|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
Hangaround
2010-08-12 19:59
|
junkgirl: Ser iaf sjukt snyggt ut. Men jag skulle säga att ha tålamod är en grym talang det också=) Vart hittar du alla mallar? Eller återskapar du bara med sjukt bra ögonmått? Gammal pressbild på Quarter House som jag tog 2008, men har piffat upp den något.  Timbuktu & Daniel Badeie i en diptyk.  Dokumentärt på en man som talar telefon, helt enkelt=)
|
|
|
SpT
det är bara att googla papercraft så hittar man asmycket, särskilt om man vet vad man letar efter, t.ex. papercraft zelda eller liknande. finns massa bra bloggar som lägger upp mallar och det är väldigt många som sysslar med det så det finns massa nytt hela tiden. ^_^
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring. - Carl Sagan -
|
Hangaround
2010-08-12 20:33
|
Vad roligt. Om man har tillgång till gratis utskrift så är det ju grym gratisinredning om man känner att det är lite tomt i ena hörnet i ens vardagsrum!
|
|
|
SpT
mm men man behöver en skärplatta, lim, bra skalpeller eller mattknivar och tid och det har ju folk itne så gott om om de har tillgång till gratisutskrifter. folk har typ jobb och grejer jag hört talas om. ^_^
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring. - Carl Sagan -
|
|
|
|
|
|
oj en kom inte med
|
|
|
oh. <3 persiennbilder
|
|
|
Look with your own eyes - See with your own mind
|
|
|
http://www.Mattiaskullberg.comJag har pulat lite med min 90's hemsida. Den är fortf. 90's dock, dels gillar 90's, o dessutom är det enda sättet jag kan laga mina webz på..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
o om jymdskeppfaanstyget inte är i tv'n så beror det på min ruttna code.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Då den här mannen förföljt mig i mina skisser ett tag var det dags att få honom att lämna händerna en gång för alla. Spontanmålning. Akryl på duk (fäst på kartong), 41X33:
Delam tange barat
|
Hangaround
2010-08-24 02:01
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Underbara Kurdistan i somras (kanske kommer fler). Tack SpT som utredde kreamteams fråga. Det är sjukt kul och lärorikt att följa proffsen, en vacker dag kan själv kanske.  
|
|
|
Designade precis bannern till vårat 10års Jubileum.
|
|
|
/ Deedz. Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment http://jewoit.tumblr.com/
|
|
|
Oj vad små de blev :O
/ Deedz. Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment http://jewoit.tumblr.com/
|
|
|
Nice Rachel! den skulle jag kunna tänka mig att ha på väggen :)
|
|
|
"Får du ofta huvudvärk? Nu har även du möjligheten att pröva på Avalin Cortex till ett specialreducerat pris i din lokala mataffär. Avalin Cortex".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
statesofmayhem fina bilder!
paha gracie. vill du ha den på riktigt så är det bara att säga till så kan det kanske ordnas
Delam tange barat
|
|
|
Gjorde en liten video/musikvideo utav lite semestervideo, sen la jag även till kvällen då jag kom hem med mina kära vänner. Tycker det blev en rätt go känsla över den så checka vettja.
|
|
|
|
Hangaround
2010-09-22 00:50
|
|
|
|
misstänkte att du skulle känna igen honom :)
Tu m'emmerdes!
|
Hangaround
2010-09-23 11:29
|
Haha, yes. Känner honom inte men han och min tjej gick i samma skola (han foto och hon bildbehandling), men hans bilder på deras utställning, som kan ses i bakgrunden är sjukt bra. Grym jävla jävel med andra ord=)
|
|
|
världen är liten :)
gillade hans utställning som fan (hans egna på marie laveau) han har gjort sin hemläxa!
