Billigt flyg (Ryanair-pris) + bada + april = ???

Övrigt - Blandat

Billigt flyg (Ryanair-pris) + bada + april = ???

Kan man komma iväg nånstans i början av april där det är tillräckligt varmt för att bada men där flygbiljetten (enkel) ligger under tusenlappen?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Malta, baby...

Eller Faro, Portugal.
CAMPIONI!
Jag har kollat Malta men är det verkligen badväder?

Ska kolla upp Portugal. Tack för tipset!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, det är inte badväder, såvida du inte är ismannen.
escuchela.. la ciudad respirando.. escuchela.. la ciudad respirando...
Haha, jag har sett folk bada här, senast 3 dagar sen.

I April är det garanterat badväder...

PrinsMio P24
Grejen är att för min del så behöver det inte ens va badväder, jag vill bara slippa kylan o känna lite sol men bruden vill verkligen bada. Hon har forskat som fan och enligt alla väderrapporter o skit så verkar det för kallt för att bada.
Jag är faktiskt ganska peppad på Malta men som sagt, bruden...
Men om du kan va lite mer exakt, vad snackar vi för vattentemperatur? Svensk sommar - kallare eller varmare?
OKej, nice, jag förstår...

Vattentempratur har jag ingen aning om faktikst, men malta är känt för att ha varmt vatten. Igår hade vi en riktigt stekig dag här som kan jämföras i tempratur med den bästa sommardagen i sverige. Kunde inte ha jeans på mig utan att svettas sönder.

Idag däremot är det riktigt grått ute, men det är ändå 20 grader...

Ok, vi har bokat biljetter så vi får hoppas att d blir nice i april.
Vi kommer va där en vecka. Nå tips? Billig, bra, vegetarisk mat / sevärdheter / mysiga barer etc.
Nice, det kommer garanterat vara bra väder då...
Vart ska ni bo?

Malta är mysigt som fan. Perfekt ställe att åka med sin flickvän och man ser fler folk som håller varandra i handen än som inte gör det.

Finns en del mysiga barer både i Valleta och Sliema som garanterat kan locka fram romantiken i er hehe.

Jag bor ute vid St Julians nu som mer är en förort till sliema, men där allting typ händer. Finns en av världens kändaste partyställen här som försöker konkurera med Ibiza, aya napa och sånna ställen om ni är intresserade av det.

Vill ni ha en lugn romantisk resa och åka runt och se landet kanske Sliema passar er bättre. Är ni sådana som föredrar att ha allting på samma plats, alla resturanger, barer, shopping och liknande passar St Julians bättre.

Sen finns det en massa ställen runt på ön ni kan åka till. Till exempel Blue Lagoon och sånt där, beror på vad ni är ute efter.

meliha bay är nice. och glöm inte att käka pastizzis!!!!!!!
Hotellet låg nånstans på östkusten. På kartan verkade det vara många hotell i närheten ifall det säger dig nåt. Tror inte det kommer bli så mycket party eftersom flickvännen inte kan dricka alkohol. Är Blue Lagoon samma lagun som i filmen?

Vad är pastizzis?
små mini piroger/pizzor som smakade ljuvligt, så som jag minns.
Okej, Östkusten, då lär det vara Sliema eller St Julians. Det blir säkert nice!