italien, empoli

Övrigt - Blandat

italien, empoli

jag befinner mig i empoli nu i 1½ vecka till nån som här som här eller vet nåt roligt man kan göra?

(Inlägget ändrat av mellanöl 2010-03-12 22:28:31)

saaaru..
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
vad gör du där? är inte det världens minsta stad (iofs, why not?)?

jag var där i en timme en gång då jag hoppade av tåget för tidigt när jag var på väg till flygplatsen och skulle hälsa på hemma i sveriget. försökte hitta mitt anslutningståg, när detta inte lyckades försökte jag få hjälp av folk på stationen.
synd att dom inte kan engelska. synd att jag inte kunde italienska (okej, jag kan det fortfarande inte, men då kunde jag INGET. förutom "non capisco l'italiano", och det var ju inte speciellt hjälpsamt..

hoppas du har det bra iaf! (och tågen är inte så krångliga, ligger ju mitt i toscana! finns hur mycket som helst att göra)
är här och hälsar på syrran och jobbar, ända roliga ja har hittat är en fila butik som säljer skor för runt 20 euro! och idag blir der att åka till florens, men nåt måste det väll finnas, nån hiphop affär eller graff affär?
saaaru..
Toscana är inte någon bra plats för hiphop. Åk till Milano , Rom eller Napoli istället..