Tu m'emmerdes!
|
|
|
"Skaffa dig ett kroppsarbete så du slipper grubbla på religion, gud, meningen med livet och sån där jävla skit"
|
Hangaround
2010-09-27 11:29
|
|
Hangaround
2010-09-27 11:34
|
Lek i studion: 
|
|
|
Suttit hela natten och gjort en ny bloggdesign.. Aldrig riktigt vart inne på det hela med blogg-grejen, men försökt sätta mig in i det på sista tiden.. Vad tycker ni? Säg gärna vad som kan förbättras på den! http://caffoholic.blogg.se/(Länk ändrad av PenDragon 2010-09-28 14:44:16)
|
|
|
SpT P23
grym kopiering! sen gillar jag valet av vart ögonen på bild 2 är riktade, för mig förstärks en känsla av osäkerhet, som funkar bra med den statiska, enkla kompositionen.
Tu m'emmerdes!
|
Hangaround
2010-09-30 00:59
|
Tack kreamteam. Jag har min kära flickvän att tacka för kopieringen=) Hon är awsome! Nedan så ser ni just min kvinna, och här står jag för tuschen. Det går inte att jämnföra i kvalité men det går kanske ändå.
|
Hangaround
2010-09-30 01:00
|
Och ja just det. Jag städade här om dagen:
|
|
|
När ni säger Kopiering, menar ni att det är vitt runt? Alltså att omgivningen är bortklippt? Eller vad har jag missat haha...
|
Hangaround
2010-09-30 17:12
|
Vikktorius P23 =) Förr i världen när man stod i mörkrum så kopierade man bilder. Idag bildbehandlar/retucherar man bilder i Phosothop och då har man tagit tillbaka uttrycket kopiera istället för att säga att man har bildbehandlat bra.
|
|
|
Ahh jag tänkte väll att det inte skulle ha något med någon utklippning att göra! Tack för det pedagogiska svaret :)
Ingen som hade några åsikter om min hobby-musikvideo? :(
|
Hangaround
2010-09-30 17:51
|
INgen fara=)
Oj, den hade jag missat. Kollade in. Det märks att det är ett ihopklipp men den förmedlar en känsla utav "förut". Visst så märkte jag att hooken går "This is the good ol days", men jag fick känslan utav det före jag hörde det. Ni ser iaf ut att ha det trevligt=)
|
|
|
Kul att du orkar ta dig tid att kolla in :)
Ja precis, tanken var att göra en video som fångade känslan av att komma hem till sina vänner efter att ha varit borta. Men förstår om det ger en lite mer "förut"-känsla som du nämner... Som sagt så var det ju inget planerat, men jag blir åtminstone glad när jag ser den :D
|
|
|
 ett självporträtt.
Tu m'emmerdes!
|
|
|
|
|
|
|
Hangaround
2010-10-04 11:03
|
Nedersta var riktigt grym Vikktorious. Din stil påminner mig om en utav mina favortiflickr-streamar: coolhandluke
|
Hangaround
2010-10-04 11:15
|
|
|
|
Kul att du gillar SpT! Ska kolla in streamen när jag kommer hem, det gör sig inte riktigt på iphone :). Jag har också en flickr, jävligt ojämn och konstig dock, under namnet Inkompetentmun.
Jag gillar verkligen din blogg, brukar halka in där lite då och då för att ögna runt.
Jag HITTADE förövrigt en gammal Weist SL-35 idag, får bli till att köpa en rulle imon när fotokompaniet öppnar. Ska bli kul att testa.. Vem slänger en sån kamera med tre objektiv?
|
|
|
|
Hangaround
2010-10-08 07:40
|
Vikktorius P23 Kollade du in streamen? Jag själv var mycket aktiv på Flickr men har haft en paus där i från. Tror jag börjar komma igång igen med det du igen så skall kolla in din stream på jobbet idag. Det är alltid roligt att hitta gamla kameror och ta med dem ut för att testskjuta av en rulle. Jag är ute efter att beställa utgången färgfilm men jag suger på e-bay så vet inte hur man letar haha. Vet att det skall finnas där.
|