Adidas-Materials of the world collection?

Övrigt - Blandat

Adidas-Materials of the world collection?

Hej och hå! Var hittar jag skor från den kollektionen? Det verkar vara en total omöjlighet? Jag är sugen på peruskorna, men jag hittar verkligen inget.

Är det någon som har koll?

"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Kan säkert vara svårt att hitta då de släpptes under 2007.
Din bästa chans är väl att hålla koll på eBay men det är tveksamt att du hittar ett par då det inte finns någon större efterfrågan på släppet.

Lycka till!

Sålde inte jag dem till dig för nåt/några år sen? Fast då under nicket 'rädda joppe'..
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Jo, det gjorde du.. men dom blev stulna.
Var hittade du dom?
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
Jag kollade just ebay, det ser inte ljust ut.
Stulna? Det är fan ghetto att bli rånad på sina skor. Nu blev du kanske inte rånad dock, men ändå.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
när jag gick i fyran fick vi inte ta in skorna i klassrummet så mina trefärgade fat laces som alla va as avis på blev stulna... men syrran va klasskompis med han som tog de storebror så de kom tillbaka rätt fort.. rätt gangsta va?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Delam tange barat
Rachel kickar ASS! Tack som fan! Visste väl att det inte var helt omöjligt!