Hjälp - Pris med snabbtåg mellan paris flygplats och paris

Övrigt - Blandat

Hjälp - Pris med snabbtåg mellan paris flygplats och paris

hade vart snällt om ngn som vart där vet vad det tåget mellan flygplatsen och staden kostar! har googlat men inte hittat rätt än i alla fall.

(Inlägget ändrat av Squirtle 2010-03-09 22:20:32)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
vilken flygplats? (det finns ju flera som går under paris)
fr charles de gaule är de rer-tåg(pendel) 4 zoner .. 4 x 1.3 euro... Cirka

förlåt .. 5x1.6 är mer troligt

RER:en kostar kanske 6 euro från CDG. Har för mig att det är ungefär samma från Orly.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Det brukar ju finnas information på flygplatsernas hemsidor. Lite rörigt ibland kanske, men jag har för mig att senast jag kollade upp CDG fanns ett antal alternativ med priser att välja mellan.
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
har för mig att det kostade 180 kr paris-orly med snabbtåg i somras. OBS: se upp för skojare! fullt med bedragare i tunnelbanan!

ok tack så mkt!

vad är bäst då, vi är 2 personer, blir det billigare att splitta en taxi in till stan?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)