Era solglasögon 2010.

Övrigt - Blandat

Era solglasögon 2010.

Vad kommer ni att köra på iår? Jag tänkte köra på följande:

Är glad för den modellen, söker nya roliga modeller. Någon som har tips. Och vad kommer ni att köra med?

HELSINGBORGS IF!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Funderar på klassikerna Ray-Ban RB3025 Aviator. Kostar ju runt 1300. Får nog ta och glida förbi någon glajshop och se vad man kan skaka fram.

De här köpte jag förra året, blir väll dom i år igen. Sen får man väll se vad som dyker upp..

De här vill jag ha, får ser hur det blir med den saken bara. Använder sällan solglasögon.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Vad får man pröjsa för ett par Louie Vees brillor?
Forumssignatur...<br>
4,5 går de där på. Hade jag använd solbrillor mycket hade det ju varit värt men det gör jag ju inte, sjukt tunga är de iaf.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag har dom svarta evidence shades'en, riktigt grymma.
Millionaire's hade dock vart nåt :)
Ja, millionaires hade varit tungt. Fick de in dem i Stockholm? Var inne i LV butiken igår och då hade de fått in röda evidence, rätt grymma men det kan nog bli lite tjatigt i längden.
Jag frågade en säljare på LV om det faktist, tydligen så hade dom haft några millionaires då 2007 men bara på beställning så att säga. Man kan ju beställa in LV grejer som inte finns där typ kläder etc, gäller nog bara att du har namn och stylecode elelr va det nu heter på varan du är ute efter. Fick hem LV's vår collection katalog för någon vecka sen och även ett A4 med namn och pris information i SEK.

Dom röda ser så skrikiga ut eller? inte sett dom med egna ögon än men på bilder verkar det så, kom ett par lite diskretare röda för några år sen om ja inte minns fel, dom är iaf tvär feta!
Btw, medans det endå snackas solglasögon, är det någon som vet om man kan förstora utrymmet vid näs bryggan på något vis? Har ett par som sitter lite för tight just på det stället.
Ett par Cazal 607or är väll det som står på listan. Verkar vara rätt så svårt att få tag på ett par bara. Om jag inte får tag på dom så blir det massa kopior. Har inte råd att lägga deg på ett par shades som man ändå super bort/ sätter sig på osv...
Can't break necks in boxes
kickar själv på ett par steckar brillor ;)

Ray-Ban är det enda rätta.
Keep crushin'!
Check out this webstore that makes cool sunglasses and accesories.

www.custompaintedsunglasses.com
några bra sidor där man kan beställa brillor (svenska sidor)

är på jakt efter ett par nya prada solisar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

ska nog köpa ett par helsvarta med
SMÅLAND!
Ett par Vans Wingman Aviators. Vita med lila glas, riktigt nice. Billiga som fan också.
Köpte ett par Sabre Shades förra sommarn, ser ut ungefär som Oakley-brillorna högst upp fast vita med svart glas. Dåligt köp, kostade 800 spänn och jag ser helt sinnessjukt löjlig ut i dom.