|
|
|
|
|
skor till en nike windrunner jacka
HALLÅ! har köpt mig en windrunner.. Länk till http://img36.imageshack.us/i/6024172226.jpg/
Hade tänkt köpa mig ett par passande skor till den, Helst ett par airmax / airforce / adidas retro skor. ni får gärna tipsa mg här i tråden vilken modell och färg ni tror hade passat. lägg också gärna till bild eller var man kan köpa skorna. /M
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
vad har du för storlek på skor?
|
|
|
å du lär vara rätt tvungen att köra nike till den jackan... så adidas ska ju gå bort per automatik..
|
|
|
 Bra af1or. Du får leta på nätet. De hade dem i barkarby för två år sen.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Apeman Jag har storlek 43, tror du verkligen att de skulle se fette fel ut med adidas skor till jackan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 Ett par runners till en windrunner är ju a must! :)
Forumssignatur...<br>
|
|
|
|
|
|
yeeah diggade tipsen ja fått hitils, någon som har några liknande de som är tipsade till salu?
|
|
|
Ja, jag har.. men du har ju redan fått det på PM... ;)
|
|
|
Vilka av dessa hade passat bäst? (omröstning) 1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.  10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ingen mer änn apeman & naboo som har förslag?
|
|
|
Jag röstar för 9. 8 är väl fakes? De är för mycket iaf.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
New Balance 
HELSINGBORGS IF!
|
|
|
synd på size, har exakt den jackan och ett par låga dunks i samma colorsize som jag tänkt göra mig av med, strl small på jackan och 40,5 på skorna
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
|
|
|
Jag röstar för 9. 8 är väl fakes? De är för mycket iaf. Jag skulle säga att allt mellan 1-8 är fakes. säkert resten också.
|
|
|
bilderna är bara skor som skulle kunna se nice. att sedan hitta dom är ju en helt annan sväng..
|
|
|
6:an vet jag var du hittar... så ta den...
|
|
|
Apeman pengar pengar pengar..
|
|
|
|
|
|
tipsen verkar ju oväsentliga, eftersom du ändå inte tänker köpa något... ;)
|
|
|
Ja tänker köpa men inte just nu, våren har ju precis börjat vännen (:
|
|
|
Bozaii gå ut på sns cali shelta junkyard osv så hittar du tips...
|
|
|
|
|
|
Du har ju fått hur många tips som helst, duger inget?
|
|
|
han har dessutom fått erbjudande om å köpa vissa par som tippsats om... å det duger inte heller...
|
|
|
jag vill som sagt att ni ska typ "rösta" på de ja lagt bilder på..
|
|
|
|
|
|
jag vill som sagt att ni ska typ "rösta" på de ja lagt bilder på.. ok jag röstar på Naboostips...
|