av mina kompisar att bjuda in henne på fester utan att ens fråga om jag själv vill komma.

Du beskrev mig med andra ord där..

2010-02-10 12:58
Tycker även att det var svinigt av mina kompisar att bjuda in henne på fester utan att ens fråga om jag själv vill komma.

Det där är ju ett grovt övertramp enligt mig iaf..

Du har ju dock redan låtit det gå så jävla långt, du borde ha satt ner foten direkt, inte varit så jäkla osäker och konflikträdd.
prinsen i hundkostym.

2010-02-10 15:38
"Jag slutade inte hänga med dom för en brud, utan dom slutade höra av sig redan innan jag träffade henne.. Sen när jag hörde av mig till dom hade dom andra planer, dom sa aldrig "ska du med till den festen?".. men det verkar som att dom frågar henne det hela tiden."

Men då är det inga polare. Du har två val att välja mellan. 1. Haka upp dig på dom 2. gå vidare. Folk är så där nämligen, alla är inte äkta, då ska man skita i dom.

2010-02-10 16:30
Värda polare som umgås med din brud mot din vilja.. Rejäl utskällning och ett par käftsmällar kanske vore på plats.

2010-02-10 19:29
när jag har i stort sätt "brytit kontakten" för hennes skull..
Jag stör mig som fan på det, Varför gör hon detta?:S.. det är så sjukt störigt.
Och speciellt dom som skulle kalla sig "mina kompisar" går ut och festar med henne..

bryter du kontakten me dina polare för en bruds skull och sen förväntar du dig att dom ska finnas kvar när det tar slut? vilken värld lever du i ...

2010-02-11 02:03
046: Läs längre upp i tråden.. så får du din förklaring

2010-02-11 10:40
Whoait.. Jag har inte läst något svar alls så jag kanske upprepar något som nån redan skrivit men det är alltså INTE okej.. Jag hade sneat som fan MEN man hamnar i situationer som denna om man inte e rak mot sina boys o sitt ex..

Jag sa till mitt ex att hon aldrig skulle hälsa eller ens titta på mina boys, ta bort allt som har med mig att göra på msn/FB osv..

Tänk på att killar är svin, speciellt mot sina boys. De drar inte sig en sekund för att knulla ditt ex..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-02-11 12:16
Tänk på att killar är svin, speciellt mot sina boys. De drar inte sig en sekund för att knulla ditt ex..

Bullshit
prinsen i hundkostym.

2010-02-11 13:20
Psyko.. Bara för att du inte kommit på nån än betyder det inte att det inte händer..
Givetvis snackar jag inte om ens närmaste men de som kallas bekanta
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-02-11 13:22
iofs..
Du har en poäng där..
Men sånt beteende accepteras ju ej..
prinsen i hundkostym.