I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shoppingresa till tyskland ifrån HBG?

Övrigt - Blandat

2010-03-18 02:41

Shoppingresa till tyskland ifrån HBG?

Har googlat lite men verkar inte hitta nått, tänkte åka nångång nästa helg, alltså inte nu i helgen, nån som vett nått vettigt?

BAHA!

2010-03-18 05:16
http://www.swebus.se/

billigt och smidigt. iaf till berlin. vart i tyskland vill du?
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2010-03-18 05:29
nu blev jag pepp, knutan - berlin 449 kronor. lätt värt!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2010-03-18 16:52
finns billigare bussresor till berlin, från malmö iaf.
bästa är dock att åka till köpenhamn och dra med tyskt/danskt bussbolag därifrån.
jag lyckades åka gratis i somras. men det kallas för planka och var allt för billigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-19 02:34
Billigt är bäst, men jag är bara ute efter en shoppringresa, alltså dit-handla-hem... nån som vet ;D?
BAHA!

2010-03-19 18:40
finns resor ned till typ gränsen så tar du båten över vad det gäller just spritresor. (bäst vore väl helsingör till rödby-puttgarten för dig??)
surfa runt- har ingen direkt koll.
själv får jag skjuts varje kristi himmel med föräldrarna för spritresor.
och de får jag i år med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.