Jag har en bild på min dator EMELPEE
Känner igen namnet på bilden från någon här på whoa. bilden är tagen 2002. inte jag som tagit den dock. och vet inte om jag ska lägga upp bilden. inge nudity eller pinsamt. bara en vanlig person på den. hittade bilder som jag bränt på en cd för kanske 6 år sen. och den låg där i. hade helt glömt så. säger Emelpee nånting till nån av er?
Amazighen will remember
Är ganska säker på att det fanns en användare med det namnet förrut, eller någon som kallade sig för det när han rappade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja eller hur. känner igen det SJUKT mycket. emelpee sen har jag hittat en bild som är SJUKT lik emil brikha. kan nån verifiera om det är han? eller. får jag lägga upp den?
Amazighen will remember
Producent
2010-02-09 14:07
put it up
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
det är mattias lyckne från karlskrona...
den som iaf jag tycker är lik
emil brikha här är
emelpee
Amazighen will remember
Grattis, du har 2 bilder på 2 random personer som kanske är från whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men det är ju just det att det är gamla bilder som jag helt glömt. inte ens kommer ihåg att jag sett förut
Amazighen will remember
Skumma trådar som vanligt av den här användaren. Troll? Fasen hände med Emil Brika egentligen, flytta han till USa eller vad hände?
Hangaround
2010-02-09 16:18
han flyttade till Malta vill jag minnas..efter hans tripp till staterna.
Skivsamlare
2010-02-09 16:29
Varför bränner du skivor med bilder av personer du inte känner?
fair enough..
Det ar inte Emil Brikha. Liknar snarare Alibi fran Medina.
At the gates of Eternity...
Har emil setts till här på whoa efter att avskeds komittén ropa ut han?
Empire haha, du får det att låta som att whoa är en stad eller ett område/förort... :D
kloak tror min farsa skulle formatera datorn. och då brände jag över alla bilder som låg i mina mottagna filer. hittade typ 100 pers jag inte känner igen. haha. =D
Amazighen will remember
HAHA emelpee finns på spotify, låter fruktansvärt dåligt.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
yes Emelpee var user här back in the days, andra snubben påminner om emil, men det där är inte han.
Hahahahhahahaa vänta lite nu, var tvungen att kolla hans spotify men är detta ett skämmt.... vad i helvette hahaha vill ni ha ett gott skratt. kolla upp han Emelpee på spotify
B
Jag ser lite små likheter mellan emelpee och den här killen:
Persia : Shit jag tankte saga det ocksa, men trodde alla skulle tro att jag ar dum i huvudet hehe
At the gates of Eternity...
Lyssnade snubben på Spotify, och han var helt klart värdelös.. Men på något sätt får han mig att fortsätta lyssna. Han har något sorts hypnotiserande flow som får mig att inte vilja trycka ner skiten.. Helt klart manipulering, och antagligen anlitad av staten för att hypnotisera oss skattbetalare.... Va?
Wurrup?
underhållning. ja...han har bränt in sin bild på en cd och lagt hemma hos mig..så att vi ska manipuleras
Amazighen will remember
Hehe, killen håller en Kenny Larkin skiva, lyssnar emil brikha på sånt?
http://www.earforcefm.blogspot.com
hehehehe....jag hade kontakt med emil brikha på msn ett tag. så det var därför jag trodde det var han.
Amazighen will remember
Amazigh F21: Ja! :O Vad annars?!
Wurrup?
Mörten: Troll, japp! Dock var Emelpee den bästa rapparen jag någonsin hört. Heltokigt att den finns på Spotify.
"Who the motherfuckin' bawse?"
hur fan kan han hamna på spotten?
vi är överallt!
BC99 Så jag fick ta smällen nu om nån tycker att jag e dum i huvet ;P
Vad har hänt med Emil Brikha förrresten?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Han fick inte posta sin dagliga blogginlägg i blandat och det tog han väl hårt för efter det har han inte synts till. (Inlägget ändrat av mellanöl 2010-02-10 20:29:34) Svar till Refused ang Emil Brikha
Aha, var det så det gick. Tackar.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag dansa loss till Emil Brikhas bror när han var dj under helsingborgsfestivalen. Han är sjukt grym
Emelpee figurerade ju i ett antal Audiotävlingar här back in the days. Fet skit :)